Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Nu har jag anmält mig till stockholm halvmaraton.

nä förresten, det var Ali som anmälde mig, men skit samma.

Halvmaraton, är det som gbg-varvet då, 21km?

edit, lycka till också. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Se Cargo om du måste välja.

Har du också sett den?

Den är ju i vilket fall som helst asbra! Var länge sedan jag såg den nu så det är nog inte omöjligt att det blir den ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du också sett den?

Den är ju i vilket fall som helst asbra! Var länge sedan jag såg den nu så det är nog inte omöjligt att det blir den ändå.

Har inte sett, men Dum & dummare är ju lite gjord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Halvmaraton, är det som gbg-varvet då, 21km?

edit, lycka till också. ☺️

Ja, halvmaror är oftast som ett marathon fast halva distansen. 😛

edit: tack ☺️

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, halvmaror är oftast som ett marathon fast halva distansen. 😛

edit: tack ☺️

Som totalt oinsatt i allt vad sport heter så känns det bra att dubbelkolla elementära saker ibland, 😄 hade bara för mig att maraton var på 4,2.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den förlorade symbolen - Dan Brown (Har läst flera andra av honom och diggar dom starkt)

Luftslottet som sprängdes - Stig Larsson (Har läst de två första i Milleniumserien, blir spännande me sista nu)

Historien om världens mest kända ekvation (Faktabok egentligen, om Einstein, kärnfysik, nördigt jag vet. 😄)

Relativitetsteoriboken är väl den minst nördiga av dom där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Relativitetsteoriboken är väl den minst nördiga av dom där.

Hur tänker du då? De andra har ju typ två tredjedelar av sveriges befolkning läst, vanliga deckare ju.

edit, eller ja, för att vara deckare så är innehåller deras story rätt mycket teknisk information osv men nördiga skulle jag inte vilja kalla dem.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tänker du då? De andra har ju typ två tredjedelar av sveriges befolkning läst, vanliga deckare ju.

edit, eller ja, för att vara deckare så är innehåller deras story rätt mycket teknisk information osv men nördiga skulle jag inte vilja kalla dem.

En utmärkt populärvetenskaplig bok mot två tämligen mediokra dussinromaner, ok då är jag väl en nörd då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får fotbollsuperstjärne-vibbar av den.

Jag tippar att det e från Valborg eller när det var, på den stora spelningen de hade för folk att som chillade i den stora parken.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tippar att det e från Valborg eller när det var, på den stora spelningen de hade för folk att som chillade i den stora parken.

tumblr_l26qjdwukp1qzl6a9o1_500.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

asså jag förstår vekrligen inte hur du kan ha så jävla svårt för att skriva en vanlig mening memph! 😛

Från killen som definierar "sa ju det" som "jag skulle just skriva det"

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

asså jag förstår vekrligen inte hur du kan ha så jävla svårt för att skriva en vanlig mening memph! 😛

EDIT: och inte liksom ha läs/skriv-svårigheter 😛

Om man inte kan läsa meningen så är man nog antingen dyslektiker eller från colombia med omnejd... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...