Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Det är hopplöst att försöka sälja själen nuförtiden. Marknaden är mättad.

😆😄

Bland det bästa jag läst på länge faktiskt.

Jag svarade just Balle i den där tråden.

Om du orkar läsa det...

Link to comment
Dela på andra sajter

"Het tvättstuga" Vart det någon snygging där eller? 😛

Survey says: don't feed the trolls 😑 Jag har ingen aning om vilken tråd du pratar om men va fan... Släpp det, liksom.

Njaaee.. näää. Men det var otroligt hett. Men när jag lämnade in tips i affären började hon plötsligt ta av sig ena tröjan framför mig...

trodde hon, men båda åkte med. 😉

Tjaa... det vanliga. Att jag är kvinna. Att jag är ett troll. Indirekt att jag är en jävel.

Vet nån förresten Valentines ålder?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet nån förresten Valentines ålder?

Lägger man ihop språket med random Kalle-bilder samt innehållet i random trådar han skapat så kan jag väl tänka mig att killen är runt 35-40 give or take 😑 Snarare närmare 40 nu när jag tänker på det.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag gillar inte musikvärlden så mycket. Hela grejen att spela in låtar och släppa dem och så ska folk lyssna på dem. Och man ska använda gitarrer och flangers och pianon och distpluggar, in med en shaker och så får man göra precis hur man vill också. Sen kokas det ner till en smet som går att lyssna på och alla säger hurra eller jaha. Sen börjar man om.

Det känns så låst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag gillar inte musikvärlden så mycket. Hela grejen att spela in låtar och släppa dem och så ska folk lyssna på dem. Och man ska använda gitarrer och flangers och pianon och distpluggar, in med en shaker och så får man göra precis hur man vill också. Sen kokas det ner till en smet som går att lyssna på och alla säger hurra eller jaha. Sen börjar man om.

Det känns så låst.

Jaha 😛

Hur vill du göra då? Trolla ihop musiken i huvudet och samtidigt höra mixen realtid för att sedan nynna på den för dig själv när du diskar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha 😛

Hur vill du göra då? Trolla ihop musiken i huvudet och samtidigt höra mixen realtid för att sedan nynna på den för dig själv när du diskar?

Till exempel. Eller vad som helst som inte bara är samma gamla. Någonting som är på gränsen mellan musik och andra konstformer, utförandemässigt, inte soundmässigt. Lite spännande grejer.

Jag hade ju min idé förut om att skapa ett musikstycke som aldrig tar slut, men ändå aldrig upprepar sig. EDIT: Och som inte involverar slumpen. Och en idé om ett musikstycke som aldrig börjar. Kanske borde göra slag i saken.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Till exempel. Eller vad som helst som inte bara är samma gamla. Någonting som är på gränsen mellan musik och andra konstformer, utförandemässigt, inte soundmässigt. Lite spännande grejer.

Jag hade ju min idé förut om att skapa ett musikstycke som aldrig tar slut, men ändå aldrig upprepar sig. EDIT: Och som inte involverar slumpen. Och en idé om ett musikstycke som aldrig börjar. Kanske borde göra slag i saken.

Du har inte funderat på att prova lite folkmusik? Fila på en fela och så? Finns massor av spännande "stycken". :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...