Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Najs! Du borde sagt: jag är Längsta...

Nej, stryk det, näm,n aldrig Längsta, m'kay 😛

Ah.. stryker det men..

Fan då har jag inget kvar att prata om nedskrivna på min fusklapp om det blir tyst..

Postat

Ah.. stryker det men..

Fan då har jag inget kvar att prata om nedskrivna på min fusklapp om det blir tyst..

Ni kan prata om mig.

Postat

Ah.. stryker det men..

Awkward silence FTW ju 😛

skoja. Det där kommer att bli kanonbra, tror jag 🙂

Postat

Laxen: har ni pratat i telefon?

Nä, smsat.

Dingbats: Okej, hon är vänster, journalist, 179 lång och ser trevlig ut på bilden. Brunt hår, blå ögon.

Postat

Ni kan prata om mig.

Då har de ju definitivt någonting att prata om 😛

Postat

Nä, smsat.

Dingbats: Okej, hon är vänster, journalist, 179 lång och ser trevlig ut på bilden. Brunt hår, blå ögon.

Bra, har hon en lillasyster?

Lycka till med det, vore jättekul om det gick bra!

Postat

Ni kan prata om mig.

Har pratat om dig med mina inneboende. Var ju lite nervöst den där kvällen du drog till I-Bella och jag berättade historien vid matbordet. "Alltså en kille jag känner på nätet..." De tyckte också det var spännande.

Postat

Nä, smsat.

Journalister brukar vara väldigt intressanta..örhm..har jag hört alltså 🙂 Fan Laxen vad spännande!

Postat

Har pratat om dig med mina inneboende. Var ju lite nervöst den där kvällen du drog till I-Bella och jag berättade historien vid matbordet. "Alltså en kille jag känner på nätet..." De tyckte också det var spännande.

Haha men shit! Du är för empatisk, det förtjänar jag inte.

Postat

Bra, har hon en lillasyster?

Lycka till med det, vore jättekul om det gick bra!

Heh kan ju kolla. Hon bor ju i Lund dessutom. 😉

Men lugna ner dig! Det är en date, inget mer. Seså, nu pratar vi om nåt annat. Men tack!

Postat

...vore kul om hon va höjdrädd, så lång som hon är. 😕

Schh, han ville ju inte prata mer om det 😑 Fan, det går inte att ha med dig någonstans bland folk 😠

😛

Postat

Jag säger som Laxen: So long, boy-o's. Nu är det lite utgång som gäller. He dah! Och Dingbats, nu börjar du inte stalka Laxens dejt, m'kay 😄

Have a good'n!

Postat

Inte för att jag tror att jag har 131 alltså utan snarare för att det vore kul att se vad man får.

You is not stupet!!

Postat

Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två.

Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses!

Jag: Jag är lång! Ses imorgon!

Ska inte fortsätta prata om det men låter kul iaf! ☺️

Postat

Seriöst alltså... funderar på att slänga in en trettio förtio ipren till. på ett eller annat sätt borde det ju hjälpa mot den här huvudvärken... och att grannarna partar till fucking jävla Orup 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.