Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

jaha... jag baserade min åsikt enbart på youtube-filmen du postade först, eftersom jag aldrig spelat spelet xD

Haha men ååh. Det som var det grymma med MM2 var att det var så mångsidigt. Eftersom man kunde glida runt bara kunde man ju hitta på roliga saker som det där med stuntsen. Vi körde också en grej då alla slog på en fuskgrej i grafiken så man åkte mycket snabbare, så tog man guldet, åkte jävligt fort på något hopp (som i videon) och när man var som högst upp så disconnectade man. Då hamnade guldet uppe i luften och så joinade man igen och så skulle alla försöka få det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet ett i Linköping som är i 18-årsåldern. Duger det?

Absolut! fast det känns inte riktigt random om du bara berättar vilket jag ska groupiera... men jag köper det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut! fast det känns inte riktigt random om du bara berättar vilket jag ska groupiera... men jag köper det!

Jag minns inte riktigt vad de heter... jag har det uppskrivet någonstans, men orkar inte leta fram det. Någon fras på engelska. Typ tre ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag minns inte riktigt vad de heter... jag har det uppskrivet någonstans, men orkar inte leta fram det. Någon fras på engelska. Typ tre ord.

those dancing days är väl inte från linköping?

Link to comment
Dela på andra sajter

he he he, det har icke jeg heller.

jag har varit i och minns:

göteborg

eskilstuna

gävle

sandviken

askersund

fagersta

falun

avesta

skanstull

hornstull

östermalm

kungsholmen

enskede

solna

Det är min världsbild ungefär.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har varit i och minns:

göteborg

eskilstuna

gävle

sandviken

askersund

fagersta

falun

avesta

skanstull

hornstull

östermalm

kungsholmen

enskede

solna

Det är min världsbild ungefär.

Påbörjade en egen listan, men gav upp eftersom den innehåller typ hela götaland och halva svealand. och pyttelite av norrland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...