Fidden Postat 18 juni 2011 Trådstartare Postat 18 juni 2011 min regel är att man måste vara exakt lika gammal. det är därför jag alltid är singel. jag lovar.
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Äsch, man måste inte alls vara lika gammal som den man dejtar, Fidden!
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Då tycker jag vi säger lax regel så kan Pazo och Fidden dejta. Pazo är ju happy och fidden har ju ätit pancake så det är ju bra. Men funktionen måste ju funka generellt för alla. Du kan ju inte blanda in deras personligheter i det här.
Memphis Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Äsch, man måste inte alls vara lika gammal som den man dejtar, Fidden! Han var nog rätt oseriös ska du se. 😛 (som alltid xD)
Fidden Postat 18 juni 2011 Trådstartare Postat 18 juni 2011 Äsch, man måste inte alls vara lika gammal som den man dejtar, Fidden! JO! 😠
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 (redigerat) ...inte mer än en minut. Isåfall fåre va! 😠 10 minuter väntade jag o en annan kompis (som f ö började hela kvällen med att säga "asså, jag kan typ hänga i typ tre kvart sedan måste jag verkligen hem till min tjej. Hon är typ sur för att vi inte har hängt på aslänge" (de hängde igår) på den tredje kompisen som skulle dyka upp. 1,5 timme senare får jag ett mess från kompis #3 "Jag har tvättstugan å kan tyvärr inte hänga 🙁 Kram" Hennes kille är i stan o han är en jävla AW. FUUUUCK! Redigerat 18 juni 2011 av CHAE
debatt Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Förlåt Fidden! Jag bytte igen. Tänkte den var väl reserverad för Dig.
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 hej Chae! Tjö! Han var nog rätt oseriös ska du se. 😛 (som alltid xD) Hä hä, jag vet JO! 😠 Bleh!
Overkill Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Men funktionen måste ju funka generellt för alla. Du kan ju inte blanda in deras personligheter i det här. Nej. Det blir roligare såhär.
debatt Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Jag kan vänta hur länge som helst på kompisar och förväntar mig att de gör detsamma. Vi kör väl iofs med nån slags oskriven tvåtimmarsregel. Väldigt franskt.
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Gossar, gossar... Nu lugnar vi ner oss och tar en sak i taget: Dingbats, hur gammal är den äldsta som du dejtat?
Neosus Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 10 minuter väntade jag o en annan kompis (som f ö började hela kvällen med att säga "asså, jag kan typ hänga i typ tre kvart sedan måste jag verkligen hem till min tjej. Hon är typ sur för att vi inte har hängt på aslänge" (de hängde igår) på den tredje kompisen som skulle dyka upp. 1,5 timme senare får jag ett mess från kompis #3 "Jag har tvättstugan å kan tyvärr inte hänga 🙁 Kram" Hennes kille är i stan o han är en jävla AW. FUUUUCK! Fan! Man blir lagomt glad då... 🙁
Pazo Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Sant, är väl någon slags gräns där. Lovar du att ringa om du får hennes nummer? Eh nej! De gör jag fan inte 😛
Fidden Postat 18 juni 2011 Trådstartare Postat 18 juni 2011 10 minuter väntade jag o en annan kompis (som f ö började hela kvällen med att säga "asså, jag kan typ hänga i typ tre kvart sedan måste jag verkligen hem till min tjej. Hur är typ sur för att vi inte har hängt på aslänge" (de hängde igår) på den tredje kompisen som skulle dyka upp. 1,5 timme senare får jag ett mess från kompis #3 "Jag har tvättstugan å kan tyvärr inte hänga 🙁 Kram" Hennes kille är i stan o han är en jävla AW. FUUUUCK! lite som här då, jag skulle hänga med två kompisar, men tänkte att jag hellre tvättar lite. sen ringde jag och sa det några timmar efter att vi skulle träffas, och då blev de typ sura och så. Fan, vad är det för fel på folk?
debatt Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Bajs! Hur får ni avatarerna så stora utan att gå över 12 kb-gränsen?????
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 lite som här då, jag skulle hänga med två kompisar, men tänkte att jag hellre tvättar lite. sen ringde jag och sa det några timmar efter att vi skulle träffas, och då blev de typ sura och så. Fan, vad är det för fel på folk? 😆 Nu ska jag ta en kaffe bara för det 😑
Fidden Postat 18 juni 2011 Trådstartare Postat 18 juni 2011 Bajs! Hur får ni avatarerna så stora utan att gå över 12 kb-gränsen????? Porr, oftast.
Overkill Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 lite som här då, jag skulle hänga med två kompisar, men tänkte att jag hellre tvättar lite. sen ringde jag och sa det några timmar efter att vi skulle träffas, och då blev de typ sura och så. Fan, vad är det för fel på folk? Det är nog kanske för att du hellre tvättar som du är singel, inte för tidigare nämnda orsak.
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Bajs! Hur får ni avatarerna så stora utan att gå över 12 kb-gränsen????? Det är en konspiration!!!
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Gossar, gossar... Nu lugnar vi ner oss och tar en sak i taget: Dingbats, hur gammal är den äldsta som du dejtat? Null.
debatt Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Oerhört. Ses ni öht? Självklart. Jag blir alltid lika glad när någon kommer vad det än gäller även om det är "försent". Jag tänker alltid det värsta scenariot nämligen, överkörda med amputerade eller förlamade ben, avskjutet huvud från pundare med hagelbössa som sprungit in i väntkuren, våldtagen av ett gäng hästar och liknande. När jag tänker efter har jag nog sldrig sagt ordet "försent" nångång i hela mitt liv, bara skrivit det faktiskt.
Fidden Postat 18 juni 2011 Trådstartare Postat 18 juni 2011 Det är nog kanske för att du hellre tvättar som du är singel, inte för tidigare nämnda orsak. Det är en vinnande kombination 🥰
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 När jag tänker efter har jag nog sldrig sagt ordet "försent" nångång i hela mitt liv, bara skrivit det faktiskt. Det är inget ord, det är två ord. Precis som "annanstans" tex. Bara någon cp-konvention att man skriver ihop det.
Neosus Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 ...imorron ska ja sätta på en tvättmaskin. 😑 Så då vill ja INTE träffa nån. ☺️
Recommended Posts