Fidden Postat 22 juni 2011 Trådstartare Postat 22 juni 2011 Och då är du ändå nybasist. nybasister är bra på att se vem som får inlägg nr 117000.
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 nybasister är bra på att se vem som får inlägg nr 117000. Som vi har passerat.... o jä***r Var det JAG? 😊 tack...
Dingbats Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Jaså. Varför det? För att du tittade på en rak hörselkurva.
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Valentin tror det. Jag skrev ut namnet. Han är snart här.
Fidden Postat 22 juni 2011 Trådstartare Postat 22 juni 2011 Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon. Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå.
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Idag var det svårt på tipset. Hälften fel. Konstigt att några sitter med chans på alla.
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 För att du tittade på en rak hörselkurva. Jag förstår inte den eventuella tankegången.
Dingbats Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon. Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå. Är Lisa din fru? Nähä, "till jobbet" stod det.
Dingbats Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Jag förstår inte den eventuella tankegången. Nej, men du är ju över fyrtio.
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon. Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå. Nu blev du lugnare.
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Nej, men du är ju över fyrtio. Ja, det stämmer ju. Jag föddes efter att Beatles slog igenom. Men vad har min ålder med en rak hörselkurva att göra? Jag har ju inte länkat mitt audiogram nånstans. 😆 Om du tittar på en ask med gem så är ju inte du kidnappare bara för det? Ungeför på den nivå är vi då.
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Idag levererade pizzabudet fel påse till jobbet. Sen ringde pizzerian och bad om ursäkt och sa att pizzabudet skulle få sparken. Lite väl drastiskt, tyckte Lisa, som svarat i telefon. Nu när jag var ute och sprang en liten runda, åkte pizzabudet förbi och vinkade glatt till mig. Undrar om han fick behålla jobbet ändå. Han kanske vantrivdes med jobbet så att han har funderat på att säja upp sej men inte kommit sej för, och nu kan han äntligen ge sej ut på den där jordenruntresan eller vad det är folk drömmer om.
Fidden Postat 22 juni 2011 Trådstartare Postat 22 juni 2011 Nu blev du lugnare. Lisa mådde faktiskt lite dåligt av det... jag var ungefär lika likgiltig som vanligt.
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Lisa mådde faktiskt lite dåligt av det... jag var ungefär lika likgiltig som vanligt. Lisa är en underbar människa! Ge henne en tungkyss från mig. ☺️
Fidden Postat 22 juni 2011 Trådstartare Postat 22 juni 2011 Lisa är en underbar människa! Ge henne en tungkyss från mig. ☺️ Ska jag ge henne en från hennes pojkvän också?
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Ska jag ge henne en från hennes pojkvän också? Det får du fråga honom om. 😄
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Sa nåt väldigt klokt på tv för en vecka sedan eller så.
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Det var i det där programmet där de sitter och snackar på kvällen, i SVT, runt ett bord utomhus o käkar nåt till. Tror Andre Pops var programledare den gången.
Fidden Postat 22 juni 2011 Trådstartare Postat 22 juni 2011 Än så länge har det inte blivit något bakslag efter min egenhändigt utförda amputation av hudflik i käften.
Recommended Posts