Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nä, däremot knäckebröd. Det började brinna.

Najs!

Postat

Gjorde den godaste köttfärsåsen jag någonsin skapat. Lite som att leva i 4 dimensioner var det, sanslöst.

Postat

Måste ligga förlåt lägga mig tidigt ikväll så jag kan få upp den förlåt gå upp tidigt imorgon titty förlåt bitti.

Postat

Måste ligga förlåt lägga mig tidigt ikväll så jag kan få upp den förlåt gå upp tidigt imorgon titty förlåt bitti.

Kåt natt eller nej förlåt jag menar god fi... 😱

Postat

Gjorde den godaste köttfärsåsen jag någonsin skapat. Lite som att leva i 4 dimensioner var det, sanslöst.

Himmelskt med andra ord.. 🥰☺️

Postat

Fan så fint.

Berätta mer!

haha. 😛

Kan iaf avslöja att hemligheten ligger i att krydda köttet me alla härligheter INNAN man gör en sås av det. Den andra nyckeln är att ha i Sweet chilisås.

☺️

Postat

Jobba imorn då. Lycka till på mattejobbet då Dingis. Ha så kul me de pratglada päronen Killis. Lycka till me nästa dejt Laxen. Ta det lugnt me folks vener Chae. Fika lugnt Grahn.

☺️

Postat

"Alla" skulle lägga sig tidigt ikväll i Längsta.

Även jag egentligen.

Imon blir det att skriva mail till tre jobb, kan man säga.

Hämta ut pocketböcker som faktiskt borde komma.

Peta med lite annat kul "arbete".

Betala räkningar.

Gå till Triumfglasscaféet.

m.m

etc.

osv.

Postat

På tv sa meteorologen förut att det skulle bli 30 plus imon måndag - undrar vilket land hon pratade om? Satt i ett annat rum, hörde inte.

Postat

I september kommer FIFA 12, eller möjligen i oktober.

Den görs till PS2 också, men utan den nya "motorn" som kommer i 12an.

Heavy!

Postat

Haha tjenare!

..jag höll fan på att glömma tvätten. Men nu när jag gick och hämtade den så sprang det små flickor ut å in...å ut i/ur trapphuset. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.