Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Va göru? 😕 Sitter och designar på klocka. 😛 Deadline för den tävlingen jag e med i är på fredag, så är tajt nu, inte kommit alls så långt som jag borde ha gjort. Vagöru rå? ☺️
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Memphan, om du söker på tiny vipers på spotify vilka skivor får du upp då? Albumet me samma namn. Lyssnar nu, verkar lovande!
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Det har jag inte hört. Hands Across The Void heter skivan jag har som är jättebra. Jaja.
SadamJR Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 jag bajsade precis. Andra gången för idag! Såna där inlägg har man inte sett till på nåt år nu.
SadamJR Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Gonatt. Bäst att gå och lägga sej så man orkar ha sommarlov imorrn med.
Jetblack Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Upptäckte precis att min "release" finns på Spotify! Glöm inte att kolla in.
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Upptäckte precis att min "release" finns på Spotify! Glöm inte att kolla in. Spännande! 😄
Jetblack Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Hej Jetblack! Hej! Det var inte igår jag var inne i den här tråden, låg typ 400 sidor efter... ;P Var på väg att gå och lägga mig, men så såg jag att Wintersleep fanns på Spotify, det gick verkligen undan!
Jetblack Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Jag har inte Spotify... Synd, är faktiskt otroligt bra. Men exakt samma låtar finns på MySpace och SoundCloud också 🙂
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Hej! Det var inte igår jag var inne i den här tråden, låg typ 400 sidor efter... ;P Var på väg att gå och lägga mig, men så såg jag att Wintersleep fanns på Spotify, det gick verkligen undan! Wintersleep! Får kika på det imorgon. Ska skaffa Spotify till någon dator, för man verkar ju helt väck om man inte har det.
Jetblack Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Wintersleep! Får kika på det imorgon. Ska skaffa Spotify till någon dator, för man verkar ju helt väck om man inte har det. Säg till om du behöver en invite, jag kan fixa det om du inte redan har en.
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Synd, är faktiskt otroligt bra. Men exakt samma låtar finns på MySpace och SoundCloud också 🙂 Får väl skaffa SoundCloud också tids nog hoppas jag. MySpace vet jag vad det är - där finns det mesta. Nu blir det Zzzzzz.... och vila öronen i vanlig ordning.
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Säg till om du behöver en invite, jag kan fixa det om du inte redan har en. De har tagit bort det läste jag. Och det verkar stämma för för två dagar sedan behövdes inte det när jag var inne och skulle registrera, men så var jag tvungen att gå ett viktigt ärende jag glömt av, så blev det inte av då.
Jetblack Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 De har tagit bort det läste jag. Och det verkar stämma för för två dagar sedan behövdes inte det när jag var inne och skulle registrera, men så var jag tvungen att gå ett viktigt ärende jag glömt av, så blev det inte av då. Aha, där ser man. Bra det, för det var ganska krångligt med dem.
Recommended Posts