Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

I längsta är dejtningserfarenheten (om vi med dejtning avser förhållande) inte särskilt stor, så att anta att man har det är ganska dumt, CHAE. Finns liksom lite av en anledning att vi hamnat här, troligtvis. 😛

Edit: Fan vad sur man låter jämt bara för att jag börjat chilla med smileysarna. Slänger in en ändå.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Grejen är att jag tillämpar kategoriskt att komma "försent" även i andra sammanhang.

Seriöst! Det är en livsstil.

Har hänt hos läkare, tandläkare, sjukgymnaster, möten på jobb,

till fotograf, möten med myndigheter, forskningshandledare etc etc.

Men då brukar det bara vara 30-45 min det handlar om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha... Satt och grejade med musik förut och då hängde reason sig. Nu skulle jag sätta på musik och då hängde sig iTunes. Det är ju tur man inte har en tjej att sätta på för då hade nog hon också hängt sig.

edit: vågar man dra såna skämt? jag lever på gränsen nu.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

VAD FAN ÄR EN "AW" 😠

Attention Whore

I längsta är dejtningserfarenheten (om vi med dejtning avser förhållande) inte särskilt stor, så att anta att man har det är ganska dumt, CHAE. Finns liksom lite av en anledning att vi hamnat här, troligtvis. 😛

Aight. Point taken 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha... Satt och grejade med musik förut och då hängde reason sig. Nu skulle jag sätta på musik och då hängde sig iTunes. Det är ju tur man inte har en tjej att sätta på för då hade nog hon också hängt sig.

edit: vågar man dra såna skämt? jag lever på gränsen nu.

Det var väl inget farligt skämt.

Det var roligt!

8/10

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inget ord, det är två ord. Precis som "annanstans" tex. Bara någon cp-konvention att man skriver ihop det.

Häftigt!

Vadsomhelst är hursomhelst överhuvudtaget bättre än alla särskrivningar man ser någonannanstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Världen e sjukt liten ändå. Har en polare i klassen som gick sitt gymnasieprogram i Strömstad och under tiden bodde han som inneboende, på samma gata som min mormor. Men det är inte allt.

Jag var ju ute på krog i Strömstad igår och pratade med en vän till min moster och så kom vi in på det där och så visar det sig vara hon som haft honom som inneboende! 😛

OCH hennes nuvarande inneboende dejtar min moster! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha... Satt och grejade med musik förut och då hängde reason sig. Nu skulle jag sätta på musik och då hängde sig iTunes. Det är ju tur man inte har en tjej att sätta på för då hade nog hon också hängt sig.

edit: vågar man dra såna skämt? jag lever på gränsen nu.

hahaha 😆

... nu dog jag. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl inget farligt skämt.

Det var roligt!

8/10

Hade en i min gymnasieklass som började lipa så fort man sa "hängde" så jag är väl lite försiktigt därför. Sen hade hon väl iofs hittat nån som hade hängt sig nån gång men det är ju en annan historia.

Link to comment
Dela på andra sajter

Världen e sjukt liten ändå. Har en polare i klassen som gick sitt gymnasieprogram i Strömstad och under tiden bodde han som inneboende, på samma gata som min mormor. Men det är inte allt.

Jag var ju ute på krog i Strömstad igår och pratade med en vän till min moster och så kom vi in på det där och så visar det sig vara hon som haft honom som inneboende! 😛

OCH hennes nuvarande inneboende dejtar min moster! xD

Och det är jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Häftigt!

Vadsomhelst är hursomhelst överhuvudtaget bättre än alla särskrivningar man ser någonannanstans.

Enligt språkrådet ska man skriva isär t.ex över huvud taget. Även fram för allt. Jag skriver alltid överhuvudtaget och framförallt. Men så är man ju rebell också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en i min gymnasieklass som började lipa så fort man sa "hängde" så jag är väl lite försiktigt därför. Sen hade hon väl iofs hittat nån som hade hängt sig nån gång men det är ju en annan historia.

Nu slipper du ju hänga med henne iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Världen e sjukt liten ändå. Har en polare i klassen som gick sitt gymnasieprogram i Strömstad och under tiden bodde han som inneboende, på samma gata som min mormor. Men det är inte allt.

Jag var ju ute på krog i Strömstad igår och pratade med en vän till min moster och så kom vi in på det där och så visar det sig vara hon som haft honom som inneboende! 😛

OCH hennes nuvarande inneboende dejtar min moster! xD

På med foliehatten FFS! 😆

Hade en i min gymnasieklass som började lipa så fort man sa "hängde" så jag är väl lite försiktigt därför. Sen hade hon väl iofs hittat nån som hade hängt sig nån gång men det är ju en annan historia.

Äsch, vad löjligt. Livet går ju vidare, liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt språkrådet ska man skriva isär t.ex över huvud taget. Även fram för allt. Jag skriver alltid överhuvudtaget och framförallt. Men så är man ju rebell också.

Living on the edge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt språkrådet ska man skriva isär t.ex över huvud taget. Även fram för allt. Jag skriver alltid överhuvudtaget och framförallt. Men så är man ju rebell också.

Framför allt måste det ju ändå vara. Jag skriver nog helst överhuvudtaget, men framför allt. Jag brukar nog skriva "annan stans" ibland också.

Link to comment
Dela på andra sajter

men fortsätt för all del att lyssna på 20 sekunder av varje låt hela natten. gå gärna ut på balkongen lite oftare också. och trumma på väggen eller vad det nu är ni gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Framför allt måste det ju ändå vara. Jag skriver nog helst överhuvudtaget, men framför allt. Jag brukar nog skriva "annan stans" ibland också.

Har för mig jag reagerade på att det var mellanrum även där men jag kan minnas fel.

Kollade upp det nu och så klart är det "framför". MEn jaja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...