Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Va göru? 😕

Sitter och designar på klocka. 😛 Deadline för den tävlingen jag e med i är på fredag, så är tajt nu, inte kommit alls så långt som jag borde ha gjort.

Vagöru rå? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej Jetblack!

Hej! Det var inte igår jag var inne i den här tråden, låg typ 400 sidor efter... ;P

Var på väg att gå och lägga mig, men så såg jag att Wintersleep fanns på Spotify, det gick verkligen undan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Det var inte igår jag var inne i den här tråden, låg typ 400 sidor efter... ;P

Var på väg att gå och lägga mig, men så såg jag att Wintersleep fanns på Spotify, det gick verkligen undan!

Wintersleep! Får kika på det imorgon. Ska skaffa Spotify till någon dator, för man verkar ju helt väck om man inte har det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wintersleep! Får kika på det imorgon. Ska skaffa Spotify till någon dator, för man verkar ju helt väck om man inte har det.

Säg till om du behöver en invite, jag kan fixa det om du inte redan har en.

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd, är faktiskt otroligt bra. Men exakt samma låtar finns på MySpace och SoundCloud också 🙂

Får väl skaffa SoundCloud också tids nog hoppas jag.

MySpace vet jag vad det är - där finns det mesta.

Nu blir det Zzzzzz.... och vila öronen i vanlig ordning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säg till om du behöver en invite, jag kan fixa det om du inte redan har en.

De har tagit bort det läste jag. Och det verkar stämma för för två dagar sedan behövdes inte det när jag var inne och skulle registrera, men så var jag tvungen att gå ett viktigt ärende jag glömt av, så blev det inte av då.

Link to comment
Dela på andra sajter

De har tagit bort det läste jag. Och det verkar stämma för för två dagar sedan behövdes inte det när jag var inne och skulle registrera, men så var jag tvungen att gå ett viktigt ärende jag glömt av, så blev det inte av då.

Aha, där ser man. Bra det, för det var ganska krångligt med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...