Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Memphis: Hur lirar du dataspel utan ljudkort?

Grejen är att det bara är inspelningskanalerna på kortet som lagt av, uppspelning av ljud fungerar fortfarande!

Blir att lira gamla goa Red alert 2, sen lite Call of duty MW2. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Grejen är att det bara är inspelningskanalerna på kortet som lagt av, uppspelning av ljud fungerar fortfarande!

Du.. Det finns massor av trådar att söka på här. Använd söket så ska du säkert hitta något ljudkort som passar dig 🙂

hähähä, jag var bar tvungen 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Du.. Det finns massor av trådar att söka på här. Använd söket så ska du säkert hitta något ljudkort som passar dig 🙂

hähähä, jag var bar tvungen 😄

hähä 😛

Du glömde en sånhär:

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

hähä 😛

Du glömde en sånhär:

😉

Umm... Iofs så är det Claes' smiley så man få vara aktsam med hur man använder den.......... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det han aldrig säger utan bara sublimt skickar in i sammanhanget är den där jävla osynliga värdeladdningen - dyrare = bättre.

He hee, såja.. Lugn och fin nu 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två.

Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses!

Jag: Jag är lång! Ses imorgon!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två.

Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses!

Jag: Jag är lång! Ses imorgon!

Härligt! Vad mer vet du om henne?

EDIT: Ni har alltså inte ens sett bild? Hardcore.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag satt och grejade i mitt inspelningsbara inspelninsprogram

...men kraschade 2 gånger i loppet av 5 minuter.

Blir man glad ELLEHH??? 😑

Alltså man använder ju crashen så ofta man tycker den behövs eller..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två.

Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses!

Jag: Jag är lång! Ses imorgon!

Najs! Du borde sagt: jag är Längsta...

Nej, stryk det, näm,n aldrig Längsta, m'kay 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två.

Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses!

Jag: Jag är lång! Ses imorgon!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså jag kan ju copy/paste:a hennes info men nåt säger mig att du du får större kick av att lurka runt i dina smygiga bakvatten?

Hade jag haft kvar mitt HP-konto vore det chill så, men jag orkar inte blasta på för fullt. Beskriv henne gärna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...