Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu: GT!

Först is, sen pressa i ett par limeklyftor, sedan hälla på gin, sedan fylla på med tonic. Annars är det inte rätt och riktigt. Använder du citron ska du dö.

Annons
Postat

eller två skärmar eller två fönster.

Två fönster funkar ju inte ritkigt för då blire ju sjukt lite space. Två skärmar funkar men då måste man ju sitta vid skrivbordet, och hur kul är det!

Postat

Först is, sen pressa i ett par limeklyftor, sedan hälla på gin, sedan fylla på med tonic. Annars är det inte rätt och riktigt. Använder du citron ska du dö.

Först hälla upp gin, sen stanna upp en sekund och ägna en tanke åt tonic, sen dricka.

Postat

Nej, det ska vara med salt tydligen. Värt att prova. Tänker mig vaniljglass bara, helt vanlig.

Körde du rapsolja eller? Jag körde rapsolja med några klickar smör i.

Ah! Har fortfarande inte någon glass hemma men det där låter ju onekligen spännande 🙂

Jepp, rapsolja+smör. Olivolja är inget vidare till popcorn, tycker inte jag.

Postat

50496_318617435289_50_n.jpg

Grabbarna Grus Barskola kan nu erbjuda er en 2 veckor högklassig bartenderutbildning på Europas hetaste charterort - Ayia Napa, Cypern. I utbildningen ingår praktik på hetaste barerna. Besök oss här:www.bartenderutbildning-utomlands.se

Postat

Mhm, såklart! Nejje, citron är gay. Det får man inte i. Orka paja GT:n, liksom! 😮

Gin och tonic eller förkortning för godnatt?

Gin & Tonic, baby!

Postat

50496_318617435289_50_n.jpg

Grabbarna Grus Barskola kan nu erbjuda er en 2 veckor högklassig bartenderutbildning på Europas hetaste charterort - Ayia Napa, Cypern. I utbildningen ingår praktik på hetaste barerna. Besök oss här:www.bartenderutbildning-utomlands.se

Oh yes, dunka på förväxta fjortisar!

Postat

Två fönster funkar ju inte ritkigt för då blire ju sjukt lite space. Två skärmar funkar men då måste man ju sitta vid skrivbordet, och hur kul är det!

en annan lösning är ju att helt enkelt dra en kabel från datorn till tv'n.

Postat

SadamJr?

😕

Eller HUR! vad konstigt, jag satt precis och tänkte "vart är SadamJR? ikväll?" Spontanstretch av fot nu, ja?

Postat

Oh yes, dunka på förväxta fjortisar!

Låter som vilken korridorfest som helst 😛

Postat

Fidden, brukar du streama tv-serier också eller bara sport? var då isf?

streama tv-serier? varför då? det är ju knappast så att det spelas in live.

Postat

Går inte! Datorn är bara digital, tv:n är bara analog. FInns ingen adapter.

Då måste du skaffa dig en analog dator!

Postat

Om man skulle kolla på The Human Centipede snart

Det låter som en dålig idé! Kolla på Det sjunde inseglet istället.

Postat

Jaaa, det går bra, jaaa. Ztretscha dein fot nü, zezå zezå.

Jawohl, herr SS-Gefrieter! TANZEN JEZT!!!

Postat

Nu vet jag, jag rostar lite solroskärnor i salt och chilipulver och blandar med lite tahini.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.