Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

FAN va störande! 🙁

Den där hiten vad den nu hette.... för tredje gången i rad. De har hittat repeatknappen.

Tänkte själv åka bort en helg och sätta på nån låt HÖGT på repeat!!

Eller nä...

det var nog ingen

bra

😑

idé...

Postat

Menar du 9? Alltså nian på plattan. Eftersom "g" ser lite ut som en nia tänkte jag.

Uppochnedpå i så fall. Jag tar alltid 6an så det går fortare.

Postat

Jag har aldrig varit i själva staden. Är den nåt att ha?

Jodå! Man kan t.ex. bygga om den till ett rymdskepp.

Coolt som fan!

Postat

Jag har varit i Jkp flera gånger. Spelat boule på Rådhusplatsen. Senast i dec var jag där igen. Var ute och käkade, shoppade m.m.

Postat

Jag blir typ helt lite besatt av alla tjejer jag får något intresse förs hemorter och andra kopplingar de har till omvärlden.

Postat

Jag har varit i Jkp flera gånger. Spelat boule på Rådhusplatsen. Senast i dec var jag där igen. Var ute och käkade, shoppade m.m.

Rådhusplatsen får de döpa om, den ligger ju i Köpenhamn.

Postat

Jag blir typ helt lite besatt av alla tjejer jag får något intresse förs hemorter och andra kopplingar de har till omvärlden.

Det var liet långt tills du kom till s-et där i förs

Postat

Rådhusplatsen får de döpa om, den ligger ju i Köpenhamn.

den som ändå fick ligga i köpenhamn...

Postat

Asnära ju!

Jaha! Ja, det är bara att göka på. Vet ju iofs inte om hon är hemma nu, det är ju semestertider och så. Men du är på på 92:or alltså?

Postat (redigerat)

92:or är väl fan game!

Om man slår ut åldersskillnaden proportionerligt är det som om jag skulle ligga med nyss fyllda sextonåringar. Känns inte riktigt okej. Eller liksom "okeeeeeej då, men kan du inte hitta någon liiite närmare i ålder".

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.