Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Karies och Baktus

Två helsköna killar!

Förresten: analoga popcorn och sambal funkar!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

På min i mitt rum i uppsala har jag också bara det 😮

Nej, det måste finnas iaf en röd, vit och gul ingång också, för koaxialt kablage.

Det kom innan Scart.

Kolla SIDAN av tv-n.

Det funkar alltid!

Så kan man köra Playstation på det viset om man vill,

digital videokamerafilmvisning och film från datorn etc.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

b bär på magen, d DRAAAAAAR magen.

Sandaler i popcorn låter inte så gott, men det kanske funkar. Själv brukar jag köra med salt, det kan jag tipsa om. Det smakar liksom, eh, salt.

Link to comment
Dela på andra sajter

OVERKILL:

Jag kopplade min dator till tv-n hela tiden när jag hade Viaplay i förra månaden.

Kom på att för s-vhs uttaget så var det bäst att köpa en s-vhs-till-koaxial-adapter.

Sedan kör man en koaxial gul kabel för videosignalen från den adaptern i sin tur

till tvn-s koaxiala gula ingång. Sedan går det bra med en vanlig röd o vit-stereo-y-kabel

från datorns hörlursuttag (eller line ut stereo om sådant finns), till tv-ns röda resp

vita koaxial in för audioströmmen.

Det är säkrare än att fippla med scart, för det är inte alltid alla pinnar finns/funkar.

Har både dator och tv hdmi kan man köra med hdmi, för bra kvalitet.

Det är HDMI som strular. Har två ingångar och båda ger grön bild, har testat med både xbox och dator.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du provat! Det är najs. När hade du i sambalen?

Jesss! Det är asnajs!

Jag hade i den (c:a en tesked) precis innan poppisarna var klara. Då vart sambalen också lite sådär småvarm. Det blir ett VG+.

Prova du också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jesss! Det är asnajs!

Jag hade i den (c:a en tesked) precis innan poppisarna var klara. Då vart sambalen också lite sådär småvarm. Det blir ett VG+.

Prova du också!

Hur blev det, starkt eller?

Jag hade i den i oljan innan jag hade i popcornen, lite mindre än en tesked. Det blev sött mest, och lite småstarkt om man äter mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är HDMI som strular. Har två ingångar och båda ger grön bild, har testat med både xbox och dator.

Mmm... jag provade direkt från min laptops s-vhs till en ny tv-s s-vhs direkt, men det var samma skit som du nu berättar.

Att köra gamla röd, vit, gul fungerar iaf. Bilden blir nästan som HD-tv.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

FAN!

Nu blir man ju sugen på att ha massa kanaler i uppsala okcså. Fett gött med Baseball!

edit: Dålig kommentar! Hatar ju själv alla som alltid bara "men det såg jag för tre timmar sedan!" eller sådär visa att man är mycket bättre för man sett/hört/tyckt nånting innan.

Min kommentar är i alla fall att jag också vill ha massa kanaler för det är gött

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur blev det, starkt eller?

Jag hade i den i oljan innan jag hade i popcornen, lite mindre än en tesked. Det blev sött mest, och lite småstarkt om man äter mycket.

Nä, inte så farligt faktiskt!

Kool.

Vad blir nästa popcornscombo? Du nämnde glass där... Förutsätter inte det att popcornen är naturella? Jag misstänker att salta popcorn krockar med glassen.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad blir nästa popcornscombo? Du nämnde glass där... Förutsätter inte det att popcornen är naturella? Jag misstänker att salta popcorn krockar med glassen.

Nej, det ska vara med salt tydligen. Värt att prova. Tänker mig vaniljglass bara, helt vanlig.

Körde du rapsolja eller? Jag körde rapsolja med några klickar smör i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...