Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jo okej, Bon Ivers nya är bättre än den förra.

EDIT: Och därmed väldigt bra och lär hamna på årsbästa.

EDIT2: Men överst hamnar såklart någon obskyr platta som bara finns i 200 ex att beställa via postorder från Thailand.

Lyssnar på den jättemycket. Längesen en skiva verkligen "berörde" mig som den här har gjort.

Postat

Förkastligt skulle jag säga. För mig slutar skivan efter sista textraden i Calgary, som är skivans kanske bästa parti.

Det är ju ingen låt man skulle lyssna på självt men som sistalåt på skivan får den ju en annan kontext. Tycker den bryter av på ett lite spännande sätt. Ingen märkvärdig låt men kul och snygg grej.

Postat

Det är ju ingen låt man skulle lyssna på självt men som sistalåt på skivan får den ju en annan kontext. Tycker den bryter av på ett lite spännande sätt. Ingen märkvärdig låt men kul och snygg grej.

Nu tänker du nog på Beth/Rest.

Postat

Jag drömde att debatt hade spelat in en film med sig själv som enda karaktär, och han såg ut ungefär som han den långa i Grotesco (DJ Trexx eller vad han kallar sig), fast mörkare.

Postat

Nu tänker du nog på Beth/Rest.

Jag svarade på Fiddens "förkastligt skulle jag säga" vilket kommenterade det du sa om skivans sista låt. Alltså Beth/rest.

Postat

Jag drömde att debatt hade spelat in en film med sig själv som enda karaktär, och han såg ut ungefär som han den långa i Grotesco (DJ Trexx eller vad han kallar sig), fast mörkare.

iyadmahxkofrztg2zhhxjldqca0hjgy$ow4ath8bh475l97qxir480qi4mz7fdj.jpeg

😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.