Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ja du, since 4ever. Vi var tillsammans en gång i tiden och lirade ihop i vårt första band. Och har från o till varit polers sen dess.

Men vad sjukt! Hon är ju bra! Och rätt känd! Nu blir jag lite starstruck, om än på distans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag gå och lägga mig men först vill jag säga ett par saker:

Ber (nästan) lite om ursäkt för att jag tjatar om min tjej hela tiden. Men... Alltså, det blir (tyvärr) så och jag är sådan. F ö har det, återigen, varit ett gött snack här ikväll och Längsta är kul att hänga i. Det bevisar min tes (som jag reflekterat över för mig själv): att det så gott som bara är bra saker med att jag gick med i Studios forum.

G'natt längsta 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag gå och lägga mig men först vill jag säga ett par saker:

Ber (nästan) lite om ursäkt för att jag tjatar om min tjej hela tiden. Men... Alltså, det blir (tyvärr) så och jag är sådan. F ö har det, återigen, varit ett gött snack här ikväll och Längsta är kul att hänga i. Det bevisar min tes (som jag reflekterat över för mig själv): att det så gott som bara är bra saker med att jag gick med i Studios forum.

G'natt längsta 🥰

Du FÅR tjöta hur mycket du vill!

Gunatt! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag gå och lägga mig men först vill jag säga ett par saker:

Ber (nästan) lite om ursäkt för att jag tjatar om min tjej hela tiden. Men... Alltså, det blir (tyvärr) så och jag är sådan.

Va? Har du tjatat om din tjej? Va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...