Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

I september kommer FIFA 12, eller möjligen i oktober.

Den görs till PS2 också, men utan den nya "motorn" som kommer i 12an.

Heavy!

Jag väntar på PES2012. Fast nog har jag sneglat åt FIFA oxå..

Fifan. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafasiken nu är det något "fel"! 😕

NU sitter jag och grejar i Sonar utan en enda krasch. KAN det bero på att jag använder endast Sonars egna plugins samt UAD-pluggarna? 😐

...och det blir nog ingen tidig kväll för mig ändå. 🤪

...hur går det för er då? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Nepp, dags att dra. Tjo!

Edit: Jepp, rejält jobbigt. Stel i nacken sabbar ju hela dagen liksom... Aja, kanske släpper lite under dagen. Tjo! 😄

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Så.. alla är på jobbet, verkar det som. Förutom de som inte jobbar och de som rehabiliterar sig. Och Pazo då, som dricker mjölk hos sina föräldrar. Och overkill. Som stör sig på sina.

Jag är också på jobbet, kan jag berätta. Sitter framför min hjälpstation men det är ju helt tomt på studenter. Helt tyst. Lyssnar på ekande ljud lång bortifrån olika delar av biblioteket. En städvagn som rasslar vid hylla D, hyllan för kunskapsfilosofi och forskningsmetodik. En bokvagn försvann just nu bakom hörnet vid hissen. Återlämningsstationen surrar fortfarande. Annars är det helt tyst. Nu kom ett nytt ljud, det var någon som slog upp en dörr på våningen nedanför. Rasslet med nycklar och sedan en smäll.

Bibliotikariens skor gör ett svischande ljud då och då när hon byter ställning framför stådatorn femton meter bort.

Klockan är 09:28, ska jobba till 13. Rätt harmoniskt, får jag säga.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Så.. alla är på jobbet, verkar det som. Förutom de som inte jobbar och de som rehabiliterar sig. Och Pazo då, som dricker mjölk hos sina föräldrar. Och overkill. Som stör sig på sina.

Jag är också på jobbet, kan jag berätta. Sitter framför min hjälpstation men det är ju helt tomt på studenter. Helt tyst. Lyssnar på ekande ljud lång bortifrån olika delar av biblioteket. En städvagn som rasslar vid hylla D, hyllan för kunskapsfilosofi och forskningsmetodik. En bokvagn försvann just nu bakom hörnet vid hissen. Återlämningsstationen surrar fortfarande. Annars är det helt tyst. Nu kom ett nytt ljud, det var någon som slog upp en dörr på våningen nedanför. Rasslet med nycklar och sedan en smäll.

Bibliotikariens skor gör ett svischande ljud då och då när hon byter ställning framför stådatorn femton meter bort.

Klockan är 09:28, ska jobba till 13. Rätt harmoniskt, får jag säga.

🥰

Själv sitter jag här med en kopp kaffe och försöker piggna till efter för lite sömn och för mycket alkohol och definitivt för mycket regn i fyra dagar. Fyfan vad mör jag känner mig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...