Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Åk dit! Då blir jag uppriktigt imponerad. Hade inte vågar det själv. Det måste du väl ha vågat? Annars är ju jag modigare än någon annan, och det kan ju inte stämma.
Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Vad heter hon (förnamn)? Vet du hur hon ser ut? Isabella. Hon har postat jättemycket bilder på sin blogg. Men hon har bara sett ett fåtal bilder på mig, vilket känns lite skumt.
Overkill Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Isabella. Hon har postat jättemycket bilder på sin blogg. Men hon har bara sett ett fåtal bilder på mig, vilket känns lite skumt. Låter ju fint! Vet hon om att du kommer?
Memphis Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Om jag får barn och det är en tjej så kommer jag nog vara världens mest nojjiga pappa. edit: spelar nog förresten ingen roll om det är en tjej eller kille. Kommer nog vara det ändå. hehehehhee Skulle också bli sjukt nojjig farsa, men skulle lägga band på mig i den mån det går för att inte vara jobbig. Skulle oroa mig hela tiden om något ska hända dem, bli påkörda, misshandlade osv. Men som det är nu så känner jag inte alls för att skaffa barn nån gång.
Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Låter ju fint! Vet hon om att du kommer? Ja såklart! Frågade henne om det funkade och vi bestämde tider. Nu har jag hennes nummer också. wow Kommer dit lördag eftermiddag/kväll och åker tio i två på söndagen.
Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Skulle också bli sjukt nojjig farsa, men skulle lägga band på mig i den mån det går för att inte vara jobbig. Skulle oroa mig hela tiden om något ska hända dem, bli påkörda, misshandlade osv. Men som det är nu så känner jag inte alls för att skaffa barn nån gång. Pakt! Ingen av oss skaffar någonsin barn. Brott mot pakten är belagt med gruppvåldtäktsstraff.
Pico Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Ja såklart! Frågade henne om det funkade och vi bestämde tider. Nu har jag hennes nummer också. wow Kommer dit lördag eftermiddag/kväll och åker tio i två på söndagen. Galet härligt! Godspeed!
Memphis Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Nu är jag uppriktigt bajsnödig. Sedär! Det är skönt med ärlighet, något det är ont om här i världen. Bra inslag Dingis.
Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Låter ju fint! Men alltså baravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravänner Annars kommer det gå åt helvete.
Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Sedär! Det är skönt med ärlighet, något det är ont om här i världen. Bra inslag Dingis. Tack, det värmer.
Memphis Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Pakt! Ingen av oss skaffar någonsin barn. Brott mot pakten är belagt med gruppvåldtäktsstraff. Och barnet till den som bryter döms till livstid i längsta. Allt för bevarandet av längstatråden i kommande generationer.
Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Och barnet till den som bryter döms till livstid i längsta. Allt för bevarandet av längstatråden i kommande generationer. Fast då blir det ju en motivation till att bryta mot pakten.
Memphis Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Ja, låter som en spännande grej Dingis, du måste ge oss alla detaljer sen.
Memphis Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 (redigerat) Fast då blir det ju en motivation till att bryta mot pakten. Ja visst fan! xD /Kukhuvudet Redigerat 13 april 2011 av Memphis
Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Ja, låter som en spännande grej Dingis, du måste ge oss alla detaljer sen. Naturligtvis! Alltså jag hoppas det inte - nu ska jag inte ens nämna tanken för det är att dra i växlar som inte ska röras vid - men jag hoppas det inte leder till någonting utöver vänskap, för jag hade en kul plan att när jag första gången får en flickvän så ska jag inte nämna ett ord som tyder på att det är på gång för er, och sen bara droppa helt plötsligt "hej så länge, ska iväg till min flickvän".
Memphis Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 (redigerat) 😄 edit, ninja Redigerat 13 april 2011 av Memphis
Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Hur är det längstaförbannelsen är? Hur många får ha flickvän samtidigt?
Dingbats Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Två, okej. Och nu är det väl bara en som har? Väl?
SadamJR Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Men alltså baravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravänner Annars kommer det gå åt helvete. Inte om du tar med kondomer.
Recommended Posts