Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Nä, haha hon skickade ett mail som jag precis fick. Kan ladda filen till dig när jag fått ner det. Var enladdnings-konto från sprend.

Jaha, okej.

Jag lyssnar aldrig på radio annars. Och då menar jag aldrig.

Var för övrigt en lång intervju med henne i förra Det grymma svärdet. Det var efter det jag började lyssna lite mer på henne, innan dess hade jag bara hört en demo som var ganska dålig, men skivan är mycket bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

han måste glömt den där fyrasidiga diskussionen om en viss formulering på en facebookinbjudan för en månad sedan. 😄

hehe, var precis den jag tänkte på när han skrev det. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör det då.

En gång i tiden kunde jag köpa ett par biljetter till spelningar jag ville gå på, och så bjöd jag bort den andra bara för att ha någon att gå med.

Det har jag nog slutat med tror jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, okej.

Jag lyssnar aldrig på radio annars. Och då menar jag aldrig.

Var för övrigt en lång intervju med henne i förra Det grymma svärdet. Det var efter det jag började lyssna lite mer på henne, innan dess hade jag bara hört en demo som var ganska dålig, men skivan är mycket bättre.

Alltså jag menar inte korro ( steso songs ), det här var en annan polare.

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång i tiden kunde jag köpa ett par biljetter till spelningar jag ville gå på, och så bjöd jag bort den andra bara för att ha någon att gå med.

Det har jag nog slutat med tror jag...

Eller så kan man bara gå själv om man så gärna vill se bandet. Det har jag åkt långväga för att göra flera gånger. Det är ungefär värt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång i tiden kunde jag köpa ett par biljetter till spelningar jag ville gå på, och så bjöd jag bort den andra bara för att ha någon att gå med.

Det har jag nog slutat med tror jag...

Gör det! Och så bjuder du Pazo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...