Overkill Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 (redigerat) I längsta är dejtningserfarenheten (om vi med dejtning avser förhållande) inte särskilt stor, så att anta att man har det är ganska dumt, CHAE. Finns liksom lite av en anledning att vi hamnat här, troligtvis. 😛 Edit: Fan vad sur man låter jämt bara för att jag börjat chilla med smileysarna. Slänger in en ändå. Redigerat 18 juni 2011 av Overkill
debatt Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Grejen är att jag tillämpar kategoriskt att komma "försent" även i andra sammanhang. Seriöst! Det är en livsstil. Har hänt hos läkare, tandläkare, sjukgymnaster, möten på jobb, till fotograf, möten med myndigheter, forskningshandledare etc etc. Men då brukar det bara vara 30-45 min det handlar om.
Overkill Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 (redigerat) Jaha... Satt och grejade med musik förut och då hängde reason sig. Nu skulle jag sätta på musik och då hängde sig iTunes. Det är ju tur man inte har en tjej att sätta på för då hade nog hon också hängt sig. edit: vågar man dra såna skämt? jag lever på gränsen nu. Redigerat 18 juni 2011 av Overkill
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 VAD FAN ÄR EN "AW" 😠 Attention Whore I längsta är dejtningserfarenheten (om vi med dejtning avser förhållande) inte särskilt stor, så att anta att man har det är ganska dumt, CHAE. Finns liksom lite av en anledning att vi hamnat här, troligtvis. 😛 Aight. Point taken 😑
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Jaha... Satt och grejade med musik förut och då hängde reason sig. Nu skulle jag sätta på musik och då hängde sig iTunes. Det är ju tur man inte har en tjej att sätta på för då hade nog hon också hängt sig. edit: vågar man dra såna skämt? jag lever på gränsen nu. Det var väl inget farligt skämt. Det var roligt! 8/10
debatt Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Det är inget ord, det är två ord. Precis som "annanstans" tex. Bara någon cp-konvention att man skriver ihop det. Häftigt! Vadsomhelst är hursomhelst överhuvudtaget bättre än alla särskrivningar man ser någonannanstans.
Memphis Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Världen e sjukt liten ändå. Har en polare i klassen som gick sitt gymnasieprogram i Strömstad och under tiden bodde han som inneboende, på samma gata som min mormor. Men det är inte allt. Jag var ju ute på krog i Strömstad igår och pratade med en vän till min moster och så kom vi in på det där och så visar det sig vara hon som haft honom som inneboende! 😛 OCH hennes nuvarande inneboende dejtar min moster! xD
Neosus Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Jaha... Satt och grejade med musik förut och då hängde reason sig. Nu skulle jag sätta på musik och då hängde sig iTunes. Det är ju tur man inte har en tjej att sätta på för då hade nog hon också hängt sig. edit: vågar man dra såna skämt? jag lever på gränsen nu. hahaha 😆 ... nu dog jag. 😱
Overkill Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Det var väl inget farligt skämt. Det var roligt! 8/10 Hade en i min gymnasieklass som började lipa så fort man sa "hängde" så jag är väl lite försiktigt därför. Sen hade hon väl iofs hittat nån som hade hängt sig nån gång men det är ju en annan historia.
Fidden Postat 18 juni 2011 Trådstartare Postat 18 juni 2011 Världen e sjukt liten ändå. Har en polare i klassen som gick sitt gymnasieprogram i Strömstad och under tiden bodde han som inneboende, på samma gata som min mormor. Men det är inte allt. Jag var ju ute på krog i Strömstad igår och pratade med en vän till min moster och så kom vi in på det där och så visar det sig vara hon som haft honom som inneboende! 😛 OCH hennes nuvarande inneboende dejtar min moster! xD Och det är jag.
Overkill Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Häftigt! Vadsomhelst är hursomhelst överhuvudtaget bättre än alla särskrivningar man ser någonannanstans. Enligt språkrådet ska man skriva isär t.ex över huvud taget. Även fram för allt. Jag skriver alltid överhuvudtaget och framförallt. Men så är man ju rebell också.
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Hade en i min gymnasieklass som började lipa så fort man sa "hängde" så jag är väl lite försiktigt därför. Sen hade hon väl iofs hittat nån som hade hängt sig nån gång men det är ju en annan historia. Nu slipper du ju hänga med henne iaf.
Memphis Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Ung moster? 😛 Nej xD asså, den andra inneboenden e vuxen. 😛
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Världen e sjukt liten ändå. Har en polare i klassen som gick sitt gymnasieprogram i Strömstad och under tiden bodde han som inneboende, på samma gata som min mormor. Men det är inte allt. Jag var ju ute på krog i Strömstad igår och pratade med en vän till min moster och så kom vi in på det där och så visar det sig vara hon som haft honom som inneboende! 😛 OCH hennes nuvarande inneboende dejtar min moster! xD På med foliehatten FFS! 😆 Hade en i min gymnasieklass som började lipa så fort man sa "hängde" så jag är väl lite försiktigt därför. Sen hade hon väl iofs hittat nån som hade hängt sig nån gång men det är ju en annan historia. Äsch, vad löjligt. Livet går ju vidare, liksom.
Fidden Postat 18 juni 2011 Trådstartare Postat 18 juni 2011 Nu har huvudvärken släppt lite, så jag kanske struntar i att hänga mig.
Fidden Postat 18 juni 2011 Trådstartare Postat 18 juni 2011 Nej xD asså, den andra inneboenden e vuxen. 😛 "vuxen".
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Enligt språkrådet ska man skriva isär t.ex över huvud taget. Även fram för allt. Jag skriver alltid överhuvudtaget och framförallt. Men så är man ju rebell också. Living on the edge.
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Enligt språkrådet ska man skriva isär t.ex över huvud taget. Även fram för allt. Jag skriver alltid överhuvudtaget och framförallt. Men så är man ju rebell också. Framför allt måste det ju ändå vara. Jag skriver nog helst överhuvudtaget, men framför allt. Jag brukar nog skriva "annan stans" ibland också.
Overkill Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Nu har huvudvärken släppt lite, så jag kanske struntar i att hänga mig. Sitt inte där och häng läpp.
Memphis Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Och det är jag. 😛 Fast värre är att en annan klasskompis träffade på en svenska i Florida, som jag jobbat me i Uddevalla. xD
Pazo Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Nej xD asså, den andra inneboenden e vuxen. 😛 Håller med fidden!
Fidden Postat 18 juni 2011 Trådstartare Postat 18 juni 2011 men fortsätt för all del att lyssna på 20 sekunder av varje låt hela natten. gå gärna ut på balkongen lite oftare också. och trumma på väggen eller vad det nu är ni gör.
Overkill Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Framför allt måste det ju ändå vara. Jag skriver nog helst överhuvudtaget, men framför allt. Jag brukar nog skriva "annan stans" ibland också. Har för mig jag reagerade på att det var mellanrum även där men jag kan minnas fel. Kollade upp det nu och så klart är det "framför". MEn jaja.
Recommended Posts