Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För seeeent! ☺️

Några såna där med svart papper runt som är stora som en dumle ungefär fast hårdare och rätt sega!

Annons
Postat

han måste glömt den där fyrasidiga diskussionen om en viss formulering på en facebookinbjudan för en månad sedan. 😄

Inget fel på den! Tyckte det var kul. Men satt i sammanhanget.

Postat

Åh! Jag och en polare skämtade om att hon borde spela in ett radioprogram hemma! Nu har hon gjort det! "Moas natt".

Vart lyssnar man på det? Google ger inga träffar.

Postat

Vart lyssnar man på det? Google ger inga träffar.

Nä, haha hon skickade ett mail som jag precis fick. Kan ladda filen till dig när jag fått ner det. Var enladdnings-konto från sprend.

Postat

Nä, haha hon skickade ett mail som jag precis fick. Kan ladda filen till dig när jag fått ner det. Var enladdnings-konto från sprend.

Jaha, okej.

Jag lyssnar aldrig på radio annars. Och då menar jag aldrig.

Var för övrigt en lång intervju med henne i förra Det grymma svärdet. Det var efter det jag började lyssna lite mer på henne, innan dess hade jag bara hört en demo som var ganska dålig, men skivan är mycket bättre.

Postat

jag vill också gå på bon iver... 😠🙁😏

Då kan vi missa Bon Iver tillsammans Fidden. 🥰

Postat

han måste glömt den där fyrasidiga diskussionen om en viss formulering på en facebookinbjudan för en månad sedan. 😄

hehe, var precis den jag tänkte på när han skrev det. 😄

Postat

Gör det då.

En gång i tiden kunde jag köpa ett par biljetter till spelningar jag ville gå på, och så bjöd jag bort den andra bara för att ha någon att gå med.

Det har jag nog slutat med tror jag...

Postat

du kan få komma om du vill. jag är lång och har glasögon.

Vafan, var det DU som dejtade laxen? 😮

Postat

du kan få komma om du vill. jag är lång och har glasögon.

jag är lite kortare och har glasögon och kommer inte vara där. så han inte blandar ihop oss menar jag.

Postat

Jaha, okej.

Jag lyssnar aldrig på radio annars. Och då menar jag aldrig.

Var för övrigt en lång intervju med henne i förra Det grymma svärdet. Det var efter det jag började lyssna lite mer på henne, innan dess hade jag bara hört en demo som var ganska dålig, men skivan är mycket bättre.

Alltså jag menar inte korro ( steso songs ), det här var en annan polare.

Postat

En gång i tiden kunde jag köpa ett par biljetter till spelningar jag ville gå på, och så bjöd jag bort den andra bara för att ha någon att gå med.

Eller så kan man bara gå själv om man så gärna vill se bandet. Det har jag åkt långväga för att göra flera gånger. Det är ungefär värt det.

Postat

Gör det! Och så bjuder du Pazo.

Postat

Alltså jag menar inte korro ( steso songs ), det här var en annan polare.

Men åh! Hur ska jag hålla koll på det. Folk får ha EN kompis var tycker jag, annars blir det för krångligt.

Postat

det är en onsdag... men jag har en semestervecka kvar till hösten. hm.

fast SÅ gärna kanske jag inte vill se dem.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.