Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Om jag får barn och det är en tjej så kommer jag nog vara världens mest nojjiga pappa.

edit: spelar nog förresten ingen roll om det är en tjej eller kille. Kommer nog vara det ändå. hehehehhee

Skulle också bli sjukt nojjig farsa, men skulle lägga band på mig i den mån det går för att inte vara jobbig. Skulle oroa mig hela tiden om något ska hända dem, bli påkörda, misshandlade osv. Men som det är nu så känner jag inte alls för att skaffa barn nån gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter ju fint! Vet hon om att du kommer?

Ja såklart! Frågade henne om det funkade och vi bestämde tider. Nu har jag hennes nummer också. wow

Kommer dit lördag eftermiddag/kväll och åker tio i två på söndagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle också bli sjukt nojjig farsa, men skulle lägga band på mig i den mån det går för att inte vara jobbig. Skulle oroa mig hela tiden om något ska hända dem, bli påkörda, misshandlade osv. Men som det är nu så känner jag inte alls för att skaffa barn nån gång.

Pakt! Ingen av oss skaffar någonsin barn. Brott mot pakten är belagt med gruppvåldtäktsstraff.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja såklart! Frågade henne om det funkade och vi bestämde tider. Nu har jag hennes nummer också. wow

Kommer dit lördag eftermiddag/kväll och åker tio i två på söndagen.

Galet härligt! Godspeed!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pakt! Ingen av oss skaffar någonsin barn. Brott mot pakten är belagt med gruppvåldtäktsstraff.

Och barnet till den som bryter döms till livstid i längsta. Allt för bevarandet av längstatråden i kommande generationer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, låter som en spännande grej Dingis, du måste ge oss alla detaljer sen.

Naturligtvis!

Alltså jag hoppas det inte - nu ska jag inte ens nämna tanken för det är att dra i växlar som inte ska röras vid - men jag hoppas det inte leder till någonting utöver vänskap, för jag hade en kul plan att när jag första gången får en flickvän så ska jag inte nämna ett ord som tyder på att det är på gång för er, och sen bara droppa helt plötsligt "hej så länge, ska iväg till min flickvän".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...