Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Fy fan, vad jag har bråkat IRL idag 🙁 Med nonchiga läkare till på köpet 😏 Jag snear fan ur på dem ganska ofta men idag har de gått till överdrift 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag började med det första cubase som kom och en atari. När jag kom hem med datorn och programmet visade det sej att jag hade fått nåt som hette pro 24 eller liknande. Dom visste inte vad cubase var i musikaffärn. Det var bara midi på den tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Första gången trodde jag det var ett SKÄMT att jag skulle sätta i en usb-plupp i en usb-port på datorn för att kunna köra Cubase och det var faktiskt nära att jag slängde den i förbifarten.

😆😮😄

Jag brände min atari när dongeln lossnade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Flåt! Lovar att bättra mig.. cray.gif

🥰

Fy fan, vad jag har bråkat IRL idag 🙁 Med nonchiga läkare till på köpet 😏 Jag snear fan ur på dem ganska ofta men idag har de gått till överdrift 😠

Vet hur det är. Jag ville säga "jävla fitta" idag, men gjorde det inte. Mest för att det vore en komplimang - jag älskar fittor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan, vad jag har bråkat IRL idag 🙁 Med nonchiga läkare till på köpet 😏 Jag snear fan ur på dem ganska ofta men idag har de gått till överdrift 😠

Läkarna blir bara otrevligare. När jag satt i väntrummet på vårdcentralen senast kom det ut en tonårstjej och grät för att läkarn hade varit så otrevlig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va jobbigt, Chae! 🙁

Jag blir fan vansinnig! Argh! 😠

Läkarna blir bara otrevligare. När jag satt i väntrummet på vårdcentralen senast kom det ut en tonårstjej och grät för att läkarn hade varit så otrevlig.

Mhm, det är de äldre. De unga AT:arna är sköna som fan och uppväger de tjuriga, bittra och de överjävligt nonchalanta och elaka besserwisser(över)läkarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man söka ett sommarjobb som forskningsassistent i fem veckor?

Nackdelar:

- Känner ångest redan nu för att jag inte kan det som krävs

- Måste till Uppsala då

- Kan inte slappa

Fördelar:

- Får pengar

- Bra på CV:t

- Kanske kul

- Måste till Uppsala!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man söka ett sommarjobb som forskningsassistent i fem veckor?

Nackdelar:

- Känner ångest redan nu för att jag inte kan det som krävs

- Måste till Uppsala då

- Kan inte slappa

Fördelar:

- Får pengar

- Bra på CV:t

- Kanske kul

- Måste till Uppsala!!

N2 och F4 tar ut varann. N1 är inget att bry sig om, sånt fixar sig. N3 är enda kvarvarande nackdel, som hävstången fjongar iväg förbi horisonten när F1, F2 och F3 faller ner i andra änden.

Slutsats: SÖK!

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man söka ett sommarjobb som forskningsassistent i fem veckor?

Nackdelar:

- Känner ångest redan nu för att jag inte kan det som krävs

- Måste till Uppsala då

- Kan inte slappa

Fördelar:

- Får pengar

- Bra på CV:t

- Kanske kul

- Måste till Uppsala!!

Sök! Och får du jobbet så är det för att dom tror att du kan nått.

...eller tänkte jag fel nu? 😕

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

N2 och F4 tar ut varann. N1 är inget att bry sig om, sånt fixar sig. N3 är enda kvarvarande nackdel, som hävstången fjongar iväg förbi horisonten när F1, F2 och F3 faller ner i andra änden.

Slutsats: SÖK!

...och samtidigt få vila F5 fingret!

*fniss* 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lite det som är min värsta mardröm. Typ att man förväntas kunna nått så kan man det inte 🙁

Men isåfall är det ju ingen direkt skada skedd. Det allra värsta som kan hända då är att man får gå. Men troligen lär man sig fort, och lär man sig inte allt får man säkert lite lättare arbetsuppgifter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men isåfall är det ju ingen direkt skada skedd. Det allra värsta som kan hända då är att man får gå. Men troligen lär man sig fort, och lär man sig inte allt får man säkert lite lättare arbetsuppgifter.

Ja det är väl så. Jag mejlade och frågade nu om B-nivån räcker eller om C-nivån krävs.

Det jobbiga är ju att jag kuggade ena B-tentan. Hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...