Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jag är förmodligen astråkig 😑 I alla fall så uppfattas jag nog som det av dem som umgås med mig på min fritid. Men jag är ganska skön med att vara som jag är 🙂

Vore kul att träffa dig Chae! (ja, ni andra me såklart. 😄 )

Jag har bara träffat Dingis hittils. Laxen skulle jag träffat nyligen men blev inte av, blir förhoppningsvis senare i sommar. Hade jag varit på Metaltown häromdagen så hade jag träffat MickeH också¨, men jag hade inte råd. =/

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore kul att träffa dig Chae! (ja, ni andra me såklart. 😄 )

Jag har bara träffat Dingis hittils. Laxen skulle jag träffat nyligen men blev inte av, blir förhoppningsvis senare i sommar. Hade jag varit på Metaltown häromdagen så hade jag träffat MickeH också¨, men jag hade inte råd. =/

Detsamma 🥰 Skulle faktiskt uppskatta att träffa alla i Längsta 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller vad i helvete säger jag, har ju visst träffat laxen!!! OMFG, märks att jag e sömnig här. Var ju på samma IRL som när va11e var med. Förlåt lax. 🙁

Han e riktigt skön och mysig iaf. ☺️ Vi skulle ses igen menade jag.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Mobben jag köpte heter HTC Incredible S och det e kul att kolla på videos om den på tuben, så låter de som folk säger Incredible ASS! 😄

edit, tappade bort ord OCH upprepade mig. Nu går jag och lägger mig.

edit, det sjuka är att jag upprepade mig i min edit också. 😏

edit, tappade visst ett ord i min första edit. men va faaaaaan. xD

Är för trött.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad ball: Längsta-IRL. Sådan är jag: naiv, liksom 😑 Men jag tyvärr verkar en Längsta-IRL nästintill omöjligt p g a geografiska svårigheter och i viss mån, även tid 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad ball: Längsta-IRL. Sådan är jag: naiv, liksom 😑 Men jag tyvärr verkar en Längsta-IRL nästintill omöjligt p g a geografiska svårigheter och i viss mån, även tid 🙁

Jo lite krångligt är det. 🙁

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Mobben jag köpte heter HTC Incredible S och det e kul att kolla på videos om den på tuben, så låter de som folk säger Incredible ASS! 😄

edit, tappade bort ord OCH upprepade mig. Nu går jag och lägger mig.

edit, det sjuka är att jag upprepade mig i min edit också. 😏

edit, tappade visst ett ord i min första edit. men va faaaaaan. xD

You+suck.JPG

nääää'rå! 🥰

G'natt. ska också gå o lägga mig här.

G'natt Längsta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mobben jag köpte heter HTC Incredible S och det e kul att kolla på videos om den på tuben, så låter de som folk säger Incredible ASS! 😄

edit, tappade bort ord OCH upprepade mig. Nu går jag och lägger mig.

edit, det sjuka är att jag upprepade mig i min edit också. 😏

edit, tappade visst ett ord i min första edit. men va faaaaaan. xD

Är för trött.

EDIT MANNEN!! 😆🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan vad jag kommer ångra mig snart.

Har irriterat mig på en hudflik som ligger och täcker en visdomstand, så ikväll tog jag fram en liten sax och en pincett och utförde en liten operation. Steriliserade verktygen med listerin, haha xD

Fick bort den irriterande fliken, och än så länge har det inte blivit infekterat, men vänta bara, vääääänta bara 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan vad jag kommer ångra mig snart.

Har irriterat mig på en hudflik som ligger och täcker en visdomstand, så ikväll tog jag fram en liten sax och en pincett och utförde en liten operation. Steriliserade verktygen med listerin, haha xD

Fick bort den irriterande fliken, och än så länge har det inte blivit infekterat, men vänta bara, vääääänta bara 😏

Bara att ge sej på själva tanden nu då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...