Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du hade fått kommentaren "WTF? 😳" i kanten på formuläret.

😆

Postat

En fråga. Om man har en bindningstid på abonnemang på 24 månader, då borde man ju bara kunna låta bli att förlänga abonnemanget efter tiden gått ut, utan att fortsätta vara bunden? Även om det är 3 månaders uppsägningstid? Känns som att det sistnämnda villkoret bara borde gälla under bindningstiden?

Asså nej. Under bindnings tiden får du ju inte säga upp! sen efter fortsätter det ju bara till du säger stopp. + 3mån då 😛

Postat

Asså nej. Under bindnings tiden får du ju inte säga upp! sen efter fortsätter det ju bara till du säger stopp. + 3mån då 😛

EXAKT Precis! ...man kan ju säga upp det nu så avslutas abonemanget när bindningstiden tar slut. Oxå!

Postat (redigerat)

Pazo, du har verkligen hittat hem i Cumbia-remixandet 🙂

Lyssnar på Dolly-remixen nu... Mer sånt!

Redigerat av Linus
Postat

haha jo! 😄

Btw! Du vet väl att sebbe är med i DKM nuförtin också? 😛

Bra gjort bägge två 😄

Postat

Går det att bädda in Soundcloud-spår här, precis som man kan posta YouTube-klipp? 😕

Postat

EXAKT Precis! ...man kan ju säga upp det nu så avslutas abonemanget när bindningstiden tar slut. Oxå!

EXAKT Precis! ...det är ju så man ska göra. Yes!

Postat

Nu ska jag googla "self-oscillation" och spontanstretcha foten under bordet bara för det 😑

Postat

Nu ska jag googla "self-oscillation" och spontanstretcha foten under bordet bara för det 😑

Gör så du så gör du så såatte så att...eeeehh... så tar jag och vispar kräm kanske. 😑

Postat

Grabbar, tänkte bara säga att jag kommer försvinna en stund. Tar en liten paus.. ifall ni undrar var jag tar vägen.

Delvis ska jag dra och jobba i Småland, delvis behöver min F5-knapp vila upp sig. Det har varit fint! Kram på er alla.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.