Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Men känner sig alltid så kung när man får ut sitt z. Q är däremot helt jävla omöjligt att få ut.

Ja q:et är sjukt. Kan inget ord som funkar med det. z finns ju ändå zon, zoo, ozon, fez, zink och säkert ett gäng till. X är också rätt tacksamt för det kan man ändå få ut hyfsat lätt och så ger det mycket poäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Påminner mig lite vagt om en tråd som någon skapade på flashback där killen var skitstolt, för någon tjej på krogen hade hånglat upp honom och sen fått 200 kr av sin kompis. Det måste ju betyda att de slog vad som vem som kunde ragga upp den snyggaste killen på stället!

Hur menar du nu? Du slog väl vad om ifall han och hon skulle hångla bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag antar att fighten var mellan de två snubbarna inbördes och inte gällde mig.

Hade de handeldvapen eller knivar?

Det vet vi inte. Är det knivar inblandat så drar man fortare än kvickt. Fy fäään för att bli knivad! Usch 🙁 Det är något obehagligt med knivar... Palla orka få en Butterfly i mjölten, liksom. Handeldvapen är också läskigt men (om man har tur) så blir ju ett snabbt slut 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag tycker är jobbigast med att vara hemma är ALLT JÄVLA TJAT HELA TIDEN. Fan håller på och bli galen redan. Typ vad gjorde du idag åh vad fint väder nej nu var det kallt ute åh vilken god mat läste du om det där i tidningen OCH ... SÅ ... VIDARE

Låt mig vara och håll käften för faaaan.

Vänta bara. Snart kommer gamla favoritier såsom:

"Sitter du här?"

"Är du redan uppe?"

"Tittar du på TV?"

"Dödar du hela familjen med en apelsinskalare?"

etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja q:et är sjukt. Kan inget ord som funkar med det. z finns ju ändå zon, zoo, ozon, fez, zink och säkert ett gäng till. X är också rätt tacksamt för det kan man ändå få ut hyfsat lätt och så ger det mycket poäng.

X är soft. Brukar ni köra anusregler med SAOl och sånt eller att man får lägga det man kan argumentera för?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag tycker är jobbigast med att vara hemma är ALLT JÄVLA TJAT HELA TIDEN. Fan håller på och bli galen redan. Typ vad gjorde du idag åh vad fint väder nej nu var det kallt ute åh vilken god mat läste du om det där i tidningen OCH ... SÅ ... VIDARE

Låt mig vara och håll käften för faaaan.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vet vi inte. Är det knivar inblandat så drar man fortare än kvickt. Fy fäään för att bli knivad! Usch 🙁 Det är något obehagligt med knivar... Palla orka få en Butterfly i mjölten, liksom. Handeldvapen är också läskigt men (om man har tur) så blir ju ett snabbt slut 😑

Farsan avväpnade en som drog kniv och gick till angrepp i vår lägenhet en gång. Då var jag väl 3-4 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Farsan avväpnade en som drog kniv och gick till angrepp i vår lägenhet en gång. Då var jag väl 3-4 år.

då var det väl inte nån större bedrift, 3-4 åringar brukar inte vara så bra med kniv. iofs jävligt oberäkneliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag tycker är jobbigast med att vara hemma är ALLT JÄVLA TJAT HELA TIDEN. Fan håller på och bli galen redan. Typ vad gjorde du idag åh vad fint väder nej nu var det kallt ute åh vilken god mat läste du om det där i tidningen OCH ... SÅ ... VIDARE

Låt mig vara och håll käften för faaaan.

Filin ja bro.

Jag får såna där sms typ "vad gör du?" när föräldrarna är borta en helg. Ska de ge fan i. Och hur fan beskriver man att man sitter och läser någon tråd, lyssnar på musik och tankar någon film typ liksom. Eller saker som jag inte vill att de ska veta om, typ min blogg och sånt. Dra åt helvete.

Link to comment
Dela på andra sajter

Farsan avväpnade en som drog kniv och gick till angrepp i vår lägenhet en gång. Då var jag väl 3-4 år.

Wow! Civilkurage de luxe, right there alltså!

...AH MEH NI skriver så himla mycket så att jag får kramp i hjärnan. 🤪

Hähä!

Ta en kaffe och landa fö' fääään!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta bara. Snart kommer gamla favoritier såsom:

"Sitter du här?"

"Är du redan uppe?"

"Tittar du på TV?"

"Dödar du hela familjen med en apelsinskalare?"

etc.

Klassikern är väl ändå:

"Sover du?" upprepat 22 gånger tills man yrvaket jämrar sig.. "Vaaa????"

"Jaså, sov du? Jag skulle bara se om du sov, ser du. Sov du!!!"

Sedan kan man inte somna om...

Link to comment
Dela på andra sajter

X är soft. Brukar ni köra anusregler med SAOl och sånt eller att man får lägga det man kan argumentera för?

Vi kör SAOL. Sen kör vi också att man får lägg valfri böjning av ord men man får inte böja ett redan lagt ord. Man kan alltså lägga "vännens" men man får inte lägga till "-nens" på redan lagt "vän".

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, han menar allvar.

Ja jo, jag förstod det men det är priset man får betala om man svänger förbi päronen eller bor hemma. Jag stängde av för många år sedan och glider med, liksom. Inte för att jag är hos föräldrarna speciellt ofta numera men ändå 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kör SAOL. Sen kör vi också att man får lägg valfri böjning av ord men man får inte böja ett redan lagt ord. Man kan alltså lägga "vännens" men man får inte lägga till "-nens" på redan lagt "vän".

Den regeln kör vi också med. Men SAOL är lite väl. Man får lägga "nageltårta" om man har ett jävligt bra skäl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jo, jag förstod det men det är priset man får betala om man svänger förbi päronen eller bor hemma. Jag stängde av för många år sedan och glider med, liksom. Inte för att jag är hos föräldrarna speciellt ofta numera men ändå 😑

Men det är lite skillnad i hur irriterande det är beroende på ålder också. När man är 20 och gick ut gymnasiet för två år sen är föräldrarna i lite mer maktposition än om man är 32 och kommer hem och besöker föräldrahemmet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...