Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Fy faaan vilken najs söndag!

Huvudvärken har lagt sig (nästan), sov till 10:30, gick till soffan och kollade på några avsnitt family guy och sen en film (hall pass). Nu känner jag nästan att jag har energi att gå och handla kaffe 🥰

Var hall pass bra? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy faaan vilken najs söndag!

Huvudvärken har lagt sig (nästan), sov till 10:30, gick till soffan och kollade på några avsnitt family guy och sen en film (hall pass). Nu känner jag nästan att jag har energi att gå och handla kaffe 🥰

Hur var hall pass?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävlar, vaknade 14:30 idag, sov 13,5 timmar. 😄 Somnade om några gånger och så men ändå, sjukt härligt att få sova ut. Inte blivit mycket sömn senaste tiden nämligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång hade min farsa tagit ledigt för att dra till köpenhamn på en konsert ( han är lärare i småland ) och gick in i en skivaffär med sin polare. Då såg han två elever där, som också dragit till köpenhamn för konserten och ofta brukade skubba från lektionerna. Han kollade på klockan och visste att de skulle ha lektion just då, gick fram och la handen på deras axlar och sa "Grabbar, lektionen börjar nu.. "

haha, skön grej. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävlar, vaknade 14:30 idag, sov 13,5 timmar. 😄 Somnade om några gånger och så men ändå, sjukt härligt att få sova ut. Inte blivit mycket sömn senaste tiden nämligen.

Bra gjort! Jag är stolt över dig 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Knullat för mkt eller?

Jag vaknade 13.54

mäh. 😛 Nä, jobbar ju fast lägger mig sent, varit iväg på grejer tidigt på helgerna, i lördags festade vi till fyra, upp tidigt osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Iskall gubbe ju! 😮 "Jååå...nääj då! Nååå.. Näjj då!"

Från kommentarerna på klippet: "När man stöter på björnar i skogen är det bra att ha med sig ett par löparskor och en överviktig kompis." 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tidigare idag åt vi Kolbullar. Jekulst gott! ☺️

...jaa bara så att ni vet. 😑

Jag VET 🥰 Det är så jävla gott! Helst ska det ätas vid en kolmila ute i skogen långt bort från civilisationen.

Från kommentarerna på klippet: "När man stöter på björnar i skogen är det bra att ha med sig ett par löparskor och en överviktig kompis." 😛

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

1100, tror jag.

Jag har en på 768.

Den här kokboken fick jag i utflyttningspresent av morsan, "Vi skall ha gäster" (1969). Den är askul. Språket är otroligt gammaldags och väldigt högtravande.

6326439-origpic-2e552c.jpg

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...