Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ah! Då förstår jag. Låter chill.

Det är chill och vi är så jävla nöjda och, framförallt, väldigt tacksamma för att 2008 års totala debacle inte bara var skit utan verkligen ledde oss någonstans 🙂 Med risk för att låta jävligt lame här nu så hade jag nog fan inte varit den jag är nu utan henne 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore kul att skaffa en katt och döpa den till "Martin" bara för att få se grannarnas reaktion när man, mitt i natten, går ut och ropar lite halvtyst: "Martin! MARTIN!!"

Fast jag är mer förtjust i hundar iofs 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore kul att skaffa en katt och döpa den till "Martin" bara för att få se grannarnas reaktion när man, mitt i natten, går ut och ropar lite halvtyst: "Martin! MARTIN!!"

Fast jag är mer förtjust i hundar iofs 😑

eller Hitler

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore kul att skaffa en katt och döpa den till "Martin" bara för att få se grannarnas reaktion när man, mitt i natten, går ut och ropar lite halvtyst: "Martin! MARTIN!!"

Fast jag är mer förtjust i hundar iofs 😑

Då kan du skaffaa en hund och döpa den till tittut eller bingo eller liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan du skaffaa en hund och döpa den till tittut eller bingo eller liknande.

Palla inte skaffa hund. Dels p g a jobbet och dels p g a att jag blir så gränslöst jävla jätteledsen när de dör 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats: när ni grejade skivan på nätet, slängde ni bara upp en random sida med låtarna på?

Nej, Bandcamp är jättestort. Jättemånga som använder det, jättesmidigt, jättesnyggt, bra funktioner, slår alla andra med hästlängder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, Bandcamp är jättestort. Jättemånga som använder det, jättesmidigt, jättesnyggt, bra funktioner, slår alla andra med hästlängder.

Ah! Kollar in det just nu. Verkar ball ju! Man kanske skulle satsa på det istället för iTunes, CDON etc. Eller kanske alla grejer samtidigt? Bredda sig lite 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla snyggt när han sjunger med basrösten på Minnesota, WI! Den och Holocene är mina favoritlåtar.

Ja, det var gött me basrösten, låter inte som honom nästan, kan hålla med Dingis om att det blir lite för mycket av falsetten emellanåt, även då jag gillar den väldigt mycket.

Varför kan han inte komma till Götet också. 😏

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Så så spelade tydligen José Gonsález här nyligen och så såg jag det först dagen efter. Meeh, vill ju se nån artist i sommar. Ska iofs se Veronica Maggio i Trollhättan i Juli. ☺️

edit, klassiskt exempel av upprepnings-sépén. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...