Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

önskar min 32 km cykeltur hade gjort mig tröttare än såhär, känns meningslöst att försöka sova nu. fast å andra sidan... äsch, jag ger det ett försök, återkommer om nån timma eller så om det skiter sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

asså jag förstår vekrligen inte hur du kan ha så jävla svårt för att skriva en vanlig mening memph! 😛

EDIT: och inte liksom ha läs/skriv-svårigheter 😛

Det enda som var konstigt i meningen var ju att "att" skulle varit "allt". Har man någon läskunnighet kan man korrigera såna fel medan man läser och ändå förstå texter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmm ska ja göra nu ....efter jag har käkat kräm. ☺️

Är det kräm så är det ju inget problem med uttaget iaf 😑

😆

😱

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det kräm så är det ju inget problem med uttaget iaf 😑

😆

😱

☺️

Hah 😄😛

Hörrö du förexten... Om du vill kan jag skicka ner skräpet så får du titta och se om man kan göra nått av skräpet. Tror du om det? 😕

Jag är helt lost när det gäller sånt.. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Hah 😄😛

Hörrö du förexten... Om du vill kan jag skicka ner skräpet så får du titta och se om man kan göra nått av skräpet. Tror du om det? 😕

Jag är helt lost när det gäller sånt.. 🤪

Ptja, varför inte? 🙂 Är den helt död förresten eller är det "bara" brum? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

De e nån slags brum i den, precis som om hela burken vibrerar lite och när jag lägger den mot datorchassit så förstärks ljudet. Jag har alltså endast kopplat in strömkabeln och slagit igång den så är det lite brumljud i själva burken. 😕

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

De e nån slags brum i den, precis som om hela burken vibrerar lite och när jag lägger den mot datorchassit så förstärks ljudet. Jag har alltså endast kopplat in strömkabeln och slagit igång den så är det lite brumljud i själva burken. 😕

Som sagt: låter som en jord-pryl 😑 Om du lägger fingret på burken, känner du brummet då?

Ett tips kan vara att prova att köra med en ojordad kabel eller ojordat uttag (trots att man helst inte bör göra det) och kontrollera om brummet består.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...