Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Memphis!!!!! 🥰

Hänger du inte med tjejen ikväll? 😕

Chae. 🥰

Kom precis hem från strömstad där vi varit och haft trevligt. Livemusik på pub, god mat, gott sällskap. Men hon drog sig hemmåt för hon skulle jobba imorn, bor ju 8 mil ifrån varann. 😑 Så ikväll ska jag käka godis och spela dataspel. 😄 Läget me dig då??

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

simmelimme.jpg

Inte hela, men den del som fick plats i scannern. Egentligen är den stor som ett A3, ungefär.

Den blev ju jättesnygg verkligen, förstår inte varför du skulle ändra något. Du är iaf skicklig laximus! ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Chae. 🥰

Kom precis hem från strömstad där vi varit och haft trevligt. Livemusik på pub, god mat, gott sällskap. Men hon drog sig hemmåt för hon skulle jobba imorn, bor ju 8 mil ifrån varann. 😑 Så ikväll ska jag käka godis och spela dataspel. 😄 Läget me dig då??

Aight. Läget är helnajs. Jag står här i valet och kvalet om man skulle ta och ringa någon och dra ner på stan. Faaast, jag har lite gitarr- och baspålägg som jag måste göra åt en kompis.

Nej!

Får inte jag kuk får ingen annan det! 😠

Ooookeeeeeeeeej 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Aight. Läget är helnajs. Jag står här i valet och kvalet om man skulle ta och ringa någon och dra ner på stan. Faaast, jag har lite gitarr- och baspålägg som jag måste göra åt en kompis.

Ooookeeeeeeeeej 😕

Äsch, dra ner på stan du! Blir ju roligare, pålägg kan man göra senare. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön video och nice skådespel Chae! 😄 Kan förstå om folk reagerade lite när det springer omkring någon i rånarluva. hehe

Täääck! Kul var det i alla fall 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man inte ta livet av sig på något annat sätt så... 😑

Jag hade en jävlig bra svensexa: vänner, livemusik på stan (som jag var tvungen att vara med på såklart) och kopiösa mängder rött vin 🙂

Om jag och tjejen öht gifter oss så skulle jag nog uppskatta att ha en fetstor middag på Smugglaren (stans dyraste ställe) samt närmast sörjande där och Längsta 😄 Ni skulle förgylla hela festen och krascha hela grejen samtidigt liksom 😆

😆

Mja, bungy jump är ju relativt säkert ändå. Skulle antagligen pissa på mig på kuppen men det får det vara värt. 😛

Din svensexa lät ju nice! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Mja, bungy jump är ju relativt säkert ändå. Skulle antagligen pissa på mig på kuppen men det får det vara värt. 😛

Din svensexa lät ju nice! ☺️

bungee-jumping-goes.jpg

😱

Jo, den var kalaskul 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker allt samlande är suspekt. Liksom.. varför?

Jag tycker samlande som har slutgiltigt mål är mest intressanta, tex samla på utgåvor av något magasin (tex Kalle anka) och sträva efter att få tag i ett ex av varje utgåva som gjorts, i så bra skick som möjligt. (En tidigare granne gör det, har sveriges största samling 😄 )

Då finns ju ett konkret mål än att bara tanklöst samla på grejer. Samtidigt tycker jag att det är mysigt med folk som tex gillar sköldpaddor och samlar på figurer, bilder, leksaker och annat som är avbildar sitt favoritdjur.

Själv har jag börjat samla på mekaniska armbandsur. 😱 Ganska dyrt val men är sjukt fascinerad av dem. Har tre stycken hittils, hehe. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...