Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vill minnas att jag gjorde det. Köpte det mesta på den tiden.

najs, då kan vi posta denna igen.

1745.jpg

Postat

Det är synd att en kompis som heter Fredrik Johansson inte hänger här för han hade tyckt det var kul.

Fattar inte skämtet jag.

Postat

Fattar inte skämtet jag.

En kompis som heter Fredrik Johansson var i England en gång och så satt dom nånstans och så var det någon som beställde "orange jews" och då vare nån som sa "bring in the jews" och nu säger vi det ibland och skrattar åt det.

Postat

En kompis som heter Fredrik Johansson var i England en gång och så satt dom nånstans och så var det någon som beställde "orange jews" och då vare nån som sa "bring in the jews" och nu säger vi det ibland och skrattar åt det.

Men jaha, det blir ju bara kul om man tänker sig "juice" som "jews", men det kan man ju göra oavsett sammanhang?

Postat

men jag då, jag har en kompis som heter SEBASTIAN ANDERSSON, som är så jävla heftig. Han bor i rhode island och är miljonär och det.

Postat

men jag då, jag har en kompis som heter SEBASTIAN ANDERSSON, som är så jävla heftig. Han bor i rhode island och är miljonär och det.

Det skrev jag i sjuan att jag ville bli när jag blev stor.

Postat

Det är ekonomiskt, förnuftigt och vuxet. Förvisso tre ord som ständigt förknippas med ordet "kul", men nä.

Postat

Det är ekonomiskt, förnuftigt och vuxet. Förvisso tre ord som ständigt förknippas med ordet "kul", men nä.

Nej alltså, jag menar tattigt jävla snål.

Postat

Jaha, det är alltså han som är den där dressman folk pratar om ibland.

Alltså, du är ju nästan tråkigare än mig för i helvete.

SKÄRPNING! 😆

Postat

Nej alltså, jag menar tattigt jävla snål.

Snål som en zigenare alltså? hmm, ringer ingen klocka. fast det kanske är för att den blivit stulen av romerna som strövar runt här.

Postat

Snål som en zigenare alltså? hmm, ringer ingen klocka. fast det kanske är för att den blivit stulen av romerna som strövar runt här.

Sitter och läser tråden "Den ädla konsten att äta gratis" på Flashback och får inspiration. Verkar rätt lätt att få gratiskuponger på snabbmat och sånt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.