Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Lite sjukt idag förresten när jag var på biblioteket. För typ 4 år sen intervjuade jag en snubbe på biblioteket som hade ansvar för demoteket som det kallas, en del på biblioteket där man kan lämna in egna skivor och sånt som folk kan låna sen. Sen spelade vi där en gång också och sådär. Har säkert inte sett honom på 1,5-2 år. Idag när jag skulle låna mina filmer då så hejar han på mig så jag förstod ju att han kände igen mig vilket jag väl kanske väntade mig (iofs har jag ju skaffat glasögon). Men i alla fall och sen frågar vad det är jag gör, "för det är i Uppsala du pluggar va?". Jag bara eeh aa. haha. Blev sjukt förvånad över att han visste det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite sjukt idag förresten när jag var på biblioteket. För typ 4 år sen intervjuade jag en snubbe på biblioteket som hade ansvar för demoteket som det kallas, en del på biblioteket där man kan lämna in egna skivor och sånt som folk kan låna sen. Sen spelade vi där en gång också och sådär. Har säkert inte sett honom på 1,5-2 år. Idag när jag skulle låna mina filmer då så hejar han på mig så jag förstod ju att han kände igen mig vilket jag väl kanske väntade mig (iofs har jag ju skaffat glasögon). Men i alla fall och sen frågar vad det är jag gör, "för det är i Uppsala du pluggar va?". Jag bara eeh aa. haha. Blev sjukt förvånad över att han visste det.

Du anar inte vilka som ligger bland anonyma i denna tråden ibland...

Det där bibliotekets idé finns bara där va?!

Vad heter biblioteket?

Kan vemsomhelst lämna in dit?

Häftigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du anar inte vilka som ligger bland anonyma i denna tråden ibland...

Det där bibliotekets idé finns bara där va?!

Vad heter biblioteket?

Kan vemsomhelst lämna in dit?

Häftigt!

Nej det är väl så

Nej finns på fler ställen i västsverige. Googla på demoteket

Ja

Ja!

Link to comment
Dela på andra sajter

eller hur, seriöst jag lovar. Jag har aldrig. hört.den.förut.

meh, borde tänkt på det. Speciellt med mitt efternamn. 😏 Blir väl lite lyrisk av att höra namnvitsar om någon annan för en gångs skull. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Där hittade jag bland annat Holmes och Jonas/Idiot Dancer (Jonas är basist i Division of Laura Lee annars). Båda två riktigt riktigt bra. Sen råkade jag bryta av skivan till Jonas/Idiot Dancer men det var en vanlig brännskiva som tur var och jag hade rippat skivan innan så jag brände en ny och lämnade in den. Inte fått något argt samtal än så det är ju bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du suger för många och för stora kukar? 😕

Tur du sitter där du sitter.

Rent instinktivt på en tiondel hade jag slagit ned dig.

Först efteråt hade jag fattat att det dels var du och

dels att det var ett skämt. Jag har ofattbart kort

stubin numera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur du sitter där du sitter.

Rent instinktivt på en tiondel hade jag slagit ned dig.

Först efteråt hade jag fattat att det dels var du och

dels att det var ett skämt. Jag har ofattbart kort

stubin numera.

Min stubin är ca 30 cm i slakt tillstånd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Där hittade jag bland annat Holmes och Jonas/Idiot Dancer (Jonas är basist i Division of Laura Lee annars). Båda två riktigt riktigt bra. Sen råkade jag bryta av skivan till Jonas/Idiot Dancer men det var en vanlig brännskiva som tur var och jag hade rippat skivan innan så jag brände en ny och lämnade in den. Inte fått något argt samtal än så det är ju bra.

Haha! Men skivan innan den där brännskivan... det var nog "den riktiga", men det kan ju inte du rå för. Egentligen fick de ett bättre ex tillbaka.

Demoteket och det.... Egentligen är det väl så förresten att man kan lämna sin utgivna cd till Bibliotek "rent allmänt" som gåva, om det finns skivnummer och sånt på den? Även om det är hemmagjort och inte från cd-fabrik. Ska kolla in!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min stubin är ca 30 cm i slakt tillstånd.

På tal om det.. Rätt kul att alla dildos är runt 20-25 cm och snittstorleken på en vanlig kuk, 14 cm, är lika lång som en "mini-dildo".

Läste teknikmagasinets tidning för ett tag sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om det.. Rätt kul att alla dildos är runt 20-25 cm och snittstorleken på en vanlig kuk, 14 cm, är lika lång som en "mini-dildo".

Läste teknikmagasinets tidning för ett tag sedan.

Vad tror du det beror på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...