Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Spelade jag mycket för sisådär ehm... åtta år sen kanske.

Jag med. Han som har gjort videon jag länkade till var min bästa kompis och vi spelade det så sjukt mycket. Lyckades komma med i den bästa klanen på zonen (där man spelade) men sen ballade en tjej ur typ och så försvann massa folk och så blev det inte riktigt samma grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag med. Han som har gjort videon jag länkade till var min bästa kompis och vi spelade det så sjukt mycket. Lyckades komma med i den bästa klanen på zonen (där man spelade) men sen ballade en tjej ur typ och så försvann massa folk och så blev det inte riktigt samma grej.

Då var du nog mer insatt än jag. Jag spelade om jag ska vara ärlig nästan bara demot. Men det var roligt. Jag minns att min farfar anmärkte helt random en gång "Vilken grafik!".

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, men Transatlanticism som kom 2003 var ännu bättre.

Det var en dålig jämförelse av dig. Gör om gör rätt.

fast vadå, halva grejen med gta3 var ju att åka runt och göra sånna där stunts. det var ju knappast så att jag jämförde äpplen med Pär Nuder, som du vill få det till...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men MM2 gick ju inte direkt ut på att åka runt och flyga långt med bilen. När man körde online spelade man cops and robbers (CnR).

jaha... jag baserade min åsikt enbart på youtube-filmen du postade först, eftersom jag aldrig spelat spelet xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...