Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ah.. stryker det men..

Fan då har jag inget kvar att prata om nedskrivna på min fusklapp om det blir tyst..

Awkward silence FTW ju 😛

skoja. Det där kommer att bli kanonbra, tror jag 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, smsat.

Dingbats: Okej, hon är vänster, journalist, 179 lång och ser trevlig ut på bilden. Brunt hår, blå ögon.

Bra, har hon en lillasyster?

Lycka till med det, vore jättekul om det gick bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni kan prata om mig.

Har pratat om dig med mina inneboende. Var ju lite nervöst den där kvällen du drog till I-Bella och jag berättade historien vid matbordet. "Alltså en kille jag känner på nätet..." De tyckte också det var spännande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, smsat.

Dingbats: Okej, hon är vänster, journalist, 179 lång och ser trevlig ut på bilden. Brunt hår, blå ögon.

Journalister brukar vara väldigt intressanta..örhm..har jag hört alltså 🙂 Fan Laxen vad spännande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har pratat om dig med mina inneboende. Var ju lite nervöst den där kvällen du drog till I-Bella och jag berättade historien vid matbordet. "Alltså en kille jag känner på nätet..." De tyckte också det var spännande.

Haha men shit! Du är för empatisk, det förtjänar jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

...vore kul om hon va höjdrädd, så lång som hon är. 😕

Schh, han ville ju inte prata mer om det 😑 Fan, det går inte att ha med dig någonstans bland folk 😠

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger som Laxen: So long, boy-o's. Nu är det lite utgång som gäller. He dah! Och Dingbats, nu börjar du inte stalka Laxens dejt, m'kay 😄

Have a good'n!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två.

Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses!

Jag: Jag är lång! Ses imorgon!

Ska inte fortsätta prata om det men låter kul iaf! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst alltså... funderar på att slänga in en trettio förtio ipren till. på ett eller annat sätt borde det ju hjälpa mot den här huvudvärken... och att grannarna partar till fucking jävla Orup 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...