Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Då tycker jag vi säger lax regel så kan Pazo och Fidden dejta. Pazo är ju happy och fidden har ju ätit pancake så det är ju bra.

Men funktionen måste ju funka generellt för alla. Du kan ju inte blanda in deras personligheter i det här.

Link to comment
Dela på andra sajter

...inte mer än en minut. Isåfall fåre va! 😠

10 minuter väntade jag o en annan kompis (som f ö började hela kvällen med att säga "asså, jag kan typ hänga i typ tre kvart sedan måste jag verkligen hem till min tjej. Hon är typ sur för att vi inte har hängt på aslänge" (de hängde igår) på den tredje kompisen som skulle dyka upp. 1,5 timme senare får jag ett mess från kompis #3 "Jag har tvättstugan å kan tyvärr inte hänga 🙁 Kram" Hennes kille är i stan o han är en jävla AW.

FUUUUCK!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter väntade jag o en annan kompis (som f ö började hela kvällen med att säga "asså, jag kan typ hänga i typ tre kvart sedan måste jag verkligen hem till min tjej. Hon är typ sur för att vi inte har hängt på aslänge" (de hängde igår) på den tredje kompisen som skulle dyka upp. 1,5 timme senare får jag ett mess från kompis #3 "Jag har tvättstugan å kan tyvärr inte hänga 🙁 Kram" Hennes kille är i stan o han är en jävla AW.

FUUUUCK!

Fan! Man blir lagomt glad då... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter väntade jag o en annan kompis (som f ö började hela kvällen med att säga "asså, jag kan typ hänga i typ tre kvart sedan måste jag verkligen hem till min tjej. Hur är typ sur för att vi inte har hängt på aslänge" (de hängde igår) på den tredje kompisen som skulle dyka upp. 1,5 timme senare får jag ett mess från kompis #3 "Jag har tvättstugan å kan tyvärr inte hänga 🙁 Kram" Hennes kille är i stan o han är en jävla AW.

FUUUUCK!

lite som här då, jag skulle hänga med två kompisar, men tänkte att jag hellre tvättar lite. sen ringde jag och sa det några timmar efter att vi skulle träffas, och då blev de typ sura och så. Fan, vad är det för fel på folk?

Link to comment
Dela på andra sajter

lite som här då, jag skulle hänga med två kompisar, men tänkte att jag hellre tvättar lite. sen ringde jag och sa det några timmar efter att vi skulle träffas, och då blev de typ sura och så. Fan, vad är det för fel på folk?

😆

Nu ska jag ta en kaffe bara för det

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

lite som här då, jag skulle hänga med två kompisar, men tänkte att jag hellre tvättar lite. sen ringde jag och sa det några timmar efter att vi skulle träffas, och då blev de typ sura och så. Fan, vad är det för fel på folk?

Det är nog kanske för att du hellre tvättar som du är singel, inte för tidigare nämnda orsak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oerhört. Ses ni öht?

Självklart.

Jag blir alltid lika glad när någon kommer vad det än gäller även om det är "försent".

Jag tänker alltid det värsta scenariot nämligen, överkörda med amputerade eller förlamade

ben, avskjutet huvud från pundare med hagelbössa som sprungit in i väntkuren,

våldtagen av ett gäng hästar och liknande.

När jag tänker efter har jag nog sldrig sagt ordet "försent" nångång i hela mitt liv,

bara skrivit det faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag tänker efter har jag nog sldrig sagt ordet "försent" nångång i hela mitt liv,

bara skrivit det faktiskt.

Det är inget ord, det är två ord. Precis som "annanstans" tex. Bara någon cp-konvention att man skriver ihop det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...