Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Chrome är snabbt men torftigt. Finns det nåt annat som är snabbare än explorer men lite mer likt det än chrome?

Firefox :rolleyes:

Safari :rolleyes:

Postat

...fast dom e lite torftiga oxå iofs s.a.s osv. 😑

Vilket är minst torftigt? Chrome har ju inte ens nån menyrad eller vad det heter. Dessutom skulle jag lägga in en häftig bild här men när jag högerklickade på bilden så kom inte egenskaper upp som i ie där man ser bildnamnet.jpg och kan kopiera det. Vete fan hur man ska göra.

Postat

Vilket är minst torftigt? Chrome har ju inte ens nån menyrad eller vad det heter. Dessutom skulle jag lägga in en häftig bild här men när jag högerklickade på bilden så kom inte egenskaper upp som i ie där man ser bildnamnet.jpg och kan kopiera det. Vete fan hur man ska göra.

"kopiera bildadress"

Postat

😄

Opera finns ju oxå. Och det är inte så torftigt men vet int hur bra det är egentligen. Firefox är väl inte så torftigt heller. Jag har inte problem med chrome själv så jag kör mest med det.

Men de e ju ja de...ja. 😑

Såatte... 😑

Postat

😄

Opera finns ju oxå. Och det är inte så torftigt men vet int hur bra det är egentligen. Firefox är väl inte så torftigt heller. Jag har inte problem med chrome själv så jag kör mest med det.

Men de e ju ja de...ja. 😑

Såatte... 😑

Tycker som killen i filmen att chrome verkar snabbt. Har vant mej vid att göra nedladdningar med free download manager, men chrome kör sitt eget race. Hur tar man sej förbi detta tro?

Postat (redigerat)

Tycker som killen i filmen att chrome verkar snabbt. Har vant mej vid att göra nedladdningar med free download manager, men chrome kör sitt eget race. Hur tar man sej förbi detta tro?

Man googlar och ser att fler har ställt sig frågan.

ehm, edit pga ninja 😱

Redigerat av Fidden
Postat

Hade väl tänkt kolla på citizen kane men vet inte om jag orkar nu. Sammanträffande att jag lånade den på biblioteket häromdagen och så går den på tv idag.

Postat

Hade väl tänkt kolla på citizen kane men vet inte om jag orkar nu. Sammanträffande att jag lånade den på biblioteket häromdagen och så går den på tv idag.

Jag pallar inte se den nu. Tar någon annan film som jag känner mer för, och som jag kan sätta på senare än den börjar på tv.

Postat

Än så länge har jag hittat tre saker som jag kan göra på min semester...

Springa blodomloppet i jönköping och/eller västerås

Kolla på VM i friidrott

Gå på way out west

men det är inga artister jag jättegärna vill se på wow, och då känns det inte värt 😏

Postat

Än så länge har jag hittat tre saker som jag kan göra på min semester...

Springa blodomloppet i jönköping och/eller västerås

Kolla på VM i friidrott

Gå på way out west

men det är inga artister jag jättegärna vill se på wow, och då känns det inte värt 😏

Du kan ju spela wow istället.

Postat

Har fått typ 0 respons på min cover... antar det beror på att den är så bra att folk blir paralyserade av awesomeness.

Postat

Har fått typ 0 respons på min cover... antar det beror på att den är så bra att folk blir paralyserade av awesomeness.

Du kan få 10 respons av mig. Tycker den e bra! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.