Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Hehe du pratar fel språk. Han sa ju att inte tar risken så länge marginalvinsten inte övervinner alternativkostnaden.

Nu blandar du päron och äpplen. Marginalkostnaden, inte alternativkostnaden. Att det rör sig om alternativkostnad är underförstått.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu blandar du päron och äpplen. Marginalkostnaden, inte alternativkostnaden. Att det rör sig om alternativkostnad är underförstått.

🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

11:34

Har tittat en stund på skärmsläckaren på sökdatorerna mittemot för att se om Malmö-högskola-loggan någonsin studsar i rak paralell linje från ena skärmkanten till den andra. Det har inte hänt än så länge.

Du skulle rycka till om en fluga fick stånd va? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså folk (20-åriga tjejer +/- 3 år) MÅSTE sluta lägga in lama citat på engelska på sina bloggar.

Läser inga bloggar utom dingbats. Det som stör mej är all tvreklam där dom har nång lång drapa på svenska för att avsluta med en skitdålig slogan på engelska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast sådär är det ju för alla. Detä r ju det som är grejen. Tycker du inte att det där "mycket runt" verkar spännande?

Att lära känna någon, upptäcka gemensamma intressen, prata i många timmar etc etc. Hela den där "lära känna"-fasen är ju oerhört spännade tycker jag.

Då kanske du skulle dumpa den du har och skaffa en ny?

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kanske du skulle dumpa den du har och skaffa en ny?

Nä. Varför det? Det vore ju jätteJÄTTEdumt av mig.

Hej förresten Sadam! Vart har du varit? Har du lärt dig Sonar nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä. Varför det? Det vore ju jätteJÄTTEdumt av mig.

Hej förresten Sadam! Vart har du varit? Har du lärt dig Sonar nu?

Tänkte på lärakännafasen. Tog lite timeout. Måste rensa datorn innan jag installerar och sen ta reda på hur man installerar ordentligt. Sommarlovet är långt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte på lärakännafasen. Tog lite timeout. Måste rensa datorn innan jag installerar och sen ta reda på hur man installerar ordentligt. Sommarlovet är långt.

Ah. Faktum är att efter snart fem år så hittar vi då och då små skaer som vi itne visste om varandra.

Schysst at blåsa burken ju. Borde ta oc hgöra det över någon helg eller så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur Dingbats har det på sitt jobb? 😑

Tänkte också på det nyss! Vad tror du hände honom idag?

1. Han sköter sitt jobb och det går motsträvigt men framåt. Kidsen förstår lite mer matematik än de gjorde vid samma tidpunkt igår.

2. Han blir kär i en elev.

3. Ingen alls behöver hjälp och är för rädda att fråga. Dingbats sitter och är uttråkad.

4. Dingbats ser plötsligt sitt kall. Kicken när kunskapens gryningsljus når elevernas ögon väcker plötsligt främmande känslor. Han ska bli Lärare!

Link to comment
Dela på andra sajter

En mexikansk sångerska hörde just av sig till oss. Hon flyttade till England för att gå med i ett metalband, men dom ska tydligen lägga ner nu, så hon letar nytt. Hon är villig att flytta till Sverige om bandet är seriöst, vilket vi är.

Hon är grym på både operasång och vanlig sång. Hon har en rätt ljus men stor och mäktig röst. Baserat på videos hon har skickat verkar hon också ha en jäkla karisma och utstrålning på scenen.

Sedan att hon är jäkla snygg gör inte saken sämre. 😄

254493_215552355146056_100000738781608_712037_2726165_n.jpg

247136_10150195962956242_510896241_7268738_7118441_n.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

En mexikansk sångerska hörde just av sig till oss. Hon flyttade till England för att gå med i ett metalband, men dom ska tydligen lägga ner nu, så hon letar nytt. Hon är villig att flytta till Sverige om bandet är seriöst, vilket vi är.

Hon är grym på både operasång och vanlig sång. Hon har en rätt ljus men stor och mäktig röst. Baserat på videos hon har skickat verkar hon också ha en jäkla karisma och utstrålning på scenen.

Sedan att hon är jäkla snygg gör inte saken sämre. 😄

254493_215552355146056_100000738781608_712037_2726165_n.jpg

247136_10150195962956242_510896241_7268738_7118441_n.jpg

Good fucking dämn vilken kvinna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte också på det nyss! Vad tror du hände honom idag?

1. Han sköter sitt jobb och det går motsträvigt men framåt. Kidsen förstår lite mer matematik än de gjorde vid samma tidpunkt igår.

2. Han blir kär i en elev.

3. Ingen alls behöver hjälp och är för rädda att fråga. Dingbats sitter och är uttråkad.

4. Dingbats ser plötsligt sitt kall. Kicken när kunskapens gryningsljus når elevernas ögon väcker plötsligt främmande känslor. Han ska bli Lärare!

Jag skulle gärna vilja se en combo av 1:an och 4:an 🙂 Jag tror att det går bra för honom och att han kommer att greja det där finfint.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...