Fidden Postat 25 juni 2011 Trådstartare Postat 25 juni 2011 Kom att tänka på den här låten av nån anledning. Förmodligen dom där konstiga bakgrundsljuden. Ah, steely dan.
Fidden Postat 25 juni 2011 Trådstartare Postat 25 juni 2011 Snart är tiden ute för att ligga med tonåringar. ja jag vet, de lägger sig för tidigt.. 😏
SadamJR Postat 25 juni 2011 Postat 25 juni 2011 ja, men om det ska funka måste jag ju bo nära stationen, annars blir det för lång och bökig pendlingssträcka. Och då blir det skitdyr lägenhet, om man ens lyckas få tag på nån. Siktar på att bo kvar tills jag hittar nåt annat jobb helt enkelt. Typ resten av livet.
Fidden Postat 25 juni 2011 Trådstartare Postat 25 juni 2011 eller förresten, det är nog jag som gör det. så egentligen är det mer korrekt att säga att tiden snart är ute för att ligga med mig. om man inte med det menar att man bara ligger ner tillsammans med mig, då kan man göra det precis när som helst.
Fidden Postat 25 juni 2011 Trådstartare Postat 25 juni 2011 Typ resten av livet. ett liv i köping blir inte långt.
Dingbats Postat 25 juni 2011 Postat 25 juni 2011 eller förresten, det är nog jag som gör det. så egentligen är det mer korrekt att säga att tiden snart är ute för att ligga med mig. om man inte med det menar att man bara ligger ner tillsammans med mig, då kan man göra det precis när som helst. Nja, det går nog inga tåg nu, och om det skulle göra det så är jag framme så sent så det knappt är värt besväret.
Fidden Postat 25 juni 2011 Trådstartare Postat 25 juni 2011 Nja, det går nog inga tåg nu, och om det skulle göra det så är jag framme så sent så det knappt är värt besväret. jag kan lägga mig på balkongen, så kan du zooma in på google maps igen och lägga dig vi datorn.
SadamJR Postat 25 juni 2011 Postat 25 juni 2011 Ah, steely dan. Han hade ett band som hette orange juice en gång i tiden som gav ut sina vax på postcard records.
Dingbats Postat 25 juni 2011 Postat 25 juni 2011 jag kan lägga mig på balkongen, så kan du zooma in på google maps igen och lägga dig vi datorn. Det blir nog kallt.
Fidden Postat 25 juni 2011 Trådstartare Postat 25 juni 2011 Är det värt att skaffa BackStab till iFånen? 😕 Vad är det? En knivapp? Är den bättre än den där flöjt-appen jag sett?
Fidden Postat 25 juni 2011 Trådstartare Postat 25 juni 2011 Han hade ett band som hette orange juice en gång i tiden som gav ut sina vax på postcard records. Köpte du någon nypressad orange juice skiva?
Fidden Postat 25 juni 2011 Trådstartare Postat 25 juni 2011 eller färskpressad kanske jag skulle skrivit istället, men det är ju för sent nu.
Fidden Postat 25 juni 2011 Trådstartare Postat 25 juni 2011 Shit vad mörkt det är. Det märks att vi går mot mörkare tider nu.
Recommended Posts