Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

...fast dom e lite torftiga oxå iofs s.a.s osv. 😑

Vilket är minst torftigt? Chrome har ju inte ens nån menyrad eller vad det heter. Dessutom skulle jag lägga in en häftig bild här men när jag högerklickade på bilden så kom inte egenskaper upp som i ie där man ser bildnamnet.jpg och kan kopiera det. Vete fan hur man ska göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket är minst torftigt? Chrome har ju inte ens nån menyrad eller vad det heter. Dessutom skulle jag lägga in en häftig bild här men när jag högerklickade på bilden så kom inte egenskaper upp som i ie där man ser bildnamnet.jpg och kan kopiera det. Vete fan hur man ska göra.

"kopiera bildadress"

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Opera finns ju oxå. Och det är inte så torftigt men vet int hur bra det är egentligen. Firefox är väl inte så torftigt heller. Jag har inte problem med chrome själv så jag kör mest med det.

Men de e ju ja de...ja. 😑

Såatte... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Opera finns ju oxå. Och det är inte så torftigt men vet int hur bra det är egentligen. Firefox är väl inte så torftigt heller. Jag har inte problem med chrome själv så jag kör mest med det.

Men de e ju ja de...ja. 😑

Såatte... 😑

Tycker som killen i filmen att chrome verkar snabbt. Har vant mej vid att göra nedladdningar med free download manager, men chrome kör sitt eget race. Hur tar man sej förbi detta tro?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tycker som killen i filmen att chrome verkar snabbt. Har vant mej vid att göra nedladdningar med free download manager, men chrome kör sitt eget race. Hur tar man sej förbi detta tro?

Man googlar och ser att fler har ställt sig frågan.

ehm, edit pga ninja 😱

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade väl tänkt kolla på citizen kane men vet inte om jag orkar nu. Sammanträffande att jag lånade den på biblioteket häromdagen och så går den på tv idag.

Jag pallar inte se den nu. Tar någon annan film som jag känner mer för, och som jag kan sätta på senare än den börjar på tv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Än så länge har jag hittat tre saker som jag kan göra på min semester...

Springa blodomloppet i jönköping och/eller västerås

Kolla på VM i friidrott

Gå på way out west

men det är inga artister jag jättegärna vill se på wow, och då känns det inte värt 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Än så länge har jag hittat tre saker som jag kan göra på min semester...

Springa blodomloppet i jönköping och/eller västerås

Kolla på VM i friidrott

Gå på way out west

men det är inga artister jag jättegärna vill se på wow, och då känns det inte värt 😏

Du kan ju spela wow istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...