CHAE Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Om fyrtiofem långa, långa, långa minuter. Längsta minutrarna någonsin. Som tvåmeterslemurer. Dude, bummer 🙁 Jag tar lunch nu iaf
Pazo Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 nu är jag på väg till staden där dingis brud isabella bor. och den tjejen jag inte skulle våga ringa också
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Många av dom låtarna min lillebror sitter och lyssnar på är av riktigt dålig kvalité. Främst syftar jag då på bitrate men även låtmässigt. Tycker han likadant?
Neosus Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Den ensamme mannen går med en annan man på en gång som går åt andra hållet
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Den andre ensamme mannen som inte betraktade sig själv som ensam fick plötsligt håll och gick åt det första hållet.
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 När man säger "mastern" (som i "skicka mastern"), menar man då omastrad eller mastrad?
CHAE Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 När man säger "mastern" (som i "skicka mastern"), menar man då omastrad eller mastrad? Kan vara både och, men jag tippar på omasterad i det här sammanhanget 😕
Overkill Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Det är min teori också. Eftersom vår låt är del av en release så lär det ju vara någon som mastrar alltihopa tillsammans så att nivåer och allt sånt är någorlunda lika låtarna emellan.
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Det är min teori också. Eftersom vår låt är del av en release så lär det ju vara någon som mastrar alltihopa tillsammans så att nivåer och allt sånt är någorlunda lika låtarna emellan. Ja, skicka utan komprimering och utan för mycket equalisering och normalisering.
laxlaxlax Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 (redigerat) R.I.P Gustav Kjellvander 🙁 Oj. Fy fan. Fan vad jobbigt. Kände honom.. EDIT: Kan inte fatta riktigt Redigerat 20 juni 2011 av laxlaxlax
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Denna håller jag på med. Utspelar sig i området här bl.a. Stora stilbytningar i språket, använder t.ex. ord som "lade" samtidigt som hon skriver "rollerbladande". Smått orimliga händelser stundtals. Den är rätt bra. Gillar tempot. Får mig att inse att jag måste göra klart min första egna deckare... Denna lånade jag för att den fått pris. Rätt lång rackare. Ej påbörjad. Senaste om Irene Huss, också den utspelar sig i Gbg. Får se hur den är. Fick idag besked från Adlibris om att mina två böcker kommer i slutet av veckan. Hoppas den blir intressant. Gbg-deckare som inleds med två mord i tät följd på samma gata.
debatt Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Oj. Fy fan. Fan vad jobbigt. Kände honom.. EDIT: Kan inte fatta riktigt Jag beklagar! 😐
SadamJR Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Jag beklagar! 😐 Vilka böcker är det som kommer? Kommer dom ut eller kommer dom tillbaka hem till dej?
Recommended Posts