Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

En fråga. Om man har en bindningstid på abonnemang på 24 månader, då borde man ju bara kunna låta bli att förlänga abonnemanget efter tiden gått ut, utan att fortsätta vara bunden? Även om det är 3 månaders uppsägningstid? Känns som att det sistnämnda villkoret bara borde gälla under bindningstiden?

Asså nej. Under bindnings tiden får du ju inte säga upp! sen efter fortsätter det ju bara till du säger stopp. + 3mån då 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså nej. Under bindnings tiden får du ju inte säga upp! sen efter fortsätter det ju bara till du säger stopp. + 3mån då 😛

EXAKT Precis! ...man kan ju säga upp det nu så avslutas abonemanget när bindningstiden tar slut. Oxå!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, du har verkligen hittat hem i Cumbia-remixandet 🙂

Lyssnar på Dolly-remixen nu... Mer sånt!

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.youtube.com/watch?v=JMsysuI04QQ&feature=player_detailpage

Rad.

Kom ihåg att jag inte håller på med vare sig mjuk- eller hårdvarusynthar alls. Inte så mkt i alla fall. Hittar ngt i Cubase egna synthar så är jag nöjd. 😑

Fråga: kan man säga att självoscillation är elektronisk rundgång? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Grabbar, tänkte bara säga att jag kommer försvinna en stund. Tar en liten paus.. ifall ni undrar var jag tar vägen.

Delvis ska jag dra och jobba i Småland, delvis behöver min F5-knapp vila upp sig. Det har varit fint! Kram på er alla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...