Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Vadå otippat! Lyssnar inte så mkt på sånt musik 😛

Bra svenska. 😛 Men asså du är ju ändå mer inlyssnad i house/electro musik än jag är. Lyssnar inte mycket på så musik alls längre, är bara soft musik nu förtiden, jag har blivit mjukis! xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ställen i vänersborg som tar 150 med. Men då kör han med en rakapparat och alla får samma frisyr.

Haha. Ja, jag är lite smårädd för de billigaste. 200 är helt okej ändå, och de gör bra jobb. Fort gåre med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har man egentligen för baktankar om man bjuder hem någon man knappt vet något om förutom lite extrapoleringar utifrån några brev och lite text + 1 bild? Detta tål att inte tänkas på alls.

Åk dit! Då blir jag uppriktigt imponerad. Hade inte vågar det själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag får barn och det är en tjej så kommer jag nog vara världens mest nojjiga pappa.

edit: spelar nog förresten ingen roll om det är en tjej eller kille. Kommer nog vara det ändå. hehehehhee

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Åk dit! Då blir jag uppriktigt imponerad. Hade inte vågar det själv.

Jag ska! Det har varit klart hela tiden sen igårkväll. Bokar biljetter nu. Känns mycket mer spännande än läskigt.

Men undrar ändå vad som står till i hennes huvud. Vad hon tänker om mig som får henne att i detta, vad, femte brev, fråga om jag vill komma dit. Iofs lite kontakt på internet också då, men hon vet fortfarande inte vissa elementära saker som att jag bor hemma, jag har en syster, osv, och samma jag om henne.

Iz all nice & good, bara spännande att fantisera om vad hon kan tänka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag får barn och det är en tjej så kommer jag nog vara världens mest nojjiga pappa.

edit: spelar nog förresten ingen roll om det är en tjej eller kille. Kommer nog vara det ändå. hehehehhee

Om jag mot mina nutida förhoppningar får barn någon gång hoppas jag att jag blir en sån där cool pappa som är mer kompis än fader.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska! Det har varit klart hela tiden sen igårkväll. Bokar biljetter nu. Känns mycket mer spännande än läskigt.

Men undrar ändå vad som står till i hennes huvud. Vad hon tänker om mig som får henne att i detta, vad, femte brev, fråga om jag vill komma dit. Iofs lite kontakt på internet också då, men hon vet fortfarande inte vissa elementära saker som att jag bor hemma, jag har en syster, osv, och samma jag om henne.

Iz all nice & good, bara spännande att fantisera om vad hon kan tänka.

Vad heter hon (förnamn)? Vet du hur hon ser ut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...