Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Försökte kolla på Capote men skivan är konstig så den stänger av sig emellanåt.
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Ah! Hittade en go gammal låt jag och en polare gjorde: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Ah! Hittade en go gammal låt jag och en polare gjorde: Your browser does not support the HTML5 audio tag Får 404 på den...
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Så... den var nog inte färdigladdad.. Här är den: Your browser does not support the HTML5 audio tag
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Steso Songs möter ett nedtonat Jesus & Mary Chain. haha! Hörde du att det är hon som sjunger?
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 haha! Hörde du att det är hon som sjunger? ÄR det hon?? Jag TYCKTE det lät precis som hon!
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Hur känner du henne eller vadå liksom eller va? Ja du, since 4ever. Vi var tillsammans en gång i tiden och lirade ihop i vårt första band. Och har från o till varit polers sen dess.
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Ja du, since 4ever. Vi var tillsammans en gång i tiden och lirade ihop i vårt första band. Och har från o till varit polers sen dess. Men vad sjukt! Hon är ju bra! Och rätt känd! Nu blir jag lite starstruck, om än på distans.
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Även om jag har svårt att förstå varför hon skriver sina låtar på engelska. Lite charmigt iofs med brytningen men liksom.
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Men vad sjukt! Hon är ju bra! Och rätt känd! Nu blir jag lite starstruck, om än på distans. Jaha du. Har en hel mapp med låtar här där vi fjantat oss.. vänta ska jag se om jag hittar nåt
CHAE Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Nu ska jag gå och lägga mig men först vill jag säga ett par saker: Ber (nästan) lite om ursäkt för att jag tjatar om min tjej hela tiden. Men... Alltså, det blir (tyvärr) så och jag är sådan. F ö har det, återigen, varit ett gött snack här ikväll och Längsta är kul att hänga i. Det bevisar min tes (som jag reflekterat över för mig själv): att det så gott som bara är bra saker med att jag gick med i Studios forum. G'natt längsta 🥰
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 ...vafan skulle jag köpa en twistpåse för? GÅR ju inte att sluta mumsa.. 😠
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Nu ska jag gå och lägga mig men först vill jag säga ett par saker: Ber (nästan) lite om ursäkt för att jag tjatar om min tjej hela tiden. Men... Alltså, det blir (tyvärr) så och jag är sådan. F ö har det, återigen, varit ett gött snack här ikväll och Längsta är kul att hänga i. Det bevisar min tes (som jag reflekterat över för mig själv): att det så gott som bara är bra saker med att jag gick med i Studios forum. G'natt längsta 🥰 Du FÅR tjöta hur mycket du vill! Gunatt! 😄
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 ...vafan skulle jag köpa en twistpåse för? GÅR ju inte att sluta mumsa.. 😠 Eller hur.. köpte en påse lösgodis innan o drog på långpromenad och mådde illa efter en stund.
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 ...vafan skulle jag köpa en twistpåse för? GÅR ju inte att sluta mumsa.. 😠 Spara den där som ser ut som en bergstopp till mig.
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Jag köper aldrig godis självmant. Man tröttnar alldeles för snabbt. Nej, numera är det popcorn som gäller!
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Nu ska jag gå och lägga mig men först vill jag säga ett par saker: Ber (nästan) lite om ursäkt för att jag tjatar om min tjej hela tiden. Men... Alltså, det blir (tyvärr) så och jag är sådan. Va? Har du tjatat om din tjej? Va?
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Spara den där som ser ut som en bergstopp till mig. För seeeent! ☺️
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 CHAE, menar du att det där var tjat? Tror nog ingen håller med där faktiskt.
Recommended Posts