Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Bara för att nämna en grej. Var på Lollipop -95 och så var jag på Hultan 1997-2001. Sedan så lade jag ner.

Var i roskile ett år som är legendariskt för att det regnade så ini helvete och hela området förvandlades till ett enda lerbad. Har ingen aning om vilket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo. Tanken är ju att pengarna ska komma tilbaka, med råge. Detta är noga uttänkt.

Det kommer de ju göra!

Vi har ett litet spelbolag på jobbet där vi sätter in 50:- var per vecka, vi har vunnit multum!

Eller ja, vi har vunnit typ 47:- och satsat totalt ungefär 6500:-, men ändå. Jag hade exempelvis 3 rätt på stryktipset en gång, och det är sant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var i roskile ett år som är legendariskt för att det regnade så ini helvete och hela området förvandlades till ett enda lerbad. Har ingen aning om vilket.

😄 Det finns liksom ingen charm med blöta fötter, halsfluss och dålig ganja.

Rosklide hade varit kul att åka på men jag avstår nog i år igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer de ju göra!

Vi har ett litet spelbolag på jobbet där vi sätter in 50:- var per vecka, vi har vunnit multum!

Eller ja, vi har vunnit typ 47:- och satsat totalt ungefär 6500:-, men ändå. Jag hade exempelvis 3 rätt på stryktipset en gång, och det är sant.

Man måste ju ha nån aning om vad man gör oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en engelsk politiker eller liknande som dog i en bajamaja i helgen.

Jag läste om det. Jag kopplar omedelbart ihop det med den där oerhört märklige mannen som satt i en bajamaja och gluttade. Politikern kanske fick syn på bajsmannen och blev helt enkelt ihjälskrämd? 😕

Foliehatt på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste om det. Jag kopplar omedelbart ihop det med den där oerhört märklige mannen som satt i en bajamaja och gluttade. Politikern kanske fick syn på bajsmannen och blev helt enkelt ihjälskrämd? 😕

Foliehatt på.

Vi hade en sån vid örnbadet i åtvidaberg. Han hade matsäck med sej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han bodde dessutom granne med syrran och svågern.

Jesus jävlar alltså!

Alla visste givetvis om vem han var men lämnade honom i fred?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jesus jävlar alltså!

Alla visste givetvis om vem han var men lämnade honom i fred?

Det var väl ungefär så, men man undrar ju hur resten av familjen tog det hela. Han fick nåt jobb som vaktmästare på en stor gård på östgötaslätten och hela familjen flyttade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl ungefär så, men man undrar ju hur resten av familjen tog det hela. Han fick nåt jobb som vaktmästare på en stor gård på östgötaslätten och hela familjen flyttade.

Ja fy fan. Tänk dig hans kids, liksom. De måste blivit hårt mobbade i plugget 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...