Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Skulle fan vilja ha en baseballhjälm som cykelnhjälm om jag skulle få för mig att använda sånt!

Jag oxå fast jag kör bil... 😑😱

Annons
Postat

Men sålänge det smakar snacks och inte mat?

jodå, har käkat det som snacks flera gånger.

Postat

Anthony Perkins på min avatar f.ö.

Mm. Från slutscenen av Psycho. Det är coolt när de bländar in grillen på bilen med hans ansikte. Robert Bloch brevväxlade f ö med H PLovecraft back in the day.

Postat

jodå, har käkat det som snacks flera gånger.

Då blir det det nästa gång! Kanske kan blandas i samma skål som popcorn till och med. Kryddning på det så har man ju oändliga möjligheter.

Postat

Det är väl samma film fast översatt titel? 😛

Trodde det var därför du nämnde den!

Yep'r 😑

Nej, jag hade ingen aning om att den gick på TV. Totalskumt ju!

Chae och jag är nog soulmates...

🥰

Postat

Fan vad opepp man är på att jobba då.

Och på att sitta hemma och dra.

Jag vill leka!!!! jö

Börjar du på måndag eller?

Postat

Börjar du på måndag eller?

Ja, måndag tisdag onsdag torsdag. Är ju skönt att det inte är mer än så, men ändå segt. Jag hade hellre velat hänga med coola människor bara.

Postat

Ja, måndag tisdag onsdag torsdag. Är ju skönt att det inte är mer än så, men ändå segt. Jag hade hellre velat hänga med coola människor bara.

Fyra dagars-vecka är ju soft. Då blir det ju långhelg 🙂

Postat

Ashungrig nu!

Asjobbigt med tjejer med fint anlete men ful kropp

Det är väl ändå mest smaken som betyder nåt, om du nu nödvändigtvis måste äta dem.

Postat

Det är väl ändå mest smaken som betyder nåt, om du nu nödvändigtvis måste äta dem.

hannibal_lecter-survey2.jpg

Postat

Imorn ska jag äntligen sova ut. Tippar på att det blir till cirka 14:00. ☺️ Gonatt!

G'natt Lax...erhm jag menar Memphis 😉

Postat

Nu ska jag se på Alien bara för det.

Fred ut och g'natt

Postat

Efter att ha lyssnat nu igen så tycker jag nog inte det är bästa låten. heheehehe

Hur kunde du lura oss på det viset.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.