Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fy faaan vilken najs söndag!

Huvudvärken har lagt sig (nästan), sov till 10:30, gick till soffan och kollade på några avsnitt family guy och sen en film (hall pass). Nu känner jag nästan att jag har energi att gå och handla kaffe 🥰

Var hall pass bra? 😮

Postat

Fy faaan vilken najs söndag!

Huvudvärken har lagt sig (nästan), sov till 10:30, gick till soffan och kollade på några avsnitt family guy och sen en film (hall pass). Nu känner jag nästan att jag har energi att gå och handla kaffe 🥰

Hur var hall pass?

Postat

Var hall pass bra? 😮

Ganska typisk Farrelly-film, så ja om man vill ha den typen av komedi 😄

Postat

Jävlar, vaknade 14:30 idag, sov 13,5 timmar. 😄 Somnade om några gånger och så men ändå, sjukt härligt att få sova ut. Inte blivit mycket sömn senaste tiden nämligen.

Postat

Jävlar, vaknade 14:30 idag, sov 13,5 timmar. 😄 Somnade om några gånger och så men ändå, sjukt härligt att få sova ut. Inte blivit mycket sömn senaste tiden nämligen.

Knullat för mkt eller?

Jag vaknade 13.54

Postat

En gång hade min farsa tagit ledigt för att dra till köpenhamn på en konsert ( han är lärare i småland ) och gick in i en skivaffär med sin polare. Då såg han två elever där, som också dragit till köpenhamn för konserten och ofta brukade skubba från lektionerna. Han kollade på klockan och visste att de skulle ha lektion just då, gick fram och la handen på deras axlar och sa "Grabbar, lektionen börjar nu.. "

haha, skön grej. 😄

Postat

Bra gjort! Jag är stolt över dig 😄

Postat (redigerat)

Nu ska jag laga kycklingenchiladas! Med SAMBAL i, Dingbats! 🙂

Redigerat av CHAE
Postat

Knullat för mkt eller?

Jag vaknade 13.54

mäh. 😛 Nä, jobbar ju fast lägger mig sent, varit iväg på grejer tidigt på helgerna, i lördags festade vi till fyra, upp tidigt osv.

Postat

Förresten, kom på en grej här: Den Längsta kokboken! Det vore väl någonting? 🙂

Postat

Förresten, kom på en grej här: Den Längsta kokboken! Det vore väl någonting? 🙂

Hur lång är den längsta till dags datum?

Postat

Hur lång är den längsta till dags datum?

Cirka 200 sidor eller så

😑

Postat

Iskall gubbe ju! 😮 "Jååå...nääj då! Nååå.. Näjj då!"

Från kommentarerna på klippet: "När man stöter på björnar i skogen är det bra att ha med sig ett par löparskor och en överviktig kompis." 😛

Postat

Tidigare idag åt vi Kolbullar. Jekulst gott! ☺️

...jaa bara så att ni vet. 😑

Jag VET 🥰 Det är så jävla gott! Helst ska det ätas vid en kolmila ute i skogen långt bort från civilisationen.

Från kommentarerna på klippet: "När man stöter på björnar i skogen är det bra att ha med sig ett par löparskor och en överviktig kompis." 😛

😆

Postat (redigerat)

1100, tror jag.

Jag har en på 768.

Den här kokboken fick jag i utflyttningspresent av morsan, "Vi skall ha gäster" (1969). Den är askul. Språket är otroligt gammaldags och väldigt högtravande.

6326439-origpic-2e552c.jpg

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.