slejnard Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Snyggt reverb.. EDIT: Nä usch så dåligt det blev. Gnatt. Fläderreverb 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Fläderreverb 😄 Spridda applåder och harklingar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 http://www.kokaihop.se/recept/fladerbarssaft-hyllebarssaft Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Fläderreverb 😄 Bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Åh, vad jag blev sugen på sommaren, flädersaft. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Åh, vad jag blev sugen på sommaren, flädersaft. 🥰 Varning för den man köper på Ikea! Äcklig. Annars är flädersaft helt mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm klart den bästa av alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Kate Winslet blir nog en snygg tant. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Håller med om att flädersaft är helnajs. Men jag är en sucker för päronsaft också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 (redigerat) Kate Winslet blir nog en snygg tant. Ja hon är en väldigt fin kvinna. 🥰 Naturlig skönhet. Redigerat 12 april 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Ja hon är en väldigt fin kvinna. 🥰 Naturlig skönhet. Trekant med henne och... Edward Norton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 (redigerat) Någon som jag TRODDE skulle bli en snygg tant var Meg Ryan. Det gick åt helvete! men jag hade en crush på henne när jag sett You've Got Mail. I DEN filmen är hon helt galet vacker. Men sedan gick det utför... Då... ...och nu: Redigerat 12 april 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Trekant med henne och... Edward Norton. Hm, jag trodde att du skulle vara en Johnny Depp-snubbe. Fast å andra sidan: skönt att någon säger något annat för en gång skull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 någon som jag TRODDE skulle vara en snygg tant var Meg Ryan. Det gick åt helvete. men jag hade en crush på henne när jag sett You've Got Mail. I DEN är hon helt galet vacker. Men sedan gick det utför... Och hon som spelar Donna i Twin Peaks... tänker inte ens klistra in bild, så ful har hon blivit. Hon var iofs inte snyggast i Twin Peaks, Audrey tog ju hem den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Hm, jag trodde att du skulle vara en Johnny Depp-snubbe. Fast å andra sidan: skönt att någon säger något annat för en gång skull. Han är överskattad. Panda Bear är het men han är musiker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Och hon som spelar Donna i Twin Peaks... tänker inte ens klistra in bild, så ful har hon blivit. Hon var iofs inte snyggast i Twin Peaks, Audrey tog ju hem den. Jag tog det ett steg längre och fixade länkar! (Meg Ryan alltså). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Jag tog det ett steg längre och fixade länkar! (Meg Ryan alltså). Inte så jävla snygg på den tidiga bilden heller måste jag nog säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Åh jo.. duger i krig 😉 Iofs så hittade jag inte den där bilden från filmen i fråga. Den där bilden när hon sitter och väntar på Tom Hanks/hemlige mailkillen på fiket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Varit för mycket inne idag. Och imorgon blir det inte bättre. Huvudvärk så smått. Usch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Nähä ni. Dags att sova. Det har varit mycket kärlek och förståelse här ikväll. Kärlek och kraft! 😆 Dingis: all the best och lycka till med tjejen. Lax3 (när han läser detta): Tack som fan för feedback. /CHAE over 'n out. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april 2011 Trådstartare Dela Postat 12 april 2011 Varit för mycket inne idag. Och imorgon blir det inte bättre. Huvudvärk så smått. Usch. Inne i vem? Är det inte mest klimakterietanter som skyller på huvudvärk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Inne i vem? Är det inte mest klimakterietanter som skyller på huvudvärk? Inne i din röv hahahahhahah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april 2011 Trådstartare Dela Postat 12 april 2011 Oh snap! Nähepp, gonatt. Imorgon ska jag krossa personbästat på milen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 personkross Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 (redigerat) EDIT: http://images.istheshit.net/words/2005-03/full/liqiwjkb.jpg klicka själv du klarar det EDIT2: nähä.gonatt. Redigerat 12 april 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 april 2011 Dela Postat 13 april 2011 Hej! Gnatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 april 2011 Dela Postat 13 april 2011 hej! dingis 🥰 hej då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2011 Dela Postat 13 april 2011 Fint delay i posterna k9 Tack! Men vad tycker du om reverbet mellan posterna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2011 Dela Postat 13 april 2011 Wo. Wo. wo. Be careful now 😉 But why? Mig love Metal som is hård and got the gitarr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2011 Dela Postat 13 april 2011 Snyggt reverb.. EDIT: Nä usch så dåligt det blev. Gnatt. haha såg inte den innan jag postade en snarlik fast ändå olikadan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts