Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

11:34

Har tittat en stund på skärmsläckaren på sökdatorerna mittemot för att se om Malmö-högskola-loggan någonsin studsar i rak paralell linje från ena skärmkanten till den andra. Det har inte hänt än så länge.

Den arbetsnivån får till och med mitt jobb att verka tufft. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka var det?

Det ena var Demonproducenten som skrev att han alltid störde sig på medresenärer. * I'm not surprised *

Det andra var Erik som skrev att hans audiolog idag berättade för honom att om man blivit ljudkänslig efter bullerexponering så tydde det på en hörselskada. * Som om det var en världsnyhet. Liksom, vad fan skulle det annars vara, "galopperande tåsvett eller? *

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ena var Demonproducenten som skrev att han alltid störde sig på medresenärer. * I'm not surprised *

Det andra var Erik som skrev att hans audiolog idag berättade för honom att om man blivit ljudkänslig efter bullerexponering så tydde det på en hörselskada. * Som om det var en världsnyhet. Liksom, vad fan skulle det annars vara, "galopperande tåsvett eller? *

Oddset på demonproducenten var väl ingen höjdare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att någon fantast här på Forumet presenterat den videon nån gång förut. Var det du?! 😕

Samtidigt så fanns ju det en coverversion också (på samma sida?), med några som åkte bil och sjöng.

Den gillade jag bättre än sån där körsång. Gillar inte stora körer direkt, men catchy refräng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svart manchesterkavaj? Allsång?

Jag vet! Galet. Men kul 🙂

Har för mig att någon fantast här på Forumet presenterat den videon nån gång förut. Var det du?! 😕

Samtidigt så fanns ju det en coverversion också (på samma sida?), med några som åkte bil och sjöng.

Den gillade jag bättre än sån där körsång. Gillar inte stora körer direkt, men catchy refräng.

Hm, det var nog inte jag 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt ljudkort strulade nyss 🙁 Lite märkligt med tanke på att jag presenterar Focusrite som "superstabilt". Dålig karma på mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, låt folk va istället för helvete!!

Sen vet jag inte va "tricken" är ändå, men skit samma...

Umm. Man får nog ta Demonen med ett par skopor salt. Eller att inte försöka bry sig, liksom. inget att lägga energi på att bli förbannad. Förminskar inte det du säger där men förstår du hur jag menar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt ljudkort strulade nyss 🙁 Lite märkligt med tanke på att jag presenterar Focusrite som "superstabilt". Dålig karma på mig?

Det finns vä inget ljudkort som e stabilt. 😑

...förutom mitt. Det bara rullar på hela tiden. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns vä inget ljudkort som e stabilt. 😑

...förutom mitt. Det bara rullar på hela tiden. ☺️

Låter lika jobbigt me ett ljudkort som rullar runt? 😳 Kablar som krullar sig, man måste springa efter den, osv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns vä inget ljudkort som e stabilt. 😑

...förutom mitt. Det bara rullar på hela tiden. ☺️

Har du satt hjul på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu åskar det ashårt och det verkar komma rakt över stan den här gången. Känns lite läskigt att ha datorn igång och sådär nu 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Umm. Man får nog ta Demonen med ett par skopor salt. Eller att inte försöka bry sig, liksom. inget att lägga energi på att bli förbannad. Förminskar inte det du säger där men förstår du hur jag menar?

Tror att han har blockerat debatt av nån anledning. Hur gör man sånt och kan man se nånstans om nån blockerar en?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att han har blockerat debatt av nån anledning. Hur gör man sånt och kan man se nånstans om nån blockerar en?

Att man kunde ta bort vänner visste jag men blocka 😮 Räcker det inte med att...typ bara sluta skriva?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...