Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Och då är du ändå nybasist.

nybasister är bra på att se vem som får inlägg nr 117000.

Postat

Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon.

Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå.

Postat

Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon.

Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå.

Är Lisa din fru?

Nähä, "till jobbet" stod det.

Postat

Nu blev du lugnare.

Postat

Nej, men du är ju över fyrtio.

Ja, det stämmer ju. Jag föddes efter att Beatles slog igenom.

Men vad har min ålder med en rak hörselkurva att göra?

Jag har ju inte länkat mitt audiogram nånstans.

😆

Om du tittar på en ask med gem så är ju inte du kidnappare bara för det?

Ungeför på den nivå är vi då.

Postat

Han kanske vantrivdes med jobbet så att han har funderat på att säja upp sej men inte kommit sej för, och nu kan han äntligen ge sej ut på den där jordenruntresan eller vad det är folk drömmer om.

Postat

Nu blev du lugnare.

Lisa mådde faktiskt lite dåligt av det... jag var ungefär lika likgiltig som vanligt.

Postat

Lisa mådde faktiskt lite dåligt av det... jag var ungefär lika likgiltig som vanligt.

Lisa är en underbar människa!

Ge henne en tungkyss från mig. ☺️

Postat

Lisa är en underbar människa!

Ge henne en tungkyss från mig. ☺️

Ska jag ge henne en från hennes pojkvän också?

Postat

Det var i det där programmet där de sitter och snackar på kvällen, i SVT, runt ett bord utomhus o käkar nåt till.

Tror Andre Pops var programledare den gången.

Postat

Än så länge har det inte blivit något bakslag efter min egenhändigt utförda amputation av hudflik i käften.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.