Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Bara det att "du vet vem" (hähä, Pottervibbar) söker på sitt nickname ibland och ser i vilka trådar man pratar om honom. 😄 Så ofta när han nämns här så dyker han upp och kommenterar dagen efter typ. Så kills ville att laxen skulle göra samma sak. E du me? ☺️

Det är så alltså 😮 Satt och misstänkte "tänk om...Nääää!"

Va löjligt 😏 Ungefär som att googla sig själv, liksom.

Jo, jag förstår vad ni menar and point taken 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Bara det att "du vet vem" (hähä, Pottervibbar) söker på sitt nickname ibland och ser i vilka trådar man pratar om honom. 😄 Så ofta när han nämns här så dyker han upp och kommenterar dagen efter typ. Så kills ville att laxen skulle göra samma sak. E du me? ☺️

Plus att han alltid skäller ut alla och blir oerhört upprörd om nån säjer ett negativt ord om honom, typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Plus att han alltid skäller ut alla och blir oerhört upprörd om nån säjer ett negativt ord om honom, typ.

Men själv kan han skriva vadfan som helst utan att någon annan ska ta illa vid sig.

Det är som en vanlig dag på detta forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Plus att han alltid skäller ut alla och blir oerhört upprörd om nån säjer ett negativt ord om honom, typ.

Men själv kan han slänga sig med "håll käften, jävla stolpskott" och vara, i mina ögon ha en skapligt otrevlig ton (som kanske är en jargong men ändå), till vem som helst liksom? UNCOOL 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Men själv kan han slänga sig med "håll käften, jävla stolpskott" och vara, i mina ögon ha en skapligt otrevlig ton (som kanske är en jargong men ändå), till vem som helst liksom? UNCOOL 😠

Japp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mig skulle ni inte våga träffa IRL..

smliey.gif

Du, jag och fikamaraton so i'm thinking: yes!

Jadå.

🥰 Åååh, jag visste det!

Ärlig, ibland för ärlig men sånt behövs det med.

Brutalt uppriktigt heter det 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, på tal om forumveteraner: är inte Gilbert kvar längre? Har inte sett hans Google-länkar någonstans på aslänge 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

De som är trevligast på internet är tråkigast i verkligheten.

Jag är förmodligen astråkig 😑 I alla fall så uppfattas jag nog som det av dem som umgås med mig på min fritid. Men jag är ganska skön med att vara som jag är 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...