Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Alltså herregud. Lövblåsare är jordens lägsta avskum.

Mina två ljudfiender är polska punkare och reggaebandet i rum nr 4 i vårt replokalskollektiv. Dessutom röker de så jävla mycket braj och det sprider sig nåt oerhört i ventilationen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina två ljudfiender är polska punkare och reggaebandet i rum nr 4 i vårt replokalskollektiv. Dessutom röker de så jävla mycket braj och det sprider sig nåt oerhört i ventilationen.

Det låter mysigt.

Själv är det nog jag som är trapphusets värsta ljudfiende...

Link to comment
Dela på andra sajter

Plus att pazo sitter och pillar och jag ligger i soffan och kommenterar på värsta rick rubin-manér.

Sån är lite jag också. Eller jag brukar gilla att sitta och pilla, så jag har KONTROLL, men jag brukar agera rätt mycket regissör när något ska spelas in. Har producenten i mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sån är lite jag också. Eller jag brukar gilla att sitta och pilla, så jag har KONTROLL, men jag brukar agera rätt mycket regissör när något ska spelas in. Har producenten i mig.

Jag föredrar egentligen också att pilla men nu är jag trött så då lockar faktiskt soffan mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det gör jag, men nackdelarna väger över fördelarna. Betyder dock inte att det inte svider. Det var bara taskig tajming.

Men de verkade ju sugen på dig, så det kanske öppnas en lucka vid ett lämpligare tillfälle.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...