Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Får tänka på det nästa varv. Hittills hajade jag nog bara till på Hinnom, TX, att den kändes lite speciell.

Men det känns mest som sån där musik man har på och gör saker till, inte sånt man bara "woooow va braaaa" till. Även om det är bland den bättre sån musik som finns.

Tycker skivan är asbra verkligen.

Det jobbigaste är bara att det ibland är jättesvårt höra vad han sjunger. Och så har han konstiga lyrics.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, kommer man till ngt ponnyforum och börjar snacka hästkrafter är man duktigt körd alltså 😑 Då är det bättre att sadla om innan någon mular en. Men iofs, man kan ju bli sporrad att fortsätta också

Ah men va fan... *slap* xD

Link to comment
Dela på andra sajter

förresten, i dag fick jag grönt ljus på min semester i september! Då blir det Berlin. Vi ska ha semester samtidigt i år för första gången på två år så det känns ju jävligt bra att kunna dra iväg 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker skivan är asbra verkligen.

Det jobbigaste är bara att det ibland är jättesvårt höra vad han sjunger. Och så har han konstiga lyrics.

Ja, vocalsen är inte lika tydliga som guitarsen.

Nu kom sista låten på, den låter lite Phil Collins. Om det är det han heter. Tänker på typ Another day in paradise. Jo, det var Phil Collins ja.

Ja alltså det är en väldigt bra skiva! Känner på mig att den är jättebra att sätta på sent på kvällen när det är mörkt och man myser till den. Men berör mig inte deap in my hart på samma sätt som vissa andra artister. Men det är det bara ett fåtal som gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vocalsen är inte lika tydliga som guitarsen.

Nu kom sista låten på, den låter lite Phil Collins. Om det är det han heter. Tänker på typ Another day in paradise. Jo, det var Phil Collins ja.

Ja alltså det är en väldigt bra skiva! Känner på mig att den är jättebra att sätta på sent på kvällen när det är mörkt och man myser till den. Men berör mig inte deap in my hart på samma sätt som vissa andra artister. Men det är det bara ett fåtal som gör.

Frugan kan man sätta på närsom... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vocalsen är inte lika tydliga som guitarsen.

Nu kom sista låten på, den låter lite Phil Collins. Om det är det han heter. Tänker på typ Another day in paradise. Jo, det var Phil Collins ja.

Ja alltså det är en väldigt bra skiva! Känner på mig att den är jättebra att sätta på sent på kvällen när det är mörkt och man myser till den. Men berör mig inte deap in my hart på samma sätt som vissa andra artister. Men det är det bara ett fåtal som gör.

Ja, då passar den jättebra. Satt igår och lyssnade massa på bon iver och kollade livegrejer (inte konserter utan mer små mysiga spelningar), fan så jävla fint och bra. Blev ju fan alldeles tårögd och satt med gåshud!

Skinny Love är så bra:

Link to comment
Dela på andra sajter

Chae: Har du gett din fru nån quality-time på sistone, då? Tänkte precis att fan, du sitter ju hära hela tiden.

För tusan, karl! Vi är INTE gifta!!!! 😠😛

Det händer 😄 Nej men seriöst, vi ses inte så mycket i veckorna. Båda jobbar på tok för mycket och är liksom inte helt på om eftermiddagarna/kvällarna. Sedan jobbar hon mycket kväll också (14.30-23 typ) Men vi brukar dra ut och promenera då och då. Någon after work då och då, typ. Det var ju en annan grej när vi bodde ihop men... Alltså vi är båda ganska lika på det sättet att vi är måna om vår ensamhet. Man sitter ju inte ihop liksom och vi trivs med att inte måste behöva umgås hela tiden. Hon har sina intressen och jag har mina. Och så har vi våra gemensamma intressen också.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

För tusan, karl! Vi är INTE gifta!!!! 😠😛

Det händer 😄 Nej men seriöst, vi ses inte så mycket i veckorna. Båda jobbar på tok för mycket och är liksom inte helt på om eftermiddagarna/kvällarna. Sedan jobbar hon mycket kväll också (14.30-23 typ) Men vi brukar dra ut och promenera då och då. Någon after work då och då, typ. Det var ju en annan grej när vi bodde ihop men... Alltså vi är båda ganska lika på det sättet att vi är måna om vår ensamhet. Man sitter ju inte ihop liksom och vi trivs med att inte måste behöva umgås hela tiden. Hon har sina intressen och jag har mina. Och så har vi våra gemensamma intressen också.

Ah! Då förstår jag. Låter chill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...