Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 det är en onsdag... men jag har en semestervecka kvar till hösten. hm. fast SÅ gärna kanske jag inte vill se dem. Skolka!
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 (redigerat) Ja, du har verkligen nått maxlängd. haha, fyndigt! 😄 Jag hoppas inte laxen själv missade. Redigerat 20 juni 2011 av Memphis
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Lite sjukt idag förresten när jag var på biblioteket. För typ 4 år sen intervjuade jag en snubbe på biblioteket som hade ansvar för demoteket som det kallas, en del på biblioteket där man kan lämna in egna skivor och sånt som folk kan låna sen. Sen spelade vi där en gång också och sådär. Har säkert inte sett honom på 1,5-2 år. Idag när jag skulle låna mina filmer då så hejar han på mig så jag förstod ju att han kände igen mig vilket jag väl kanske väntade mig (iofs har jag ju skaffat glasögon). Men i alla fall och sen frågar vad det är jag gör, "för det är i Uppsala du pluggar va?". Jag bara eeh aa. haha. Blev sjukt förvånad över att han visste det.
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 det är en onsdag... men jag har en semestervecka kvar till hösten. hm. fast SÅ gärna kanske jag inte vill se dem. 4 november är i min kalender en fredag.
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 haha, fyndigt! 😄 Jag hoppas inte laxen själv missade. eller hur, seriöst jag lovar. Jag har aldrig. hört.den.förut.
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 eller hur, seriöst jag lovar. Jag har aldrig. hört.den.förut. Jaja, men det var nog första gången i längsta i alla fall.
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 haha, fyndigt! 😄 Jag hoppas inte laxen själv missade. Alltså vad fan nu editerade du inte ens något!!
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 (redigerat) Alltså vad fan nu editerade du inte ens något!! Jag editerar innan du hinner se vad jag lagt till/ändrat. Sopa! 😄 Redigerat 20 juni 2011 av Memphis
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Lite sjukt idag förresten när jag var på biblioteket. För typ 4 år sen intervjuade jag en snubbe på biblioteket som hade ansvar för demoteket som det kallas, en del på biblioteket där man kan lämna in egna skivor och sånt som folk kan låna sen. Sen spelade vi där en gång också och sådär. Har säkert inte sett honom på 1,5-2 år. Idag när jag skulle låna mina filmer då så hejar han på mig så jag förstod ju att han kände igen mig vilket jag väl kanske väntade mig (iofs har jag ju skaffat glasögon). Men i alla fall och sen frågar vad det är jag gör, "för det är i Uppsala du pluggar va?". Jag bara eeh aa. haha. Blev sjukt förvånad över att han visste det. Du anar inte vilka som ligger bland anonyma i denna tråden ibland... Det där bibliotekets idé finns bara där va?! Vad heter biblioteket? Kan vemsomhelst lämna in dit? Häftigt!
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Du anar inte vilka som ligger bland anonyma i denna tråden ibland... Det där bibliotekets idé finns bara där va?! Vad heter biblioteket? Kan vemsomhelst lämna in dit? Häftigt! Nej det är väl så Nej finns på fler ställen i västsverige. Googla på demoteket Ja Ja!
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Jag editerar innan du hinner se vad jag lagt till/ändrat. Sopa! 😄 Who cares! Memphis har flickvän!
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 eller hur, seriöst jag lovar. Jag har aldrig. hört.den.förut. meh, borde tänkt på det. Speciellt med mitt efternamn. 😏 Blir väl lite lyrisk av att höra namnvitsar om någon annan för en gångs skull. 😛
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Who cares! Memphis har flickvän! 🥰 Who cares! Laxen dejtar igen! 😄
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Där hittade jag bland annat Holmes och Jonas/Idiot Dancer (Jonas är basist i Division of Laura Lee annars). Båda två riktigt riktigt bra. Sen råkade jag bryta av skivan till Jonas/Idiot Dancer men det var en vanlig brännskiva som tur var och jag hade rippat skivan innan så jag brände en ny och lämnade in den. Inte fått något argt samtal än så det är ju bra.
Fidden Postat 20 juni 2011 Trådstartare Postat 20 juni 2011 4 november är i min kalender en fredag. Kanske det, men BILJETTSLÄPPET var minsann en onsdag! Och det var ju det jag syftade på, ehm...
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Nej grabbar jag måste lägga mig tidigt. Usch vad tråkigt.
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Du suger för många och för stora kukar? 😕 Tur du sitter där du sitter. Rent instinktivt på en tiondel hade jag slagit ned dig. Först efteråt hade jag fattat att det dels var du och dels att det var ett skämt. Jag har ofattbart kort stubin numera.
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Vi borde samla till en manchesterkavaj åt dingis. Med läder på armbågarna.
Fidden Postat 20 juni 2011 Trådstartare Postat 20 juni 2011 Tur du sitter där du sitter. Rent instinktivt på en tiondel hade jag slagit ned dig. Först efteråt hade jag fattat att det dels var du och dels att det var ett skämt. Jag har ofattbart kort stubin numera. Min stubin är ca 30 cm i slakt tillstånd.
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Min stubin är ca 30 cm i slakt tillstånd. slakthuset
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Där hittade jag bland annat Holmes och Jonas/Idiot Dancer (Jonas är basist i Division of Laura Lee annars). Båda två riktigt riktigt bra. Sen råkade jag bryta av skivan till Jonas/Idiot Dancer men det var en vanlig brännskiva som tur var och jag hade rippat skivan innan så jag brände en ny och lämnade in den. Inte fått något argt samtal än så det är ju bra. Haha! Men skivan innan den där brännskivan... det var nog "den riktiga", men det kan ju inte du rå för. Egentligen fick de ett bättre ex tillbaka. Demoteket och det.... Egentligen är det väl så förresten att man kan lämna sin utgivna cd till Bibliotek "rent allmänt" som gåva, om det finns skivnummer och sånt på den? Även om det är hemmagjort och inte från cd-fabrik. Ska kolla in!
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 När ni ändå är där nere och pillar så kan jag ju dra en vits. Hur många fåglar får det plats i ett par trosor? Beror på hur stor busken är. 😏
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Min stubin är ca 30 cm i slakt tillstånd. På tal om det.. Rätt kul att alla dildos är runt 20-25 cm och snittstorleken på en vanlig kuk, 14 cm, är lika lång som en "mini-dildo". Läste teknikmagasinets tidning för ett tag sedan.
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Vi borde samla till en manchesterkavaj åt dingis. Med läder på armbågarna. Lätt! Fast helst inte läder. Bara den är brun så! Om snittet är 14 ligger jag nog strax över medel faktiskt.
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 På tal om det.. Rätt kul att alla dildos är runt 20-25 cm och snittstorleken på en vanlig kuk, 14 cm, är lika lång som en "mini-dildo". Läste teknikmagasinets tidning för ett tag sedan. Vad tror du det beror på?
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Vad tror du det beror på? Att de flesta inte kan få upp den? 😕
Recommended Posts