Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Vilken erfarenhet? Att det kommer en alban och slår dig i bakhuvet med en bultsax om du låter bli?

☺️

...men det finns både 240-pinn och 200-pinn så det är lätt att handla fel där. Kolla upp ordentligt. ☺️

Herregud! 😮 Um, jag får kolla upp det där noggrant. Grejen är, vilket inte är helt och hållet en hemlighet, att jag är skapligt borta på datorer 😑 Jag är mest rädd för att förstöra någonting genom att köap fel eller så 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Cirka 5 % prestanda/hastighets-ökning, så inte någon enorm skillnad kanske. Men det är väl inte bara det du uppgraderar utan antal arbetsminnet också eller?

Ja exakt. Jag har 3 gb men tänkte slänga i 4 gb istället. Men eftersom att jag bara kör 32bit så vettefan om det är nån mening. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja exakt. Jag har 3 gb men tänkte slänga i 4 gb istället. Men eftersom att jag bara kör 32bit så vettefan om det är nån mening. 😕

Mja, egentligen inte jättemycket men du kommer iaf kunna 3,2 - 3,5Gb. Så lite bättre. Du kan inte skaffa 64bitars OS då? Eller du kanske inte har 64bitars processor? 😕

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Knappast att det har med att det är musiker att göra. Det här forumet är mindre dramadrabbat än många andra jag hängt på, där klientelen varit helt andra.

Gjorde en gruppindivids-undersökning av emocore.se en gång. hee hee

Kolla gärna in trådarna "Vad tycker dina föräldrar om ditt hår?" Och "Vad tycker du är mest oattraktivt hos det andra könet."

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, egentligen inte jättemycket men du kommer iaf kunna 3,2 - 3,5Gb. Så lite bättre. Du kan inte uppgradera ditt OS till 64 då? Eller du kanske inte har 64bitars processor? 😕

Jo jag kan slänga i 64bits os om jag vill men är rädd för att det strular mer med mitt musikprogram (med alla plugins).

Link to comment
Dela på andra sajter

Gjorde en gruppindivids-undersökning av emocore.se en gång. hee hee

Kolla gärna in trådarna "Vad tycker dina föräldrar om ditt hår?" Och "Vad tycker du är mest oattraktivt hos det andra könet."

Länkar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag kan slänga i 64bits os om jag vill men är rädd för att det strular mer med mitt musikprogram (med alla plugins).

Sådär känner jag också! Jag är mest skraj för att det ska paja hela skiten och så sitter jag där, torsk utan dator 🙁 (har bara en stationär 😑 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag kan slänga i 64bits os om jag vill men är rädd för att det strular mer med mitt musikprogram (med alla plugins).

Ja, förstås, sånt kan ju krångla, men har du kollat upp om allt är kombitabelt iaf? Du kör Sonar va? Vilken version?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hade varit kul att bygga sin egen studioburk men, återigen, jag hade säkert fuckat upp det på ngt sätt och förstört allting och det hela hade kostat ännu mera pengar. Men är helt klart imponerad av de som gör det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...