Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Jag kör Sonar 8.5 PE. Av vad jag har läst så ska det funka bra med den. 😑

Okej, då e det väl bara VST-pluggarna, om de bara är 32 bitars, som man får se upp me då. Såg på nått forum nu iaf att en del skall fungera. 😑 Men aja, funkar det bra nu så kanske man ska låta bli tills det verkligen behövs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det hade varit kul att bygga sin egen studioburk men, återigen, jag hade säkert fuckat upp det på ngt sätt och förstört allting och det hela hade kostat ännu mera pengar. Men är helt klart imponerad av de som gör det 🙂

Var med och byggde en del datorer för många år sen. Det var alltid nåt som det var fel på och skitsvårt att ta reda på vad det var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, då e det väl bara VST-pluggarna, om de bara är 32 bitars, som man får se upp me då. Såg på nått forum nu iaf att en del skall fungera. 😑 Men aja, funkar det bra nu så kanske man ska låta bli tills det verkligen behövs.

Mmmmm precis. Det ska finnas nån slags bridge grej men som inte funkar så himla bra tycks jag har läst.

Enda raka är väl att köpa en värsting Mac med flera miljoner i ram-minne... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar samma sak som HDD crash alltså?

Att det heter hard disk drive crash?

FAN OCKSÅ!!!

Vet inte varför du reagerar så starkt, vilket av de där man än väljer känns det inte speciellt svårt att förstå. Handlar väl lite om i vilket sammanhang förstås - kanske är svårt för folk att koppla om du häver ur det dig i en diskussion om hovar på något ponnyforum, men annars bör det ju funka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den datorn jag har ny byggde jag själv fast fanskapet ville ju inte fungera så blev att lämna in den. faaail. xD

Heheh... den jag har nu byggde jag själv men fick inte det att fungera så jag skickade in grejer så dom kunde kolla om det va trasigt. Men dom hittade inget så efter ett tag så upptäckte jag att jag hade glömt att koppla in en strömkabel från nätaggregatet till moderkortet.

😛

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte varför du reagerar så starkt, vilket av de där man än väljer känns det inte speciellt svårt att förstå. Handlar väl lite om i vilket sammanhang förstås - kanske är svårt för folk att koppla om du häver ur det dig i en diskussion om hovar på något ponnyforum, men annars bör det ju funka.

Mm, kommer man till ngt ponnyforum och börjar snacka hästkrafter är man duktigt körd alltså 😑 Då är det bättre att sadla om innan någon mular en. Men iofs, man kan ju bli sporrad att fortsätta också

Link to comment
Dela på andra sajter

Det framgår varför det går, inte varför du gör det, om du nu verkligen har blockat honom.

Nej. Fördelen är ju uppenbar. Man slipper se vad dumdjävlarna skriver

på forumet och i personliga konversationer.

Lite tydligare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, kommer man till ngt ponnyforum och börjar snacka hästkrafter är man duktigt körd alltså 😑 Då är det bättre att sadla om innan någon mular en. Men iofs, man kan ju bli sporrad att fortsätta också

Jag manar dig att fortsätta i samma galopp, du kan nog sko dig på det där, du är ju riktigt russkig på ordvitsar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, kommer man till ngt ponnyforum och börjar snacka hästkrafter är man duktigt körd alltså 😑 Då är det bättre att sadla om innan någon mular en. Men iofs, man kan ju bli sporrad att fortsätta också

Men får ta det med en klackspark

HEHEHEHEHEHE 😆

...eller nej ja. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte varför du reagerar så starkt, vilket av de där man än väljer känns det inte speciellt svårt att förstå. Handlar väl lite om i vilket sammanhang förstås - kanske är svårt för folk att koppla om du häver ur det dig i en diskussion om hovar på något ponnyforum, men annars bör det ju funka.

Jag reagerar eftersom jag skrev "hard drive crash", för det passade in bättre i sammanhanget.

Jag tog upp saken här (igen), eftersom jag visste med mig att det ju heter hard disk drive.

Sedan googlade Dangbots och fann att hard drive crash var vanligast dock...

Link to comment
Dela på andra sajter

DDOS:a kontrollrummet?

Har varit inne där två gånger och då häcklade någon (AF?) Olsberg/Studioforumet och hade en massa annat buz för sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla snyggt när han sjunger med basrösten på Minnesota, WI! Den och Holocene är mina favoritlåtar.

Får tänka på det nästa varv. Hittills hajade jag nog bara till på Hinnom, TX, att den kändes lite speciell.

Men det känns mest som sån där musik man har på och gör saker till, inte sånt man bara "woooow va braaaa" till. Även om det är bland den bättre sån musik som finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...