Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om man slår ut åldersskillnaden proportionerligt är det som om jag skulle ligga med nyss fyllda sextonåringar. Känns inte riktigt okej. Eller liksom "okeeeeeej då, men kan du inte hitta någon liiite närmare i ålder".

Njaaaaa 92or börjar ju på universitet i år!

Postat

Njaaaaa 92or börjar ju på universitet i år!

Sant, är väl någon slags gräns där. Lovar du att ringa om du får hennes nummer?

Postat (redigerat)

Såg förresten av en slump när jag zappade programmet om Kvartersdoktorn eller vad det heter - det finns säkert på SVT play nu också.

Då var det iaf en gubbe där på 80 som hade problem med för långvarig erektion och han berättade om att det var konstigt att ingen hade sagt nåt om vad man skulle göra åt det när man hade knullat färdigt. Hehe. Och en gumma som var nyss 100 fyllda gjorde otroligt gymnastiska övningar i korridoren. 😳

Rena komedin.

Redigerat av debatt
Postat

Dingbats, du drar gränsen för åldersskillnad vid typ 1 år då?

Nej, det gör jag inte. Men när man befinner sig på var sin sida om studenten snävas det tillåtna ålderspannet åt. Det är som någon slags avgörande skillnad. Det ABSOLUT yngsta jag skulle kunna tänka mig att tänka på om omständigheterna är gynnsamma är 93:or, alltså tre år yngre. Men helst inte. Uppåt kan jag tänka mig upp till typ 25.

Postat

Nej, det gör jag inte. Men när man befinner sig på var sin sida om studenten snävas det tillåtna ålderspannet åt. Det är som någon slags avgörande skillnad. Det ABSOLUT yngsta jag skulle kunna tänka mig att tänka på om omständigheterna är gynnsamma är 93:or, alltså tre år yngre. Men helst inte. Uppåt kan jag tänka mig upp till typ 25.

Ok, så såna som är födda 1993-1965 är ok för din del?

Postat

Standard creepiness rule: Dont date under

age/2 + 7[/Code]

Fast jag tycker formeln ålder^(1/1,05) är en bättre regel. Om än inte perfekt den heller.

Postat

Fast jag tycker formeln ålder^(1/1,05) är en bättre regel. Om än inte perfekt den heller.

I så fall är jag låst inom spannet 17,34 och 23,23. Med lax regel är det istället 17 och 26. Det är ju trevligt med lite svängrum.

Postat

I så fall är jag låst inom spannet 17,34 och 23,23. Med lax regel är det istället 17 och 26. Det är ju trevligt med lite svängrum.

Jag är med lax regel inom spannet 17,5 och 28, och med min regel mellan 18,17 och 24,45. Där tycker jag min regel ger bättre resultat. Lax regel drar ifrån uppåt ganska fort. Pazo skulle till exempel behöva vara chill med 36-åringar, medan han med min regel får hålla sig under 29,37.

Postat

Jag är med lax regel inom spannet 17,5 och 28, och med min regel mellan 18,17 och 24,45. Där tycker jag min regel ger bättre resultat. Lax regel drar ifrån uppåt ganska fort. Pazo skulle till exempel behöva vara chill med 36-åringar, medan han med min regel får hålla sig under 29,37.

Då tycker jag vi säger lax regel så kan Pazo och Fidden dejta. Pazo är ju happy och fidden har ju ätit pancake så det är ju bra.

Postat

Fan vad lack jag blir på folk som inte kan bestämma sig/hålla tider/inte dyka upp oht (och ha en sopig ursäkt 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.