Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Installerar SUNT FÖRNUFT!!!!

Var god vänta.......

█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

syntax error..

ej kompatibelt med denna profilens innehavare!

tumblr_lhhqerP0sB1qc6tkoo1_250.gif

hähä

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade planer förut på att snatta en flarra gin på bolaget, men läste på lite om systemsnatteri och det verkar inte vara någon bra idé.

Är det sant att de har rätt att verkställa avrättningen direkt på plats bredvid personaltoaletten med pistolskott i munnen på den som snattat? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade planer förut på att snatta en flarra gin på bolaget, men läste på lite om systemsnatteri och det verkar inte vara någon bra idé.

Jag har snattat en kexcholklad en gång. Jag var 7 år och hade så dåligt samvete efteråt att jag kräktes 😑 Totally unworth it.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det sant att de har rätt att verkställa avrättningen direkt på plats bredvid personaltoaletten med pistolskott i munnen på den som snattat? 😕

Ja, speciellt om det är du, debatt. Det finns affischer över hela stan där det är bild på dig och texten "Shoot at sight!" under 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det sant att de har rätt att verkställa avrättningen direkt på plats bredvid personaltoaletten med pistolskott i munnen på den som snattat? 😕

Det kommer en vakt bakifrån och sätter en kula i nacken när man är på väg mot kassan har jag hört.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en bula i huvet och ont i huvet så jag spyr, men fattar inte var bulan kommit ifrån.

Jag skyller på videovåldet!!!!

Hörde at tdu fick en Betamax i huvudet

😆 :lol: 😆

😱

😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har snattat en kexcholklad en gång. Jag var 7 år och hade så dåligt samvete efteråt att jag kräktes 😑 Totally unworth it.

Jo men det är när man är sju.

I Köpenhamn snattade jag en påsa pistagenötter och en juice på seven eleven. Idag plankade jag på tunnelbanan. Imorgon ska jag rånmörda en uteliggare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men det är när man är sju.

I Köpenhamn snattade jag en påsa pistagenötter och en juice på seven eleven. Idag plankade jag på tunnelbanan. Imorgon ska jag rånmörda en uteliggare.

Kompis, du kommer att bli någons bitch i fängelset alltså 🙁 They shall call you....GIZMO! 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...