Memphis Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 (redigerat) Memphis: Hur lirar du dataspel utan ljudkort? Grejen är att det bara är inspelningskanalerna på kortet som lagt av, uppspelning av ljud fungerar fortfarande! Blir att lira gamla goa Red alert 2, sen lite Call of duty MW2. ☺️ Redigerat 18 juni 2011 av Memphis
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Grejen är att det bara är inspelningskanalerna på kortet som lagt av, uppspelning av ljud fungerar fortfarande! Du.. Det finns massor av trådar att söka på här. Använd söket så ska du säkert hitta något ljudkort som passar dig 🙂 hähähä, jag var bar tvungen 😄
Memphis Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Du.. Det finns massor av trådar att söka på här. Använd söket så ska du säkert hitta något ljudkort som passar dig 🙂 hähähä, jag var bar tvungen 😄 hähä 😛 Du glömde en sånhär: 😉
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 hähä 😛 Du glömde en sånhär: 😉 Umm... Iofs så är det Claes' smiley så man få vara aktsam med hur man använder den.......... 😉
laxlaxlax Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 hähä 😛 Du glömde en sånhär: 😉 Du glömde en: Det finns ljudkort i alla prisklasser. Man kanske nöjjer sig med ett som är lite billigare, eller så vill man ha ett lite mer avancerat. 😉
laxlaxlax Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Det han aldrig säger utan bara sublimt skickar in i sammanhanget är den där jävla osynliga värdeladdningen - dyrare = bättre.
laxlaxlax Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Dingbats, längstabroder, du har varit passiv på senaste. Vad har du för dig?
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Det han aldrig säger utan bara sublimt skickar in i sammanhanget är den där jävla osynliga värdeladdningen - dyrare = bättre. Subliminalt menar du va? Sublimt kanske också, det vet jag inte.
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Dingbats, längstabroder, du har varit passiv på senaste. Vad har du för dig? Väntar på bättre tider.
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Det han aldrig säger utan bara sublimt skickar in i sammanhanget är den där jävla osynliga värdeladdningen - dyrare = bättre. He hee, såja.. Lugn och fin nu 😑
laxlaxlax Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 (redigerat) Subliminalt menar du va? Sublimt kanske också, det vet jag inte. Tänkte Subtil. Sublim är ju nåt helt annat. EDIT: Tack för påpekan! Redigerat 18 juni 2011 av laxlaxlax
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Tänkte Subtil. Sublim är ju nåt helt annat. Subutex kanske.
laxlaxlax Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två. Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses! Jag: Jag är lång! Ses imorgon!
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 (redigerat) Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två. Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses! Jag: Jag är lång! Ses imorgon! Härligt! Vad mer vet du om henne? EDIT: Ni har alltså inte ens sett bild? Hardcore. Redigerat 18 juni 2011 av Dingbats
Neosus Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Jag satt och grejade i mitt inspelningsbara inspelninsprogram ...men kraschade 2 gånger i loppet av 5 minuter. Blir man glad ELLEHH??? 😑
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Jag satt och grejade i mitt inspelningsbara inspelninsprogram ...men kraschade 2 gånger i loppet av 5 minuter. Blir man glad ELLEHH??? 😑 Alltså man använder ju crashen så ofta man tycker den behövs eller..?
laxlaxlax Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Härligt! Vad mer vet du om henne? EDIT: Ni har alltså inte ens sett bild? Hardcore. Du får väl stalka rätt på henne. Miette heter hon.
Neosus Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Alltså man använder ju crashen så ofta man tycker den behövs eller..? Eeehhmmm... de ha du rätt i. 😑😱😊
CHAE Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två. Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses! Jag: Jag är lång! Ses imorgon! Najs! Du borde sagt: jag är Längsta... Nej, stryk det, näm,n aldrig Längsta, m'kay 😛
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Du får väl stalka rätt på henne. Miette heter hon. Tack, nu slipper jag gå ut ikväll.
Linus Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Förresten.. för historieskrivningens skull.. ska träffa en brud imorgon för en fika från nätdejtingen. Vi ska träffas vid statyn här på torget klockan två. Hennes sista sms: Just det, jag är lång och har glasögon. Så du känner igen mig. Ses! Jag: Jag är lång! Ses imorgon! 😄
laxlaxlax Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Alltså jag kan ju copy/paste:a hennes info men nåt säger mig att du du får större kick av att lurka runt i dina smygiga bakvatten?
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Antar att hon är den som är 26 år och enligt Ratsit har Jenny som tilltalsnamn.
Dingbats Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Alltså jag kan ju copy/paste:a hennes info men nåt säger mig att du du får större kick av att lurka runt i dina smygiga bakvatten? Hade jag haft kvar mitt HP-konto vore det chill så, men jag orkar inte blasta på för fullt. Beskriv henne gärna.
Recommended Posts