Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kom att tänka på den här låten av nån anledning. Förmodligen dom där konstiga bakgrundsljuden.

Ah, steely dan.

Postat

Snart är tiden ute för att ligga med tonåringar.

ja jag vet, de lägger sig för tidigt.. 😏

Postat

ja, men om det ska funka måste jag ju bo nära stationen, annars blir det för lång och bökig pendlingssträcka. Och då blir det skitdyr lägenhet, om man ens lyckas få tag på nån.

Siktar på att bo kvar tills jag hittar nåt annat jobb helt enkelt.

Typ resten av livet.

Postat

eller förresten, det är nog jag som gör det. så egentligen är det mer korrekt att säga att tiden snart är ute för att ligga med mig. om man inte med det menar att man bara ligger ner tillsammans med mig, då kan man göra det precis när som helst.

Postat

eller förresten, det är nog jag som gör det. så egentligen är det mer korrekt att säga att tiden snart är ute för att ligga med mig. om man inte med det menar att man bara ligger ner tillsammans med mig, då kan man göra det precis när som helst.

Nja, det går nog inga tåg nu, och om det skulle göra det så är jag framme så sent så det knappt är värt besväret.

Postat

Nja, det går nog inga tåg nu, och om det skulle göra det så är jag framme så sent så det knappt är värt besväret.

jag kan lägga mig på balkongen, så kan du zooma in på google maps igen och lägga dig vi datorn.

Postat

Är det värt att skaffa BackStab till iFånen? 😕

Vad är det? En knivapp? Är den bättre än den där flöjt-appen jag sett?

Postat

Han hade ett band som hette orange juice en gång i tiden som gav ut sina vax på postcard records.

Köpte du någon nypressad orange juice skiva?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.