Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Nu: GT!

Först is, sen pressa i ett par limeklyftor, sedan hälla på gin, sedan fylla på med tonic. Annars är det inte rätt och riktigt. Använder du citron ska du dö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Först is, sen pressa i ett par limeklyftor, sedan hälla på gin, sedan fylla på med tonic. Annars är det inte rätt och riktigt. Använder du citron ska du dö.

Först hälla upp gin, sen stanna upp en sekund och ägna en tanke åt tonic, sen dricka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det ska vara med salt tydligen. Värt att prova. Tänker mig vaniljglass bara, helt vanlig.

Körde du rapsolja eller? Jag körde rapsolja med några klickar smör i.

Ah! Har fortfarande inte någon glass hemma men det där låter ju onekligen spännande 🙂

Jepp, rapsolja+smör. Olivolja är inget vidare till popcorn, tycker inte jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

50496_318617435289_50_n.jpg

Grabbarna Grus Barskola kan nu erbjuda er en 2 veckor högklassig bartenderutbildning på Europas hetaste charterort - Ayia Napa, Cypern. I utbildningen ingår praktik på hetaste barerna. Besök oss här:www.bartenderutbildning-utomlands.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Först is, sen pressa i ett par limeklyftor, sedan hälla på gin, sedan fylla på med tonic. Annars är det inte rätt och riktigt. Använder du citron ska du dö.

Mhm, såklart! Nejje, citron är gay. Det får man inte i. Orka paja GT:n, liksom! 😮

Gin och tonic eller förkortning för godnatt?

Gin & Tonic, baby!

Link to comment
Dela på andra sajter

50496_318617435289_50_n.jpg

Grabbarna Grus Barskola kan nu erbjuda er en 2 veckor högklassig bartenderutbildning på Europas hetaste charterort - Ayia Napa, Cypern. I utbildningen ingår praktik på hetaste barerna. Besök oss här:www.bartenderutbildning-utomlands.se

Oh yes, dunka på förväxta fjortisar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Två fönster funkar ju inte ritkigt för då blire ju sjukt lite space. Två skärmar funkar men då måste man ju sitta vid skrivbordet, och hur kul är det!

en annan lösning är ju att helt enkelt dra en kabel från datorn till tv'n.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...