debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Nu har Double Penetration lagt sig i också. Vilka djävla stolpskott. Min replik kommer sedan.
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Tandläkar-maffian. Mycket ska man vara med om... 😳 Vad har du för problem med käftis? Nuförtiden är dom ju nästan smärtfria.
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Hej! Nu håller Valerius på. Med vad? Har bara sett att han håller på och pluggar reaper igen. Det verkar va rätt många här som använder det.
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Hittade tråden men inte bråket. Fajtas ni via PM? Undrar detsamma. Länk?
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 (redigerat) Med vad? Har bara sett att han håller på och pluggar reaper igen. Det verkar va rätt många här som använder det. Du kommer på det när du läst ikapp helt. Redigerat 1 juli 2011 av debatt
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Hade lite tur. Var inne på det locala ica och kom till kassan med min kundvagn när jag kom på att jag hade glömt plånboken i cykelkorgen. Hade nog varit inne i 20 minuter men den låg ändå kvar. Innehöll nästan 1 000 spänn.
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Du kommer på det när du läst ikapp helt. Idag var första gången någonsin som Längsta inte la sig där jag senast var, vid uppstarten. Så jag missade bl.a. MickeHs inlägg om tandläkarmaffian. Fick börja med att stega tillbaka i tråden. 😳 Att han har Reaper är väl skäl nog till att skaffa något annat förresten. Har varit inne på nytt innehåll men hittar inget.
Neosus Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Så jävla bra tycker jag inte att Reaper är. Fast det är ju en vanesak. Jag är van med Sonar. Känns enkelt att använda. Fast Reaper är ju billigt men å andra sidan så följer det med en massa andra pluggar i andra program så frågan är om Reaper blir så mycket billigare i längden. Såatte... 😑
Neosus Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Detta står på min önskelista: *Studio One *Nya monitorer *Gitarrgrunksmojäng *Ny gitarr 😑
Micke H Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Dom där grunksmojängerna ska dock vara ganska dåliga har jag hört. 😑
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Har varit inne på nytt innehåll men hittar inget. Fantastiskt. Under tiden jag länkar så vill jag gratta till återfunnen plånbok. En gång kom jag på var jag förlagt min plånbok nånstans först efter 8.5 timme!!! Den var svagt lutad mot en stådators lcd-skärm på biblioteket. Inget stulet, du vet id, några hundra, bankkort m.m. Var där vid 21.30, hade glömt den vid 13-tiden.
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Så jävla bra tycker jag inte att Reaper är. Fast det är ju en vanesak. Jag är van med Sonar. Känns enkelt att använda. Fast Reaper är ju billigt men å andra sidan så följer det med en massa andra pluggar i andra program så frågan är om Reaper blir så mycket billigare i längden. Såatte... 😑 Laddade hem det innan jag köpte sonar men tyckte inte alls om det. Tänkte oxå det där med syntarna. Hade ju varit billigare dock, särskilt om jag inte använder det.
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Detta står på min önskelista: *Studio One 😑 Är det Januarinumret? 😕
Neosus Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Dom där grunksmojängerna ska dock vara ganska dåliga har jag hört. 😑 Aha mhm är det så? MMmmmm.. 😑
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Fantastiskt. Under tiden jag länkar så vill jag gratta till återfunnen plånbok. En gång kom jag på var jag förlagt min plånbok nånstans först efter 8.5 timme!!! Den var svagt lutad mot en stådators lcd-skärm på biblioteket. Inget stulet, du vet id, några hundra, bankkort m.m. Var där vid 21.30, hade glömt den vid 13-tiden. Tack. Har hittat fejden nu. Ska man komma ihop sej om sin dåliga hörsel är det ju bra om man kan göra det i skrift.
Neosus Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Är det Januarinumret? 😕 Nä de e typ istället för SOnar..typ. Presonus egna inspelningsmojäng.
slejnard Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Hejhejhejhejhej Hoppar några sidor, närmare bestämt ca femtielva. Fett trött å grubblar på en powernap de luxe innan tvättstugan.
SadamJR Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Detta står på min önskelista: *Studio One *Nya monitorer *Gitarrgrunksmojäng *Ny gitarr 😑 Varför vill du ha studio one om du är van vid sonar?
debatt Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 (redigerat) Tack. Har hittat fejden nu. Ska man komma ihop sej om sin dåliga hörsel är det ju bra om man kan göra det i skrift. Ja. Redigerat 1 juli 2011 av debatt
Recommended Posts