Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon.

Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon.

Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå.

Är Lisa din fru?

Nähä, "till jobbet" stod det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon.

Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå.

Nu blev du lugnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men du är ju över fyrtio.

Ja, det stämmer ju. Jag föddes efter att Beatles slog igenom.

Men vad har min ålder med en rak hörselkurva att göra?

Jag har ju inte länkat mitt audiogram nånstans.

😆

Om du tittar på en ask med gem så är ju inte du kidnappare bara för det?

Ungeför på den nivå är vi då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon.

Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå.

Han kanske vantrivdes med jobbet så att han har funderat på att säja upp sej men inte kommit sej för, och nu kan han äntligen ge sej ut på den där jordenruntresan eller vad det är folk drömmer om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...