CHAE Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Vilken erfarenhet? Att det kommer en alban och slår dig i bakhuvet med en bultsax om du låter bli? ☺️ ...men det finns både 240-pinn och 200-pinn så det är lätt att handla fel där. Kolla upp ordentligt. ☺️ Herregud! 😮 Um, jag får kolla upp det där noggrant. Grejen är, vilket inte är helt och hållet en hemlighet, att jag är skapligt borta på datorer 😑 Jag är mest rädd för att förstöra någonting genom att köap fel eller så 😊
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Cirka 5 % prestanda/hastighets-ökning, så inte någon enorm skillnad kanske. Men det är väl inte bara det du uppgraderar utan antal arbetsminnet också eller? Ja exakt. Jag har 3 gb men tänkte slänga i 4 gb istället. Men eftersom att jag bara kör 32bit så vettefan om det är nån mening. 😕
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Vad vet jag. Jag är den enda som någonsin skrivit på den här datorn. Svar nej. Svar jag är imponerad. Men du kör stationärt va?!
CHAE Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Bara ett försök att göra sig speciellare än man är. Folk är folk. Mm, kanske det.
SadamJR Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Repeterar denna så inte den går SadamJr spårlöst förbi. Tror jag skiter i det där. Varför läser du demonproducentens inlägg om du har blockat honom?
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Svar nej. Svar jag är imponerad. Men du kör stationärt va?! Ja det gör jag. Men folk som kör bärbar brukar väl i ännu större utsträckning vara ensamma om sin dator.
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 (redigerat) Ja exakt. Jag har 3 gb men tänkte slänga i 4 gb istället. Men eftersom att jag bara kör 32bit så vettefan om det är nån mening. 😕 Mja, egentligen inte jättemycket men du kommer iaf kunna 3,2 - 3,5Gb. Så lite bättre. Du kan inte skaffa 64bitars OS då? Eller du kanske inte har 64bitars processor? 😕 Redigerat 20 juni 2011 av Memphis
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Tror jag skiter i det där. Varför läser du demonproducentens inlägg om du har blockat honom? Vad otacksamt. 🙁
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Knappast att det har med att det är musiker att göra. Det här forumet är mindre dramadrabbat än många andra jag hängt på, där klientelen varit helt andra. Gjorde en gruppindivids-undersökning av emocore.se en gång. hee hee Kolla gärna in trådarna "Vad tycker dina föräldrar om ditt hår?" Och "Vad tycker du är mest oattraktivt hos det andra könet."
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Mja, egentligen inte jättemycket men du kommer iaf kunna 3,2 - 3,5Gb. Så lite bättre. Du kan inte uppgradera ditt OS till 64 då? Eller du kanske inte har 64bitars processor? 😕 Jo jag kan slänga i 64bits os om jag vill men är rädd för att det strular mer med mitt musikprogram (med alla plugins).
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Gjorde en gruppindivids-undersökning av emocore.se en gång. hee hee Kolla gärna in trådarna "Vad tycker dina föräldrar om ditt hår?" Och "Vad tycker du är mest oattraktivt hos det andra könet." Länkar?
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Varför läser du demonproducentens inlägg om du har blockat honom? Du har förklaringen under "den andra" punkt 1 längre ned i mitt långa väldisponerade inlägg förut.
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Skön cover. http://www.youtube.com/watch?v=9eknHafv_9s Medhåll!
CHAE Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Jo jag kan slänga i 64bits os om jag vill men är rädd för att det strular mer med mitt musikprogram (med alla plugins). Sådär känner jag också! Jag är mest skraj för att det ska paja hela skiten och så sitter jag där, torsk utan dator 🙁 (har bara en stationär 😑 )
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 ...så jag tar och handlar en ny hårddisk istället. 😆 Heter det hard disk drive crash alla dar i veckan? Kan man komma undan med hard drive crash eller hard disk crash?
Pico Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Heter det hard disk drive crash alla dar i veckan? Kan man komma undan med hard drive crash eller hard disk crash? Det första i så fall, eller HDD crash.
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Heter det hard disk drive crash alla dar i veckan? Kan man komma undan med hard drive crash eller hard disk crash? Nä det heter china splash.. 😱 Fast jag vet inte. Jag skulle säga "Datajävul". 😛
Memphis Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Jo jag kan slänga i 64bits os om jag vill men är rädd för att det strular mer med mitt musikprogram (med alla plugins). Ja, förstås, sånt kan ju krångla, men har du kollat upp om allt är kombitabelt iaf? Du kör Sonar va? Vilken version?
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Bon Ivers nya verkar ungefär lika bra som den första. Önskar bara han kunde sluta sjunga i falsett.
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Ja, förstås, sånt kan ju krångla, men har du kollat upp om allt är kombitabelt iaf? Du kör Sonar va? Vilken version? Jag kör Sonar 8.5 PE. Av vad jag har läst så ska det funka bra med den. 😑
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 (redigerat) Det första i så fall, eller HDD crash. Du menar samma sak som HDD crash alltså? Att det heter hard disk drive crash? FAN OCKSÅ!!! Redigerat 20 juni 2011 av debatt
SadamJR Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Bon Ivers nya verkar ungefär lika bra som den första. Önskar bara han kunde sluta sjunga i falsett. Lyssnade lite på deras gamla grejer på spotify. Tyckte det lät urmodigt.
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 http://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=%22hard+drive+crash%22&ie=utf-8&oe=utf-8 http://www.google.com/search?hl=sv&client=ubuntu&hs=kmO&channel=fs&q=%22hard+disk+crash%22&aq=f&aqi=g1&aql=&oq= http://www.google.com/search?hl=sv&client=ubuntu&hs=ymO&channel=fs&q=%22hard+disk+drive+crash%22&aq=f&aqi=&aql=&oq= "Hard drive crash" ger flest träffar, följt av "hard disk drive crash", och sist "hard disk crash".
Dingbats Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Lyssnade lite på deras gamla grejer på spotify. Tyckte det lät urmodigt. *Han, det är bara en kille. Det är mysigt typ.
CHAE Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Det hade varit kul att bygga sin egen studioburk men, återigen, jag hade säkert fuckat upp det på ngt sätt och förstört allting och det hela hade kostat ännu mera pengar. Men är helt klart imponerad av de som gör det 🙂
SadamJR Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Du har förklaringen under "den andra" punkt 1 längre ned i mitt långa väldisponerade inlägg förut. Det framgår varför det går, inte varför du gör det, om du nu verkligen har blockat honom.
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 http://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=%22hard+drive+crash%22&ie=utf-8&oe=utf-8 http://www.google.com/search?hl=sv&client=ubuntu&hs=kmO&channel=fs&q=%22hard+disk+crash%22&aq=f&aqi=g1&aql=&oq= http://www.google.com/search?hl=sv&client=ubuntu&hs=ymO&channel=fs&q=%22hard+disk+drive+crash%22&aq=f&aqi=&aql=&oq= "Hard drive crash" ger flest träffar, följt av "hard disk drive crash", och sist "hard disk crash". hoppas hoppas
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Alla datorer jag haft har jag byggt själv. Det är relativt enkelt ändå. Jag är inte proffs ändå. såattääh. 😄
Recommended Posts