Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vad var det för en djävla dåre som hotade honom med stryk?

En som inte borde ha varit i skolan öht. Man pratar mycket om att såna elever ska ha praktik och liknande. Tyvärr fixar dom ofta inte det heller.

Annons
Postat

11:34

Har tittat en stund på skärmsläckaren på sökdatorerna mittemot för att se om Malmö-högskola-loggan någonsin studsar i rak paralell linje från ena skärmkanten till den andra. Det har inte hänt än så länge.

Den arbetsnivån får till och med mitt jobb att verka tufft. 😛

Postat

Oj. Fy fan. Fan vad jobbigt. Kände honom..

EDIT: Kan inte fatta riktigt

Beklagar också sorgen Lax. 😕

Postat

Vilka var det?

Det ena var Demonproducenten som skrev att han alltid störde sig på medresenärer. * I'm not surprised *

Det andra var Erik som skrev att hans audiolog idag berättade för honom att om man blivit ljudkänslig efter bullerexponering så tydde det på en hörselskada. * Som om det var en världsnyhet. Liksom, vad fan skulle det annars vara, "galopperande tåsvett eller? *

Postat

Det ena var Demonproducenten som skrev att han alltid störde sig på medresenärer. * I'm not surprised *

Det andra var Erik som skrev att hans audiolog idag berättade för honom att om man blivit ljudkänslig efter bullerexponering så tydde det på en hörselskada. * Som om det var en världsnyhet. Liksom, vad fan skulle det annars vara, "galopperande tåsvett eller? *

Oddset på demonproducenten var väl ingen höjdare.

Postat

Oddset på demonproducenten var väl ingen höjdare.

Nej, låt folk va istället för helvete!!

Sen vet jag inte va "tricken" är ändå, men skit samma...

Postat

Svart manchesterkavaj? Allsång?

Jag vet! Galet. Men kul 🙂

Har för mig att någon fantast här på Forumet presenterat den videon nån gång förut. Var det du?! 😕

Samtidigt så fanns ju det en coverversion också (på samma sida?), med några som åkte bil och sjöng.

Den gillade jag bättre än sån där körsång. Gillar inte stora körer direkt, men catchy refräng.

Hm, det var nog inte jag 😕

Postat

Mitt ljudkort strulade nyss 🙁 Lite märkligt med tanke på att jag presenterar Focusrite som "superstabilt". Dålig karma på mig?

Postat

Nej, låt folk va istället för helvete!!

Sen vet jag inte va "tricken" är ändå, men skit samma...

Umm. Man får nog ta Demonen med ett par skopor salt. Eller att inte försöka bry sig, liksom. inget att lägga energi på att bli förbannad. Förminskar inte det du säger där men förstår du hur jag menar?

Postat

Jag har överhuvudtaget svårt att ta detta forum på allvar. De e bara en massa skitsnackare här inne. 😠

...de e bara jag som e bäst. 😱

Postat

Mitt ljudkort strulade nyss 🙁 Lite märkligt med tanke på att jag presenterar Focusrite som "superstabilt". Dålig karma på mig?

Det finns vä inget ljudkort som e stabilt. 😑

...förutom mitt. Det bara rullar på hela tiden. ☺️

Postat

Haha! Fan du är rolig.

Lite kanske. Men jag borde definitivt gå till någon och prata 😄

Postat

Låter lika jobbigt me ett ljudkort som rullar runt? 😳 Kablar som krullar sig, man måste springa efter den, osv?

Postat

Har du satt hjul på det?

Postat

hähähä 😄

...japp. 😱

Ta med det på tåget, då kommer det att gå som på räls

😑

Postat

Nu åskar det ashårt och det verkar komma rakt över stan den här gången. Känns lite läskigt att ha datorn igång och sådär nu 🙁

Postat

Umm. Man får nog ta Demonen med ett par skopor salt. Eller att inte försöka bry sig, liksom. inget att lägga energi på att bli förbannad. Förminskar inte det du säger där men förstår du hur jag menar?

Tror att han har blockerat debatt av nån anledning. Hur gör man sånt och kan man se nånstans om nån blockerar en?

Postat

Nån som vill köpa ett PC3 ram-minne på 4 GB? Jag köpte fel... 😑

ååååååååååååååååååååååå...

Sopa! xD

Postat

Tror att han har blockerat debatt av nån anledning. Hur gör man sånt och kan man se nånstans om nån blockerar en?

Att man kunde ta bort vänner visste jag men blocka 😮 Räcker det inte med att...typ bara sluta skriva?

Postat

Klart man blockar

För att?

Man kan väl bara lägga av med att skriva eller någonting i den stilen?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.