Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja men, visst är det knasigt? Igår var det fredag men det kändes som oktober. 🤪😛

😆

Annons
Postat

Idag är det lördag och det känns inte alls.

Du super för dåligt 😛

Postat

Installerar SUNT FÖRNUFT!!!!

Var god vänta.......

█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

syntax error..

ej kompatibelt med denna profilens innehavare!

Postat (redigerat)

Installerar SUNT FÖRNUFT!!!!

Var god vänta.......

█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

syntax error..

ej kompatibelt med denna profilens innehavare!

tumblr_lhhqerP0sB1qc6tkoo1_250.gif

hähä

Redigerat av CHAE
Postat

Du super för dåligt 😛

Hade planer förut på att snatta en flarra gin på bolaget, men läste på lite om systemsnatteri och det verkar inte vara någon bra idé.

Postat

Hade planer förut på att snatta en flarra gin på bolaget, men läste på lite om systemsnatteri och det verkar inte vara någon bra idé.

Är det sant att de har rätt att verkställa avrättningen direkt på plats bredvid personaltoaletten med pistolskott i munnen på den som snattat? 😕

Postat

Jag har snattat en kexcholklad en gång. Jag var 7 år och hade så dåligt samvete efteråt att jag kräktes 😑 Totally unworth it.

Postat

Är det sant att de har rätt att verkställa avrättningen direkt på plats bredvid personaltoaletten med pistolskott i munnen på den som snattat? 😕

Ja, speciellt om det är du, debatt. Det finns affischer över hela stan där det är bild på dig och texten "Shoot at sight!" under 😱

Postat

Det kommer en vakt bakifrån och sätter en kula i nacken när man är på väg mot kassan har jag hört.

Postat (redigerat)

Jag har en bula i huvet och ont i huvet så jag spyr, men fattar inte var bulan kommit ifrån.

Jag skyller på videovåldet!!!!

Hörde at tdu fick en Betamax i huvudet

😆 :lol: 😆

😱

😑

Redigerat av CHAE
Postat

Det kommer en vakt bakifrån och sätter en kula i nacken när man är på väg mot kassan har jag hört.

FAN! Det andra förslaget var ju bättre.

Postat

Jag har snattat en kexcholklad en gång. Jag var 7 år och hade så dåligt samvete efteråt att jag kräktes 😑 Totally unworth it.

Jo men det är när man är sju.

I Köpenhamn snattade jag en påsa pistagenötter och en juice på seven eleven. Idag plankade jag på tunnelbanan. Imorgon ska jag rånmörda en uteliggare.

Postat

Jo men det är när man är sju.

I Köpenhamn snattade jag en påsa pistagenötter och en juice på seven eleven. Idag plankade jag på tunnelbanan. Imorgon ska jag rånmörda en uteliggare.

Kompis, du kommer att bli någons bitch i fängelset alltså 🙁 They shall call you....GIZMO! 😑

Postat

Är det därför du inte tycker om juridik?

Postat

Stog på crosstrainern i 50min innan!

"stod" heter det 😑😛

Hej Pazo!

Postat

😄

Konstig dag idag känns det som.

Ska man behöva gå till godisaffärn och köpa smuggelsprit? 😱

Du kan ju gå till bolaget och köpa smuggelgodis istället.

Postat

galen huvudvärk här också... 🤪

Det är vädret.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.