CHAE Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Vill ha jäääävlar va sugen jag blev nu då. DIN JÄÄKEAL! 😄 Hähä. Det är så jag jobbar!
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Ska gå och köpa muffins... Såg förresten att jag fick relativt starkt snabbt intresse och medhåll för mitt ämnesförslag om Stenåldersmusik i Festivaltråden även om bara Dungbuts fattat idén, men sedan var det väl så att TS skylde över det hela och valde nån midislinga ändå.
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 CHAE... när man är sprucken i bägge sidor av munnen, där läpparna möts. Vad är det då för fel? Det blöder och håller på. B-vitaminbrist??
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 (tillbaka) Stenåldersmusik vore supergött! Får massa spännande idéer.
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 YES! Köpt biljett till bon iver nu 😄 😠 Fan va gött. 😄
CHAE Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 CHAE... när man är sprucken i bägge sidor av munnen, där läpparna möts. Vad är det då för fel? Det blöder och håller på. B-vitaminbrist?? Du suger för många och för stora kukar? 😕 Trappa ner, kompis! 😛 Nää då... Det kan ju bara vara att du är väldigt torr kring läpparna just. Typ. Prova Lypsyl eller ngt sådant.
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 YES! Köpt biljett till bon iver nu 😄 Sourcream & onion Dill Grill Lättsaltade Sourcream & bearnaise Salt & vinäger Hot & spicy BBQ Nachos Men du får inget!
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Du suger för många och för stora kukar? 😕 Trappa ner, kompis! 😛 Nån mer än jag som tycker att vården i sverige ballat ur?
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Bara en? 😳 Debatt kan bara svänga åt höger. Så när han ska vänster svänger han han runt åt höger tills han kommer åt rätt håll. Så därför kan han säga "en sväng".
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Nån mer än jag som tycker att vården i sverige ballat ur? jo... 😆
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Dingbats: HAHAHAHA Du är fan president! Jag är ju lite av en spjuver.
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Debatt kan bara svänga åt höger. Så när han ska vänster svänger han han runt åt höger tills han kommer åt rätt håll. Så därför kan han säga "en sväng". Då hänger jag med! 😄 ...eller ja alltså jag hänger inte med alltså... eller ja. Jo! 😱
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Du suger för många och för stora kukar? 😕 😆 Den garvade jag åt. 😛 Dingis var riktigt skön med, mer rumsren också. 😄
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Sourcream & onion Dill Grill Lättsaltade Sourcream & bearnaise Salt & vinäger Hot & spicy BBQ Nachos Men du får inget! Marginalnyttan är avtagande, glöm inte det.
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Vad är grejen med Killis och debatts signaturer? Jag bytte för jag frågade om remixersättning i en tråd och ville inte då länka till soundcloud/facebook i samband med det. Man vet aldrig vem som läser det man skriver. Sen bytte debatt också.
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Marginalnyttan är avtagande, glöm inte det. Just fan, och så värnskatt och retroaktiv Miller-substitution så går det ju på ett ut.
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Jag bytte för jag frågade om remixersättning i en tråd och ville inte då länka till soundcloud/facebook i samband med det. Man vet aldrig vem som läser det man skriver. Sen bytte debatt också. Du kan ju bara kryssa ur "visa signatur" på det inlägget.
Recommended Posts