Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Grabbar, tänkte bara säga att jag kommer försvinna en stund. Tar en liten paus.. ifall ni undrar var jag tar vägen.

Delvis ska jag dra och jobba i Småland, delvis behöver min F5-knapp vila upp sig. Det har varit fint! Kram på er alla.

Ha det gött, laxen! Småland alltså? Säg till när du svänger förbi Viken, m'kay 😉

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

http://www.youtube.com/watch?v=JMsysuI04QQ&feature=player_detailpage

Rad.

Kom ihåg att jag inte håller på med vare sig mjuk- eller hårdvarusynthar alls. Inte så mkt i alla fall. Hittar ngt i Cubase egna synthar så är jag nöjd. 😑

Fråga: kan man säga att självoscillation är elektronisk rundgång? 😕

jag förstår inte riktigt vad som menas med "själv" delen i självoscillation!

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså nej. Under bindnings tiden får du ju inte säga upp! sen efter fortsätter det ju bara till du säger stopp. + 3mån då 😛

Ah, var typ så jag trodde, ville bara kolla. 😄

Grym som jag är så sade jag upp mitt förra me Telenor för 3 månader sedan, och beställde nya me Tele2 nu nyss, två veckor innan det går ut, vilket är exakt så lång tid det tar för Tele2 att skriva över och så. Blir i värsta fall 1 klämdag mellan. Såatte! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens whinar-inlägg - kämpar fortfarande med att inte vara svartsjuk. Misslyckas fatalt. 😏

Synd. Men pluspoäng till dig för att du kämpar iaf. Det är ett stort steg på vägen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Grabbar, tänkte bara säga att jag kommer försvinna en stund. Tar en liten paus.. ifall ni undrar var jag tar vägen.

Delvis ska jag dra och jobba i Småland, delvis behöver min F5-knapp vila upp sig. Det har varit fint! Kram på er alla.

Hej då! Ha det bra. vi kommer nog sakna dig, så för allas bästa vore det bra om du är lika snabb som v-a-dubbel-l-e är på att komma när man skriver hans namn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet vad allt beror på - mina tillitsproblem. Och hon vet också om dom. Både han och hon är upptagna, och jag har varit ihop med henne i över två år och litar på henne mer än på mig själv. Ändå blir jag så förbannad att jag ser rött.

Det är inte ett steg på vägen. Det är flugskit i rymden.

EDIT: Ninja Gaiden!

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet vad allt beror på - mina tillitsproblem. Och hon vet också om dom. Både han och hon är upptagna, och jag har varit ihop med henne i över två år och litar på henne mer än på mig själv. Ändå blir jag så förbannad att jag ser rött.

Det är inte ett steg på vägen. Det är flugskit i rymden.

EDIT: Ninja Gaiden!

Även flugskitar i rymden räknas 😑 Tro mig! Har varit där själv men sådant där löser sig om man bara ger sig lite tid att jobba med sig själv. Det ordnar sig, promise 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej då! Ha det bra. vi kommer nog sakna dig, så för allas bästa vore det bra om du är lika snabb som v-a-dubbel-l-e är på att komma när man skriver hans namn.

Interngrej-alarm! Vad menar ni med det? 😕 Minns att jag skrev det där namnet en gång och det blev lite diskussion om det. Vad är grejen, liksom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Även flugskitar i rymden räknas 😑 Tro mig! Har varit där själv men sådant där löser sig om man bara ger sig lite tid att jobba med sig själv. Det ordnar sig, promise 🥰

Thänks for listening. Dags att sova av sig ruset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Interngrej-alarm! Vad menar ni med det? 😕 Minns att jag skrev det där namnet en gång och det blev lite diskussion om det. Vad är grejen, liksom?

Bara det att "du vet vem" (hähä, Pottervibbar) söker på sitt nickname ibland och ser i vilka trådar man pratar om honom. 😄 Så ofta när han nämns här så dyker han upp och kommenterar dagen efter typ. Så kills ville att laxen skulle göra samma sak. E du me? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...