Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ska gå och köpa muffins...

Såg förresten att jag fick relativt starkt snabbt intresse och medhåll för mitt ämnesförslag om Stenåldersmusik

i Festivaltråden även om bara Dungbuts fattat idén, men sedan var det väl så att TS skylde över det hela och

valde nån midislinga ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

CHAE... när man är sprucken i bägge sidor av munnen, där läpparna möts.

Vad är det då för fel? Det blöder och håller på. B-vitaminbrist??

Du suger för många och för stora kukar? 😕 Trappa ner, kompis! 😛

Nää då... Det kan ju bara vara att du är väldigt torr kring läpparna just. Typ. Prova Lypsyl eller ngt sådant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara en? 😳

Debatt kan bara svänga åt höger. Så när han ska vänster svänger han han runt åt höger tills han kommer åt rätt håll. Så därför kan han säga "en sväng".

Link to comment
Dela på andra sajter

Debatt kan bara svänga åt höger. Så när han ska vänster svänger han han runt åt höger tills han kommer åt rätt håll. Så därför kan han säga "en sväng".

Då hänger jag med! 😄

...eller ja alltså jag hänger inte med alltså... eller ja.

Jo! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är grejen med Killis och debatts signaturer?

Jag bytte för jag frågade om remixersättning i en tråd och ville inte då länka till soundcloud/facebook i samband med det. Man vet aldrig vem som läser det man skriver. Sen bytte debatt också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bytte för jag frågade om remixersättning i en tråd och ville inte då länka till soundcloud/facebook i samband med det. Man vet aldrig vem som läser det man skriver. Sen bytte debatt också.

Du kan ju bara kryssa ur "visa signatur" på det inlägget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...