Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Nu snackar vi! Alltså det är ju jätteoproffsigt av mig, men sen är jag ju inget proffs heller. Dålig tajming med mitt jobb nu här i veckan då, men efter midsommar har jag helt tomt, så då kan jag nog slänga ihop lite förslag.

Jo, hellre låta någon spåna fritt än att sätta upp regler. Kanske var ett feltänk från min sida från början 😑 Jag är heller inget proffs 🙂 Mhm, jag vet! Jobb pajar all tajming jämt 🙁

Kul att ni tar er tid iaf 🙂 Och det är fortfarande ingen som helst brådska! Jag ska inte skicka wavarna till Yllet förrän efter sommaren så att det är hur lugnt som helst.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jo, hellre låta någon spåna fritt än att sätta upp regler. Kanske var ett feltänk från min sida från början 😑 Jag är heller inget proffs 🙂 Mhm, jag vet! Jobb pajar all tajming jämt 🙁

Kul att ni tar er tid iaf 🙂 Och det är fortfarande ingen som helst brådska! Jag ska inte skicka wavarna till Yllet förrän efter sommaren så att det är hur lugnt som helst.

Jag har köpt ett par kameror som det redan satt film i på second hand, ska se om något på dem passar kanske. Om jag hinner framkalla tills dess. Kul att kunna använda sånt till nånting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fuck. Helt plötsligt saknade jag mitt gamla ex intensivt.

Woo.. Bara sådär? Vad hände?

Det händer mig emellanåt fast numera brukar jag inte ta det så allvarligt. Jag tror att alla gör det då och då. Det är vbäl kanske inte bara helt kosher att prata om det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har köpt ett par kameror som det redan satt film i på second hand, ska se om något på dem passar kanske. Om jag hinner framkalla tills dess. Kul att kunna använda sånt till nånting.

Coolt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, såg en gammal bild. Letade runt bland lite gamla rullar och hittade en bild på en gata där vi gick en gång.

Fan, hur långt tid ska det ta innan det går över? Fyra år nu, liksom.

Mjo, been there, done that. Det kan ta en jävla tid, tyvärr. Man får bara låta tiden gå, liksom. Men jag hajar om det svider, bro 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Omkring två tredjedelar av alla självmordsförsök i tunnelbanan i Montréal, Kanada misslyckas. Samma siffror gäller i övriga städer, bland annat Stockholm. Överlevande får ofta mycket allvarliga men, som lemlästning[17] och förarna blir ofta starkt påverkade psykiskt[18].

Usch.

Link to comment
Dela på andra sajter

Omkring två tredjedelar av alla självmordsförsök i tunnelbanan i Montréal, Kanada misslyckas. Samma siffror gäller i övriga städer, bland annat Stockholm. Överlevande får ofta mycket allvarliga men, som lemlästning[17] och förarna blir ofta starkt påverkade psykiskt[18].

Usch.

Jag känner fyra stycken. Kände.

[edit: kom på fler...]

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Omkring två tredjedelar av alla självmordsförsök i tunnelbanan i Montréal, Kanada misslyckas. Samma siffror gäller i övriga städer, bland annat Stockholm. Överlevande får ofta mycket allvarliga men, som lemlästning[17] och förarna blir ofta starkt påverkade psykiskt[18].

Usch.

Nä fy fäään för att vara tunnelbanechaffis i det läget 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som gjort fiskpinnar i brödrosten nån gång?

Nopw. Men varma mackor 🙂 De blev varma och brödrosten kukade ur när osten smält.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...