slejnard Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Apropå det: Hur många här har varit tillsammans, eller något liknande, med en äldre tjej? Jag. Min första ungdomskärlek var i 15-årsåldern ( hon också) och vi är bekanta än. Vi hade inte älskog med varandra förrens vi blev nåt år äldre och blev ihop för andra gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Förresten Dingis, oavsett hur det går hos den där tjejjen så har du mitt stöd! I 2nd that! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Förresten Dingis, oavsett hur det går hos den där tjejjen så har du mitt stöd! Tackar! Känns fan lite surrealistiskt. Hon är ett par månader äldre än min lillasyster ähum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Jag. Min första ungdomskärlek var i 15-årsåldern ( hon också) och vi är bekanta än. Vi hade inte älskog med varandra förrens vi blev nåt år äldre och blev ihop för andra gången. Fan, här kommer alla och motbevisar min tes. Hur mycket äldre var hon då? I den åldern brukar väl tjejerna tråna efter 20+:are. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Tackar! Känns fan lite surrealistiskt. Hon är ett par månader äldre än min lillasyster ähum. Och din syrra är hur gammal? Och hur gammal är du? Jag har fan ingen koll alls på forumisterna 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 (redigerat) Fan, här kommer alla och motbevisar min tes. Hur mycket äldre var hon då? I den åldern brukar väl tjejerna tråna efter 20+:are. Det kanske var el santa slej som var 20+aren och bruden var 15? 😉 Redigerat 12 april 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Och din syrra är hur gammal? Och hur gammal är du? Jag har fan ingen koll alls på forumisterna 🙁 900521 resp. 921101 Omvänd ordning blir det ja Jag är 20 hon är 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Nja, att stilla sin nyfikenhet, att tvångshandling, wönkmaterial, försöka få till träff i syfte kk/vänskap/förhållande. På telefon? På ett sätt känns det ju bättre att bli lite betuttad i en internetmänniska om man inte har sett bild än om man har det. Då är det iaf inte baserat på ren yta. Ja just av den anledning du gav i översta citatet var det. Och vi pratade i skype. Eftersom jag dessutom pratade med hennes vänner samtidigt så fick jag en ganska så ärlig bild av henne med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Jag är 20 hon är 18 Men DET är väl ingenting som du hängt upp dig på eller? Det är fan ingenting... eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Här har ni nåt att göra musik till: Golden Gate Opus is asking you to help compose a new piece of music about the Golden Gate Bridge! What does the Golden Gate Bridge sound like? They are accepting your videos, pictures, sound clips, poems and comments right on the wall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Ja just av den anledning du gav i översta citatet var det. Och vi pratade i skype. Eftersom jag dessutom pratade med hennes vänner samtidigt så fick jag en ganska så ärlig bild av henne med. Jag gav förslag på många anledningar... men ackjaväl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Men DET är väl ingenting som du hängt upp dig på eller? Det är fan ingenting... eller? Nej, verkligen inte. Bara att det är lite typiskt att det alltid ska vara åt det hållet. Vilket det kanske inte är då trots allt. Det är bara det där lilla att hon inte har tagit studenten än och för mig känns det så avlägset. Men man kan väl vara BARA VÄNNER för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Fan, här kommer alla och motbevisar min tes. Hur mycket äldre var hon då? I den åldern brukar väl tjejerna tråna efter 20+:are. Nää hon var jämngammal. Det är på senare år som jag umgåtts med äldre kvinnor. Ett spann på 5- 10 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Nää hon var jämngammal. Det är på senare år som jag umgåtts med äldre kvinnor. Ett spann på 5- 10 år. Kulturtanter är heta. Typ hon som spelar Anders förläggare i senaste Anders och mång KOBRA NU tbax om en halvtimme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 [quote name='Dingbats' timestamp='1302636570' post='1214292' Men man kan väl vara BARA VÄNNER för det. "Schälvfallet" som klinikchefen skulle sagt. (Och inte på det där sköna norrländska sättet utan på bred stockholmska ska det uttalas. Notera det he hee) Såklart att ni kan vara vänner för det. Det hela handlar väl om man har gemensamma intressen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Jag gav förslag på många anledningar... men ackjaväl hmm ja jo det gjorde du .. 😏 jag menade det första och inte det översta. För att stilla nyfikenheten altså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Jag är 20 hon är 18 Hur är nu det där gamla talesättet.. Slejnard? Hon 22, han 24? Hon 20 han 22? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april 2011 Trådstartare Dela Postat 12 april 2011 Apropå det: Hur många här har varit tillsammans, eller något liknande, med en äldre tjej? Jag också. 4 månaders skillnad 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Nej nu får ni sluta skriva så jag slipper läsa ikapp senare.... måste ut med voffa igen.. så lova nu snällt att inte skriva på ett tag 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Öh ja skojade bara.. Ni FÅR skriva om ni vill 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Hur är nu det där gamla talesättet.. Slejnard? Hon 22, han 24? Hon 20 han 22? 😲 sorry men hajar inte 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Vore kul med en metal ballad med ett sjutimmars gitarrsolo som tolkning på min låt hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Men hehå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Men hehå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Vore kul med en metal ballad med ett sjutimmars gitarrsolo som tolkning på min låt hehe Wo. Wo. wo. Be careful now 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Fint delay i posterna k9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Fint delay i posterna k9 haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 (redigerat) Fintttttttt delayyyyyyyyyyyyy iiiiiiii posternaaaaaaaa Snyggt reverb.. EDIT: Nä usch så dåligt det blev. Gnatt. Redigerat 12 april 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Borde det inte bli "hehå-å-å-å-å" då? Jag tänker fjärdedelar. Men å andra sidan: vad vet jag om delayer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts